اخبار حرف آخر

آدرس موسسه حرف آخر

آدرس موسسه حرف آخر

دپارتمان حرف آخر در تهران پذیرای دانش آموزانی که مشتاق هستند محصولات را به صورت حضوری دریافت کنند و همچنین به صورت حضوری یک جلسه مشاوره رایگان هم بگیرند در این بخش آدرس موسسه حرف آخر و نحوه ارتباط با موسسه حرف آخر را برای شما توضیح خواهیم داد تا دانش آموزان با خیال راحت محصولات اورجینال حرف آخر دریافت کنند و با قدرت برای کنکور آماده شوند.

آدرس حرف آخر در تهران

آدرس موسسه حرف آخر کجاست؟ در این قسمت برای شما شرح خواهیم داد. دفتر حرف آخر در تهران فقط در یک آدرس اونم به شکل زیر می باشد حتما دقت لازم را انجام دهید.

 خیابان انقلاب، میدان انقلاب ، ضلع جنوب شرقی میدان انقلاب –  پلاک 17 ساختمان مترجمان  – طبقه 2 شرقی واحد 4

حتما قبل از اینکه حضوری تشریف می آورید با شماره هایی که در زیر درج شده تماس حاصل نمایید تا هماهنگی های لازم را انجام دهند

02166000362📞

09120034203📞

دسترسی به آدرس دفتر مرکزی حرف آخر

دانش آموزانی که می خواهند از نقاط مختلف ایران به آدرس موسسه حرف آخر دسترسی پیدا کنند حتما مواردی که در زیر می باشد را در نظر بگیرید تا با خیال راحت پکیج های کنکوری را دریافت کنید.

  • راه اول:ارتباط با مترو می باشد که ایستگاه میدان انقلاب اسلامی باید از درب اصلی خارج شوند.
  • ... دوم: BRT (بی آر تی) که باید در ایستگاه میدان انقلاب پیاده شوند.
  • سوم:تپسی یا اسنپ می باشد که طبق نقشه به راحتی می توانید پیدا کنید.
  • … چهارم: ماشین شخصی که حتما طرح های طرافیک را در نظر داشته باشید
  • و …
آدرس موسسه حرف آخر
آدرس موسسه حرف آخر تهران

شماره تماس جهت رزرو و هماهنگی حضور در موسسه حرف آخر

دانش آموزان و والدین محترم حتما قبل از اینکه در دفتر مرکزی واحد تهران حضور داشته باشید با یکی از مشاوران ارشد سایت مرکزی هماهنگ شوید تا هم در انتخاب پکیج های حرف آخر دچار اشتباه نشوید.

همچنین ساعتی که در موسسه حضور دارید واحد انبار تعطیل نباشد و شما بتوانید محصولات را بدون دردسری دریافت کنید.

اگر برای اولین بار با موسسه حرف آخر آشنا شدید با شماره های زیر تماس بگیرید تا به یکی از مشاوران حرف آخر وصل شوید و به صورت کاملا رایگان مشاوره و برنامه ریزی هم دریافت کنید.

02166000362📞

09120034203📞

مشاوره گرفتن به صورت حضوری در حرف آخر

آدرس موسسه حرف آخر
آدرس موسسه حرف آخر برای مشاوره

دانش آموزهای تهرانی و یا حتی شهرستانی که تمایل دارند قبل از خرید محصولات حتما یک جلسه مشاوره حضوری هم داشته باشند می توانند با هماهنگی با مشاوران در زمان رزرو شده در دفتر حرف آخر حضور داشته باشند و هر سوال یا ابهامی در ذهن شما وجود دارد پاسخ داده می شود.

مشاوره حضوری شامل چیاس؟

کسانی که به صورت حضوری می خواهند در دفتر مرکزی حضور داشته باشند شامل یک سری از بسته های رایگان مانند بسته از صفر تا رتبه حرف آخر و پکیج محاسبات می شوند.

همچنین می توانید پکیج مشاوره و برنامه ریزی پروژه 6040 و برنامه 1000 ساعته را دریافت کنند.

مشاوره حضوری با مشاوران ارشد حرف آخر شامل موارد زیر می باشد:

  • تعیین سطح دانش آموز و انتخاب پکیج های آموزشی متناسب با سطح فرد
  • مشاوره رایگان متناسب با اهداف دانش آموز
  • ثبت نام در طرح نخبگان موسسه حرف آخر
  • دریافت کد تخفیف به دانش آموز برای خرید دی وی دی ها
  • مشاوره انگیزشی برای ادامه مسیر
  • و …

هدف از آدرس موسسه حرف آخر علاوه بر دریافت محصولات اورجینال مشاوره کلی در مورد انواع پکیج های حرف آخر می باشد.

چون حتما باید متناسب با فرد پکیج های مربوط به 1000 ساعته یا 6040 انتخاب شود که انتخاب این پکیج ها کافی به یک مشاوره رایگان نیاز دارید.

همچنین همان گونه که در مقاله های مربوط به برنامه 1000 ساعته و پروژه 6040 به صورت کامل توضیحات را داده ایم که می توانید مراجعه کنید.

حرف آخر علاوه بر محصولات بالای پروژه 5 ستاره موسسه حرف اخر را هم برای دانش اموزان آماده کرده است و همه این روژه ها نیازمند مشاوره ویژه است که دانش اموزان با ارتباط با مشاوران حرف آخر از طریق آدرس حرف آخر و یا تلفنی می توانند مشاوره ویژه بگیرند.

آدرس حضوری با اساتید حرف آخر

دانش آموزها با سبک تدریس اساتید حرف آخر می توانند از طریق منابع های آموزشی در ارتباط باشند و درس های نظیر:زیست،ریاضی،فیزیک و … را به راحتی می توانند یاد بگیرند.

اما سوال خیلی از دانش آموزها این است که آیا می شود به صورت حضوری با اساتید حرف آخر در ارتباط باشیم؟؟؟؟؟

که پاسخ به این سوال در حال حاضر به دلیل شرایط کرونا و همچنین محدودیت زمان برای اساتید امکان پذیر نمی باشد ولی می توانید از طریق فضای مجازی چون اینستاگرام،تلگرام باهاشون در ارتباط باشید.

خوشبختانه اساتید حرف آخر جدیدا از طریق لایو اینستاگرام حرف آخر با دانش آموزها می توانند ارتباط برقرار کنند و شما برای اینکه از تاریخ و زمان لایو اطلاع داشته باشید می توانید با مشاوران همین سایت تماس بگیرید تا از ساعت دقیق اطلاع پیدا کنید و به راحتی بتوانید به صورت آنلاین با این اساتید ارتباط برقرار کنید.

آدرس برای مشکلات خرابی(واحد پشتیبانی موسسه حرف آخر)

دانش آموزانی که ساکن شهرستان هستند برای تعویض و یا خرابی های دی وی ها به صورت غیرحضوری هماهنگ شوند.

واحد پشتیبانی بسته ها و نواقص را می فرستد ولی اونایی که ساکن تهران هستند علاوه بر غیرحضوری می توانند به صورت حضوری هم تشریف بیارند و اگر پکیجی نصب نمی شود و یا خراب هس مشکل شان بر طرف شود.

شماره تماس واحد پشتیبانی حرف آخر

معمولا درصد کمی از دانش آموزها بعد از اینکه محصولات دستشان می رسد به دلیل مشکل در ویندوزو …

یا اینکه به علت حساس بودن دی وی دی ها به بعضی از نرم افزارهای مخرب در نصب دی وی دی ها اگر موارد زیر را مشاهده کردید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید.

  • عدم هماهنگی تصویر و صدا
  • باز نشدن برخی از فصل ها
  • شیوه گرفتن دریافت کد قرمز و …
  • سرعت پایین پخش وجود آنتی ویروس های و نرم افزارهایی که اجرا را به مشکل برخورد کرده
  • برای خرید کد دوم بسته هایی که قبلا خرید کرده است

آدرس تیم مشاوره ای حرف آخر

آدرس موسسه حرف آخر

حرف آخر در سال 1401 تاریخ تیر ماه به بعد محصولات را دیگر به صورت دی وی دی ارائه نمی کنند.

تمامی منابع های حرف اخر ابتدایی تا کنکور به صورت vod در اختیار دانش آموزان قرار داده می شود.

دانش آموزان برای ارتباط با تیم مشاوره تخصصی حرف آخر نیازی به آدرس ندارند به صورت تلفنی می توانند هماهنگ شوند.

محصولات vod حرف آخر از طریق اپلیکیشن بر روی دستگاپ ویندوز اجرا می شود و دانش آموزان برای همیشه از اشتراک محصولاتی که خریداری کردند می توانند استفاده کنند.

تیم مشاوره ای حرف آخر به صورت کاملا تخصصی در کنار منابع های حرف آخر که به صورت vod خریداری کردند همراهی می کنند و دانش آموزان علاوه بر خرید منابع های حرف آخر شامل مشاوره و برنامه ریزی ویژه هم می شوند.

دانش آموزانی با فعل کردن منابع ها دیگر نیازی به آدرس موسسه حرف آخر ندارند.

آدرس حرف آخر در اصفهان

حرف آخر همواره با دانش آموزهای استان حرف آخر در ارتباط هستند و خوشبختانه در سراسری شهرهای اصفهان از جمله:زرین شهر،فریدون شهر،کاشان،گلپایگان،لنجان،مبارکه،نایین،نطنز،شهرضا،اصفهان،خمینی شهر،سمیرم،اردستان و …رتبه برترهای زیادی توانستند طبق حرف آخر وارد دانشگاه های بزرگ شوند.

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری که آدرس موسسه حرف آخر در اصفهان را می خواهند به راحتی می توانند با تماس با مشاوران حرف آخر مشاوره رایگان بگیرند.

مشاوره و کمک و آشنایی با حرف آخر کاملا رایگان است و مشاوران هیچ هزینه ای از شما نمی گیرند و اگر از شهرهای بالا هستید می توانید به صورت غیرحضوری هم و بدون نیاز به حضوری رفتن مشاوره بگیرید.

آدرس حرف آخر در تبریز

خوشبختانه دانش آموزهای تبریزی طی سال های گذشته با حرف آخر رتبه های دو رقمی و سه رقمی زیادی را کسب کردند.

استان تبریز از جمله شهرهای : مراغه ، بناب ،آذر شهر،مرند ، اهر و … رتبه های خوبی را کسب کردند.

دانش آموزانی که می خواهند در استان تبریز با مشاوران ارشد حرف آخر به صورت حضوری ارتباط برقرار کنند و آدرس حرف آخر را در تبریز بدانند می توانند با مشاوران ارشد همین سایت ارتباط برقرار کنند تا حتی نیازی به حضوری رفتن هم نباشد و کاملا رایگان مشاوره بگیرید.

ارتباط با حرف آخر در استان تبریز نیازی به حضوری رفتن ندارد و دانش آموزان می توانند به صورت غیرحضوری از مشاوره رایگان مشاوران ارشد بهره بگیرند.

آدرس حرف آخر در گلستان

یکی از رتبه آورترین شهرهای مربوط به استان گلستان است که دانش آموزان زیادی همواره از سال 93 تا به امروز هر سال رتبه های زیر را کسب می کنند.

آدرس حرف آخر در استان گلستان از جمله شهرهای :آزادشهر،گنبدکاووس،گرگان،کلاله،علی آباد،ترکمن،بندرگز،مینودشت و … می توانید با ارتباط با مشاوران حرف آخر راهنمایی شوید.

دانش آموزانی که می خواهند با ارتباط حضوری با استان گلستان مشاوره بگیرند راهی راحت تر هم وجود دارد می توانند با یک تماس با مشاوران حرف آخر به صورت غیرحضوری مشاوره بگیرند و نیازی به حضوری رفتن نباشد.

آدرس حرف آخر در گیلان

استان گیلان مانند استان گلستان از رتبه آورترین استان است البته استان گیلان در تمامی شهرهای از جمله ماسال،آستارا،بندر انزلی،تالش،رشت،رضوانشهر،رودبار،رودسر،لاهیجان،لنگرود و … رتبه های تک و دو رقمی زیادی توانستند وارد دانشگاه های بزرگ شوند.

در تمامی شهرهای گیلان دانش اموزان نیازی به آدرس گرفتن و حضوری رفتن نیست و به راحتی با تماس با مشاوران حرف آخر می توانند مشاوره رایگان بگیرند.

ارتباط غیرحضوری با مشاوران حرف آخر شامل راهنمایی جامع و کاملی به صورت صفر تا صد می باشد و دانش آموزان به راحتی از این مشاوره رایگان می توانند بهره بگیرند.

آدرس حرف آخر در مشهد

دانش آموزانی که ساکن استان مشهد هستند به راحتی می توانند به صورت غیرحضوری با مشاورین حرف آخر در ارتباط باشند و نیازی به مراجعه حضوری هم ندارد.

محصولات vod حرف آخر در سال 1401 به بعد ارائه شد و همین امر باعث شد که دانش آموزان فیلم ها را به صورت فیلم داخل سایت ببینند.

استان مشهد و شهرهاش همواره از سال های 93 تا 1401 دارای رتبه برترهای زیادی در سراسر شهرهاش با منابع های حرف اخر توانستند رتبه برتر شوند.

دانش آموزانی که آدرس موسسه حرف آخر در مشهد را می خواهند می توانند با تماس با حرف آخر به صورت غیرحضوری مشاوره بگیرند.

آدرس حرف آخر در شیراز

حرف آخر در استان فارس که مرکز استانش شیراز است و شهرهای دیگرش سروستان،سپیدان،داراب، خرامه،جهرم،آباده،اقلید،فسا، مهر،مرودشت،لارستان،کازرون،زرقان و … همواره رتبه خیز ترین شهرها است.

دانش آموزان زیادیدر شهرهای استان فارس توانستند رتبه برتر شوند و رتبه های زیر 1000 را کسب کنند.

داوطلبان کنکوری 1402 به بعد می توانند از طریق شماره حرف آخر به صورت رایگان راهنمایی شوید و هر چه سریعتر برای کنکور استارت بزنند.

افرادی که مشاوره می خواهند به هیچ عنوان نیازی نیست که آدرس حرف آخر را بگیرند و به صورت حضوری بروند.

با ارتباط با مشاوران به صورت تلفنی از کل پروژه ها و مشاورها می توانند بهره ببرند.

آدرس حرف اخر در ارومیه

استان آدربایجان غربی و شهرهای اطرافش مانند : ارومیه،خوی،پیرانشهر،مهاباد،میاندواب،شاهین دژ،تکاب،بوکان،نقده،چالدران و … هر ساله رتبه برترهای زیادی توسط محصولات و منابع های حرف آخر توانستند رتبه های خوبی را کسب کنند.

دانش آموزانی که در استان ارومیه و شهرهای اطرافش هستند با تماس با مشاوران ارشد حرف آخر می توانند به صورت کاملا رایگان مشاوره بگیرند.

دیگر نیازی به حضوری رفتند و آدرس گرفتن ندارند.

حرف آخر در سال 1402 به بعد منابع و فیلم هاشو به صورت vod ارائه می کند و دانش آموزان تمامی مراحل را می توانند به صورت غیرحضوری انجام دهند.

آدرس حرف آخر در مازندران

دانش آموزان استان مازندران و شهرهای اطرافش خوشبختانه میانه خوبی با موسسه حرف آخر دارند و جزوه استان های اول است که هر سال از پکیج های موسسه حرف آخر استفاده می کنند و همچنین نتیجه خوبی را کسب می کنند.

رتبه برترهای حرف آخر در کنکور چند سال اخیری خیلی هاشون جزوه استان مازندران و شهرهای : تنکابن،رویان،محمودآباد،نکا،نور،نوشهر ،قائم شهر،عباس آباد،بابل،بابلسر،بهشهر،چالوس،رامسر،ساری،آمل بودند.

دانش آموزان سال دهم ، یازدهم و دوازدهم که می خواهند با موسسه حرف آخر پیش بروند نیازی به حضوری رفتن نیست شما عزیزان می توانید با تماس با مشاوران حرف آخر به صورت کاملا غیرحضوری مشاوره بگیرید.

آدرس حرف آخر در همدان

دانش آموزانی در تمامی شهرهای نزدیک همدان می توانند بدون اینکه نیازی باشد حضوری مراجعه کنید و مشاوره بگیرید به صورت کاملا غیر حضوری و با ارتباط با مشاوران حرف آخر به صورت کاملا غیرحضوری هم شامل تخفیف از موسسه حرف آخر شوید و هم اینکه در مورد اساتید و سبک تدریس شما را راهنمایی می کنند.

آدرس حرف آخر در همدان و شهرهای زن،ملایر،نهاوند،تویسرکان و … در این استان نداریم چون تمامی موارد در مورد ثبت نام در حرف آخر به صورت تلفنی انجام می شود و دانش آموزی که محصولات حرف آخر را سفارش می دهد از طریق شماره کارت حرف آخر انجام می شود و دیگری دانش آموز نیازی نیست که حضوری مراجعه کند.

آدرس حرف آخر در استان البرز

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری که در استان البرز زندگی می کنند به دلیل این تمامی شهرهای کرج،فردیس،طالقان،هشترود،نظرآباد و به تهران نزدیک است می توانند در دفتر مرکزی موسسه حرف آخر واحد تهران مراجعه کنند.

البته دانش آموزان استان البرز نیازی نیست که به صورت حضوری به موسسه حرف آخر مراجعه کنند چون موسسه شرایطی را فراهم کرده است که به صورت غیرحضوری بتوانند کارهای خود را انجام دهند.

حرف آخر در سال 1402 پروژه هیبرید را برای دانش آموزان آماده کرده که شامل کلاس های آفلاین و آنلاین و مشاوره تخصصی می باشد. دانش آموزان قبل از اینکه به آدرس حرف آخر مراجعه کنید در مورد پروژه هیبرید حرف آخر اطلاعات کامل پیدا کنید.

آدرس دفتر نمایندگی های حرف آخر

دفتر اصلی و مرکزی حرف آخر در تهران می باشد و در بعضی از شهرها هم نمایندگانی مورد تایید موسسه حرف آخر هستند که محصولات و پکیج ها را در اختیار دانش آموزان قرار می دهند.

البته برای سفارشات پکیج ها در دام کلاهبرداری هایی که به اسم موسسه حرف آخر کار می کنند گرفتار نشوید.

لیست نمایندگی های حرف آخر در تمام شهرستان ها به صورت دقیق بروزرسانی نشده است و دانش آموزان از نماینده هایی که مورد تایید است خرید کنند.

سفارش از طریق سایت مرکزی حرف آخر پیشنهاد ما به شما می باشد.

آدرس موسسه حرف آخر
نمایندگی آدرس موسسه حرف آخر

آدرس دفتر مشاوران حرف آخر

آدرس دفتر مشاوران حرف آخر که فقط جهت مشاوره و ارتباط تلفنی با دانش آموزان می باشد.

مشاورهایی که در موسسه حرف آخر استخدام شدند در دفتر کار حضور پیدا می کنند و به دانش آموزان حرف آخری مشاوره رایگان می دهند که برای ارتباط با مشاوران می توانید با شماره تماس های همین سایت تماس بگیرید.

برای اطلاع از لیست قیمت محصولات حرف آخر حتما کلیک کنید.

برای ارتباط با مشاوران ارشد موسسه حرف آخر جهت مشاوره رایگان و همچنین ارتباط با رتبه برترهای سال های قبل با شماره های زیر تماس بگیرید

02166000362📞

09120034203📞

نام اپراتورشماره تماس
شماره تماس خط مرکزی حرف آخر02166000362📞
شماره تماس مشاور ارشد حرف آخر09120034203📞
شماره تماس واتساپ حرف آخر09120034203📞

دانش آموزان ابتدایی تا کنکور که می خواهند طبق اساتید حرف آخر کار کنند و یا آشنایی بیشتری پیدا کنند.

حتما با هماهنگی مشاوران ارشد حرف آخر به آدرس موسسه حرف آخر مراجعه کنند تا هر چه سریع تر استارت کار را با حرف آخر بزنند.

منبع: موسسه حرف آخر

سوالات متداول دانش آموزان

1) من ساکن تهران هستم میخوام حضوری محصولات را خریداری کنم با کدام شماره هماهنگ شوم؟

برای ارتباط با مشاوران ارشد موسسه حرف آخر و رزرو جهت هماهنگی آدرس موسسه حرف آخر با شماره 02166000362 تماس بگیرید

2)من مشکل مالی دارم برای دریافت محصولات حرف آخر با تخفیف ویژه با کدام شماره تماس بگیرم؟

برای اطلاع از لیست قیمت های موسسه حرف آخر و جهت تماس با مشاورین ارشد موسسه حرف آخر با شماره های زیر تماس بگیرید.

02166000362📞
09120034203📞

24 نظر در “آدرس موسسه حرف آخر

  1. منصور گفت:

    Vod نیازی به حضوری داره؟

  2. فرمان گفت:

    موسسه حرف آخر عالیه

  3. Hani گفت:

    لوکیشن آدرس حرف آخر را برام تلگرام می کنید اگر بهتون پیام بدم؟

    1. admin site harfeakhar گفت:

      سلام بله برای دریافت به شماره 09120034203 پیام بدید

  4. Ahmadijjj گفت:

    آدرس حرف آخر فقط خیابان انقلاب است؟

    1. admin site harfeakhar گفت:

      بله درسته

      1. Tarmi گفت:

        برای خرید محصولات حرف آخر آیا حضوری بیام دفتر مرکزی پکیج ها را هم برام نصب می کنید؟

        1. admin site harfeakhar گفت:

          سلام اینو باید با پشتیبانی حرف آخر تماس بگیرید اگر می خواهید که پکیج ها را خریداری کنید و در کنارش همونجا هم نصب شود با شماره زیر تماس بگیرید.
          02166000362

  5. آرمان پیروانی گفت:

    من میخواستم حضوری مشاوره بگیرم و مشاوره مو ببینم آیا امکانش هس؟

    1. admin site harfeakhar گفت:

      بله دانش آموزان می توانند با هماهنگی مشاورشون در دفتر تهران حضور داشته باشند و مشاوره بگیرند بدون هماهنگی همچین کاری امکان پذیر نمی باشد

  6. فرشاد گفت:

    آدرس حرف آخر در تبریز رو میخواستم؟

    1. admin site harfeakhar گفت:

      دفتر مرکزی حرف آخر در حال حاضر برای خونواده ها در تهران است و اگر می خواهید حضور تشریف بیارید می توانید با مشاوران حرف آخر هماهنگ شوید تا توضیحات تکمیل تر به شما داده شود
      02166000362

  7. یونس گفت:

    آیا نیاز است که قبل از اومدن هماهنگ شیم ؟

    1. admin site harfeakhar گفت:

      بله حتما قبل از اینه حضوری تشریف بیارید نیم ساعت قبلش باید تماس بگیرید تا جا برای شما رزرو شود برای اطلاعات بیشتر با شماره 02166000362 تماس بگیرید

  8. راضیه احمدیان گفت:

    من بسته از صفر تا رتبه میخواستم چطور دریافت کنم اگر حضوری بیام

  9. شیما گفت:

    ادرس برای دریافت هدیه میخواستم

  10. مهسا ساعدی گفت:

    من میخوام پکیج کامل حرف آخر را حضوری بگیرم آیا امکانش هس ؟

    1. admin site harfeakhar گفت:

      بله می توانید برای هماهنگی بیشتر با شماره 02166000362 تماس بگیرید

    2. Farshad گفت:

      برای خرید پکیج vod آیا نیاز است حضوری بیام چون پکیج آموزشی که نمیدن فقط نیاز به کد فعال سازی داره؟؟؟

      1. admin site harfeakhar گفت:

        بله حضوری هم میشه اومد

  11. Ahmadi گفت:

    آدرس دقیق اصفهان کجاست؟

    1. admin site harfeakhar گفت:

      آدرس دفتر مرکزی و رسمی در تهران در مقاله عنوان شده است ولی برای توضیحات بیشتر در مورد آدرس با شماره 02166000362 تماس بگیرید.

  12. مرتضی محمودی گفت:

    من میخوام در اصفهان به صورت حضوری خرید کنم؟آیا راهی هس؟

    1. admin site harfeakhar گفت:

      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02166000362 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *