اخبار حرف آخر

استاد پیمان کامیار

استاد پیمان کامیار

استاد پیمان کامیار یکی از برترین اساتید کشور در تدریس فیزیک هستند و درس فیزیک را به یکی از شیرین ترین درس ها در کنکور تبدیل کرده این استاد عزیز عضو دپارتمان موسسه حرف آخر می باشد و در این قسمت می خواهیم به زندگی نامه، تالیفات، کتاب، بیوگرافی و … استاد پیمان کامیار بپردازیم.

بیوگرافی استاد کامیار فیزیک حرف آخر

استاد کامیار از اساتید موسسه حرف آخر می باشد و دارای لیسانس فیزیک هسته ای در سال 1374 از دانشگاه تبریز و فوق لیسانس در رشته فیزیک حالت جامد از دانشگاه صنعتی شریف می باشند.

از برتری های تدریس استاد نسبت به اساتید رقیب استفاده از الگوسازی و آسان کردن فرمول های فیزیک است،

ایشان با 25 سال سابقه تدریس،از صاحبان سبک در تدریس فیزیک به حساب می آیند.

ویژگی فیزیک پیمان کامیار

فیزیک حرف آخر توسط یکی از بهترین اساتید حرف آخر استاد پیمان کامیار تدریس شده است در فیزیک حرف آخر با ارائه نقشه راه در حل مسائل  باعث مرتب سازی و انسجام دروس در ذهن دانش آموز شده است و دانش آموز موقه حل تست ها با سرعت بدون اینکه فرمول ها و مفاهیم را فراموش کند پیچیده ترین سوالات را مث آب خوردن حل می کند. 

همچنین با استفاده از انیمیشن و تصاویر سعی شده است که دانش آموز تمام مباحث را به صورت شهودی یاد بگیرد و در حافظه بلند مدت و نیم کره راست داوطلبان حک می شود از ویژگی های دیگر فیزیک استفاده از استادیار که نقش دانش آموز را ایفا می کند و هر سوالی که مبهم باشد از استاد اصلی می پرسد تا استاد کامیار توضیحات را کامل تر کند  که در این پکیج استاد منتظری که نقش دانش آموز یا استاد یار را بازی می کند.

استاد پیمان کامیار محصولات خودر را از سال 1401 به صورت آبدیت و vod در اختیار دانش آموزان قرار داد تا دانش آموزان بتوانند به راحتی در کنکور سراسری بالاترین درصد را بزنند.

فیزیک Vod حرف آخر از طریق اپلیکیشن انجام می گردد و باعث می شود که دانش آموزان همیشه به منابع های آبدیت حرف آخر دسترسی داشته باشند.

خوشبختانه ویژگی و سبک تدریس استاد پیمان کامیار باعث شده که هر ساله رتبه برترهای زیادی وارد دانشگاه شوند در سال های گذشته رتبه های تک و دو رقمی زیادی طبق تدریس استاد پیمان کامیار توانیتند وارد دانشگاه شوند.

تدریسات و تالیفات استاد کامیار

*تدریس در دبیرستان های اسلامی،شایستگان،مهر نامی،صبا و فرزانگان

*مدرس مدرسه بین المللی تهران

*استاد فیزیک در شهر های ارومیه ،تبریز،شیراز و…

*تالیف بیش از 30 جلد کتاب در انتشارات حرف اخر،پیام صادرات،قلم چی و روا

*تالیف کامل دی وی دی های اموزش فیزیک کنکور

محصولات و پکیج های استادپیمان کامیار

حرف آخر تمامی محصولات خود را در قالب Vod ارائه می کند و دانش آموزان با آبدیت ترین پکیج استاد کامیار می توانند به هدف خود برسند.

سبک الگویی و انیمیشنی در تمامی محصولات بالا اجرا شده است و دانش آموزان درس فیزیک استاد پیمان کامیار را بدون حفظ کردن هیچ فرمولی یاد می گیرند.

نمونه تدریس استاد پیمان کامیار

استاد کامیار فیزیک را بدون فرمول به دانش آموزان آموزش می دهد و با استفاده از الگو های جذاب سعی می کند دانش آموزان مفهوم فیزیک را به راحتی یاد بگیرند.

استاد کامیار برای دانش آموزان کنکوری 1401 به بعد منابع و بسته های خود را در قالب vod ارائه می کند.

خوشبختانه استاد پیمان کامیار هر سال منابع های خود را با آبدیت ترین مطابق با کتاب ها در اختیار دانش آموزان قرار می دهد.

فیلم نمونه تدریسی از استاد پیمان کامیار در زیر را می توانید ببینید تا با تدریس این استاد عزیز بیشتر آشنا شوید و دانش آموزانی که می خواهند با نمونه فیلم های استاد کامیار را بیشتر ببینند حتما با شماره حرف آخر در این سایت تماس بگیرند تا برای شما ارسال شود.

نظرات رتبه برترهای کنکور در مورد فیزیک پیمان کامیار

خوشبختانه فیزیک استاد کامیار جزو بهترین تدریس های کنکوری در ایران می باشد که هر ساله دانش آموزان حرف آخر فیزیک را به راحتی در کنکور جواب می دهند و خیلی از سوالات با پکیج های فیزیک حرف آخر تطابق و شباهت بسیار نزدیکی دارد که در این قسمت نظر رتبه برترهای 99 را ببنید.

دانش آموزانی که می خواهند طبق سبک تدریس استاد پیمان کامیار پیش می روند می توانند با شماره حرف آخر تماس بگیرند و سفارش های خود را از طریق مشاوران حرف آخر به شماره کارت حرف اخر واریز می کنند.

برای ارتباط با مشاوران ارشد موسسه حرف آخر حتما با شماره های زیر تماس بگیرید تا لیست قیمت پکیج های حرف آخر را به صورت کامل در اختیار شما قرار دهند و شامل مشاوره و برنامه ریزی رایگان شوید.

02166000362

09120034203

مطابقت فیزیک استاد پیمان کامیار با کنکور دی 1401

استاد کامیار یکی از بهترین اساتید فیزیک ایران است که با استفاده از سبک انیمیشن و الگویی خود درس فیزیک را برای دانش آموزان بسیار راحت کرده است این استاد سعی می کند که فیزیک را به صورت مفهومی به دانش آموز آموزش دهد.

استفاده از الگو و حذف فرمول یکی از رازهایی است که فیزیک استاد کامیار را به بهترین سبک آموزشی تبدیل کرده است.

استاد پیمان کامیار مانند کنکور سال های قبل در کنکور دی ماه 1401 نیز مطابقت های فراوانی با پکیج خود داشت.

بیشتر از 30 سوال کنکور شبیه به سوال های پکیج های استاد کامیار بوده که از این بابت دانش آموزان توانستند در کنکور دی ماه درصد بالایی را بزنند.

منبع : موسسه حرف آخر

سوالات متداول

1) برای مشاوره و آشنایی با سبک تدریس استاد پیمان کامیار یا استاد مسعودی و … چطور اقدام کنم؟

برای ارتباط با مشاوران ارشد تحصیلی حتما با شماره های زیر تماس بگیرید تا به صورت کامل متناسب با سطح شما بهترین منبع آموزشی پیشنهاد شود.
02166000362
09120034203
09390087754

2)پیمان کامیار اهل کجاس ؟ تحصیلات؟اینستاگرام و تلگرام؟

فارغ التحصیل دانشگاه شریف می باشد وساکن تبریز و پیج اینستاگرام ایشون لینک زیر می باشد.
kamyarphysics

3) برای خرید فیزیک جامع حرف آخر یا فیزیک پروژه 6040 حتما قبل از خرید از شماره های زیر مشاوره بگیرید؟

02166000362
09120034203

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *