اخبار حرف آخر

برنامه رایگان حرف آخر+پکیج مشاوره ای اساتید

برنامه رایگان حرف آخر

در این بخش می خواهیم برنامه رایگان حرف آخر را برای تمامی دانش آموزان دهمی،یازدهمی و دوازدهمی بپردازیم همچنین می توانید pdf دفتر برنامه ریزی حرف اخر را دانلود کنید و پکیج مشاوره تخصصی اساتید حرف آخر را به صورت کامل گوش کنید تا دانش آموزان در کنکور سراسری 1403 و 1404 و 1405 بتوانند بهترین رتبه را کسب کنند و به رشته های نظیر پزشکی،دندانپزشکی ،مهندسی ها و … به راحتی دست یابند

برنامه ریزی رایگان 1403 موسسه حرف آخر

با سلام و درود خدمت دانش آموزان پایه دهم، یازدهم و همچنین اولیای گرامی . با توجه به اهمیت برنامه ریزی در مقاطع پایین تر و همچنین نزدیکی شما به کنکور سراسری و رقم زدن آینده تحصیلی و شغلی خویش تصمیم به تهیه مقاله ای در مورد برنامه ریزی برای کنکور 1401 و 1402 کرده ایم . عزیزان من شما باید بدانید با توجه به زمان باقی مانده تا کنکور ( که احتمالا پیش خودتون فکر می کنید زمان زیادی باقی مانده ) بسیار با اهمیت است که برنامه ریزی و منابع حرفه ای برای این مسیر سخت انتخاب کنید .

همانطور که می دانید دانش آموز 12 سال باید به صورت تشریحی درس بخواند اما در کنکور قضیه کاملا متفاوت است و رویکرد سوالات کاملا عوض می شود . پس داشتن که همراه مطمعن و همچنین برنامه ای که امتحان خودش را پس داده باشد بسیار مهم است . زیرا سال کنکور فرصت آزمون و خطا کردن راه های مختلف نیست و اگر خدایی نکرده دانش آموز راهی را انتخاب کند که کیفیت لازم را نداشته باشد بهایی به اندازه یک سال از عمر با ارزش خودش را داده است .

دانش آموزان برای خرید محصولات حرف آخر می توانند از فروشگاه حرف آخر اقدام کنند تا شامل تخفیف شوند

دانلود pdf دفترچه برنامه ریزی 1000 ساعته 1403

در این بخش می توانید pdf برنامه 1000 ساعته حرف اخر را دانلود کنید دانش آموزانی که پکیج کامل حرف آخر را تهیه کردند و در آزمون های بیرون شرکت نکردند بهترین برنامه همین برنامه قطاری حرف اخر می باشد

لینک دانلود دفترچه 1000 ساعته حرف آخر

در ادامه فیلم پکیج مشاوره اساتید حرف آخر را ببینید

برنامه قطاری یازدهم به دوازدهم حرف آخر 1401

احتمالا شما هم اسم برنامه قطاری موسسه حرف آخر را شنیده اید . ما در این برنامه دانش آموز را محدود به زمان یا مکان خاصی نکرده ایم . حتی اگر دانش آموزشی در میانه روز نیم ساعت تایم خالی داشته باشد می تواند طبق این برنامه یک باکس دیگر هم به جلو برود . روشی که در برنامه ریزی به شکل سنتی که توسط خیلی از مشاورین و موسسات دیگر انجام می شود به هیچ وجه قابل اجرا نمی باشد . برای مثال در روش قدیمی هر روز برای دانش آموز 3 ساعت زیست گذاشته می شد اما در این روش بسته به مبحث ممکن است از نیم ساعت تا 2 ساعت متغیر باشد و باتوجه به سنگینی اون مبحث تایم گذاشته می شود .

برنامه ریزی مقطع یازدهم تحصیلی

همانطور که می دانید سال یازدهم در تمامی دروس مطالب سنگین و مهمی را در بر می گیرد . از مدار های پیچیده در فیزیک تا تابع و مثلثات ریاضی و همچنین ژنتیک زیست شناسی و … حال اگر کم توجهی در این پایه صورت بگیرد و دانش آموز آموزش مفهومی و کنکوری این دروس را به سال دوازدهم موکول کند کار بسیار سختی را در سال آخر دارد و درچار سردرگمی در سال کنکور می شود .

برنامه حرف آخر در سال یازدهم

ما در موسسه حرف آخر برای شما دانش آموزان عزیز برنامه ویژه ای ریخته ایم . تمرکز ما در ابتدا روی عمیق کردن آموزش سال یازدهم می باشد . یعنی در کنار آموزش معلم محترم مدرسه شما ما هم آن اموزش را مفهومی تر کرده و در کنار اون برای شما الگوهای تست زنی هم ارایه می شود . 

که شما با تماس با مشاوران ارشد موسسه حرف آخر و به راحتی می توانید ثبت نام کنید و شامل مشاوره وبرنامه رایگان حرف آخر هم شوید.

02166000362📞

09120034203📞

پکیج مشاوره وبرنامه موسسه حرف آخر برای زیست 1403

مهم ترین درس کنکور تجربی همانطور که می دانید درس زیست شناسی می باشد . زیست شناسی به 5 بحث کلی تقیسم می شود . جانوری ، گیاهی ، انسانی ، سلولی و ژنتیک این مباحث هستند

که در سال دهم یازدهم و دوازدهم تقسیم شده اند . بهترین روش خوندن این سرفصل ها روش مبحثی خوندن است . برای مثال دانش آموز یازدهمی باید مبحث گیاهی یازدهم رو حتما با سال دهم بخواند تا بتواند ارتباط این دو مبحث را پیدا کرده و آماده تست ترکیبی شود .

ما در موسسه حرف آخر برای اولین بار در کشور زیست مبحثی ترکیبی را ارائه داده ایم تا دانش آموز بدون هیچ دغدغه ای تمامی مطالب پیوسته را با هم بخواند . زیست موسسه حرف آخر توسط استاد شاکری و شعبانی تدریس شده است . در این تدریس تمامی متن کتاب درسی به صورت کامل مورد بررسی قرار گرفته است . همچنین به وسیله انیمیشن های منحصر به فرد تمامی فرآیند های بدن انسان و گیاهان و جانوران مدل سازی شده است تا دانش آموز از حفظ کردن واو به واو کتاب  درسی نجات پیدا کند .

و در آخر هم از تمامی جملات کتاب درسی تست صحیح غلط طراحی شده (به قول استاد پینگ پونگی )  تا نکته ای نماند که دانش آموز ندیده باشد ولی در آزمونش بیاید

برنامه موسسه حرف آخر برای زیست 1401
برنامه موسسه حرف آخر برای زیست 1401

پکیج مشاوره وبرنامه موسسه حرف آخر برای درس ریاضی 1403

بریم سراغ چالشی ترین درس بچه های رشته تجربی . در این درس شما نیاز به یک منبع مهم آموزشی دارید تا تمامی مباحث رو به شکل الگوهای منظم در ذهن شما جای بندازد . حتما دقت کنید که شرط موفقیت در ریاضی این است مباحث رو به صورت پیوسته بخوانید .

برای مثال تا زمانی که مبحث مثلثات سال دهم را فرا نگرفته اید به هیچ وجه نباید سراغ مثلثات یازدهم بروید چون کاملا به هم دیگر مرتبط هستند . ما در برنامه قطاری یا برنامه 1000 ساعته حرف آخر دقیقا همین کارو برای شما انجام دادیم تا بدون هیچ دغدغه ای مباحث را اصولی یاد بگیرید .

برنامه موسسه حرف آخر برای درس ریاضی 1401
برنامه موسسه حرف آخر برای درس ریاضی 1401

پکیج مشاوره وبرنامه موسسه حرف آخر برای شیمی 1403


درس شیمی به دو قسمت مفاهیم و مسائل تقسیم می شود . همانطور که دیدید در کنکور 99 نقش مسائل بسیار پر رنگ تر از سابق بود و خیلی مهم است که برای این قسمت منبع قوی داشته باشید . موسسه حرف آخر برای اولین بار اقدام به جداسازی این دو مبحث کرده و در پکیجی مفاهیم را تدریس و در پکیج دیگر فقط مسائل را تدریس کرده است . شاید برایتان جالب باشد که غول بزرگ مسائل شیمی یعنی استوکیومتری فقط در یک نقشه راه که تدریس آن نیم ساعت به طول می انجامد به زانو در می آید.

برنامه موسسه حرف آخر برای شیمی 1401
برنامه موسسه حرف آخر برای شیمی 1401

برنامه موسسه حرف آخر برای فیزیک 1403

فیزیک از جمله درس هایی است که مطالب سال دهم یازدهم و دوازدهم هیچ ارتباطی به همدیگه ندارند و هر کدام را جداگانه می توانید بخوانید . یعنی الان که سال یازدهم هستید هیچ نیازی به مطالب سال دهم ندارید و تمرکز شما تا امتحانات خرداد ماه فقط باید روی سال یازدهم باشد . ما در موسسه حرف آخر تدریس فوق العاده عالی با ارائه نقشه راه در ابتدای هر فصل توسط استاد کامیار برای شما آماده کرده ایم .

برنامه موسسه حرف آخر برای فیزیک 1401
برنامه موسسه حرف آخر برای فیزیک 1401

برنامه موسسه حرف آخر برای دروس عمومی 1403

برنامه رایگان حرف آخر

پکیج مشاوره وبرنامه درسی ادبیات حرف آخر

ابتدا با درس ادبیات شروع می کنیم . حتما دقت کنید که در ابتدای کار باید درس به درس بخونید و با تمام جزییات درس آشنا بشید بعد از این کار وارد مبحثی خوندن می شوید که ما در موسسه حرف توسط استاد محسن منتظری فقط در 35 ساعت به صورت مبحثی با کلی تست براتون جمع آوری کردیم . توجه کنید که در مباحثی مثل قرابت و آرایه نیاز به تست زدن بسیار دارید که ما در دی وی دی و جزوه برای شما از هر نوع تست آسون و سختی قرار دادیم تا با خیال راحت آماده درصد بالا در این درس بشوید .

برنامه ادبیات برای کنکور 1401
برنامه ادبیات برای کنکور 1401

پکیج مشاوره وبرنامه درس عربی حرف آخر

در درس عربی نیاز هستش که شما لغات کتاب درسی را حتما از آخر کتاب فرا بگیرید . برای بحث ترجمه فقط در 3 جلسه و 5 ساعت کل 10 سوال ترجمه رو با نقشه راه فرا می گیرید و مجموعا با قواعد 25 ساعت کل عربی رو با استاد درجه یک ایران استاد واعظی می بندید .

برنامه درسی عربی 1401
برنامه درسی عربی 1401

برنامه درس دینی حرف آخر 1403

درس دینی در سالهای گذشته بشدت مفهومی و متن محور شده است . نیاز است که به قول استاد یوسفیان پور آیه خوان شوید . به وسیله الگوسازی و انیمیشن سازی که رخ داده تمامی دروس دهم یازدهم و دوازدهم را به صورت مفهومی فقط در 40 ساعت جمع و جور می کنید

برنامه درس دینی حرف آخر
برنامه درس دینی حرف آخر

برنامه درس زبان انگلیسی حرف آخر 1403

درس زبان هم آخرین درس دفترچه عمومی شما هست. نیاز هست که در این درس لغات پایه ای سریع یادآوری کنید برای خودتون . اما خبر خوب اینجاست که تمامی لغات به صورت انیمیشن و داستان برای شما تصویر سازی شده و حتی تا سالها بعد کنکور هم یادتون میمونه . برای متن و کلوز هم روش های ناب و درجه یکی گفته شده که مهارت شمارو برای حل کردن این سوالات بالا می بره

برنامه رایگان حرف آخر برای زبان انگلیسی توسط بهترین مشاورهای همین سایت برای شما انجام می شود.

فقط کافی است با شماره های زیر تماس بگیرید

02166000362

09120034203

دانلود دفتر برنامه ریزی حرف اخر 1403

دانلود دفتر برنامه ریزی pdf را می توانید دانلود کنید که مربوط به برنامه 1000 ساعته می باشد.

البته این برنامه برای اون دسته از دانش آموزان مناسب است که محصولات را تهیه کردند.

در صورتی که پی دی اف برنامه ریزی نیاز داشتید می توانید با مشاوران موسسه تماس بگیرید در اختیار شما قرار داده شود و شامل برنامه رایگان حرف آخر شوید

دانلود برنامه 6040 حرف آخر

برنامه پروژه 6040 نظام جدید مخصوص 1400 به زودی در حال آماده شدن است

و شما با ارتباط با خط مرکزی حرف آخر می توانید آن را دریافت کنید.

پروژه 6040 چیست؟ این پروژه دارای برنامه 100 روزه می باشد که سبک برنامه ریزی شبیه 1000 ساعته است.

برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می شود مقاله پروژه 6040 چیست؟ را مطالعه کنید

دفتر برنامه ریزی حرف آخر

دفتر برنامه ریزی یا دفترچه برنامه ریزی حرف آخر که همراه خرید محصولات حرف آخر معنی می دهد

و کسی که محصولات را نداشته باشند به هیچ عنوان این برنامه به دانش آموز کمک نمی کند.

نحوه دریافت دفترچه برنامه ریزی حرف آخر:

دریافت از طرق مشاوری که محصول را خریداری کردید

دریافت از طریق خرید یک محصول جدید و ارسال آن با بست های جدید.

برای دریافت این برنامه می توانید به تلگرام این شماره 09120034203 پیام دهید

شیوه خرید محصولات حرف آخر و دریافت برنامه ریزی

دانش آموزانی که اقدام به خرید از موسسه حرف آخر می کنند شامل مشاوره و برنامه ریزی رایگان هم می شوند برای خرید پکیج های حرف آخر می توانید از طریق شماره کارت حرف آخر مهر اقدام کنید تا بسته ها در کمترین زمان دست شما برسد

منبع: تیم مشاوران ارشد موسسه حرف آخر

سوالات متداول دانش آموزان در مورد برنامه رایگان حرف آخر

1) برای دریافت مشاوره رایگان حرف آخر چطوری اقدام کنم؟

دانش آموزانی که تازه با موسسه حرف آخر آشنا شدند و محصولی را خریداری نکردند می توانند با خط مرکزی حرف آخر تماس بگیرند تا شامل مشاوره و برنامه ریزی رایگان هم شوند.
02166000362
09120034203
09390087754

2)برای ارتباط با بهترین مشاوران حرف آخر چطور اقدام کنم؟

کافی است با شماره زیر تماس بگیرید تا به یکی از رتبه پرورهای حرف آخر وصل شوید
02166000362

3)آیا محصولات حرف آخر تخفیف یا قسطی هم دارد؟

برای خرید و دریافت کد تخفیف می توانید با شماره هایی که در زیر درج شده تماس بگیرید و محصولات را متناسب با شرایطی که دارید قسطی یا نقدی خریداری کنید.
02166000362
09120034203
09390087754

4)مشاوری به اسم … با من تماس گرفته و گفته شما برنده محصولات حرف آخر شدید آیا مورد تایید است؟

دانش آموزانی که به سامانه حرف آخر پیامک می دهند و در قرعه کشی حرف آخر شامل برخی از بسته های رایگان می شوند اگر هزینه ای به غیر هزینه پستی از شما گرفته نشود مورد تایید می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *