حرف آخر یا سایر موسسه ها

تفاوت حرف آخر با سایر موسسات

تفاوت موسسه حرف آخر با سایر موسسات

تفاوت حرف آخر با سایر موسسات سوال خیلی از دانش آموزهایی هس که میخواهند که به یک موسسه کنکوری اعتماد کنند و در گام اول حرکت در مسیر کنکور منابع عالی را انتخاب کرده و با قدرت شروع کنند یک توصیه برای شما دانش آموزان عزیز دارم که قبل از انتخاب منبع آموزشی حتما نمونه تدریس ها و سبک آموزشی همه موسسه ها را با هم مقایسه کنید و بهترین استاد را انتخاب کنید.

چرا انتشارات حرف آخر؟

این سوالی است که امکان دارد ذهن خیلی از دانش آموزان و داوطلبان کنکوری را به خود مشغول کند.

ما در این مقاله برآنیم تا پاسخ جامع و قانع کننده ای برای شما مخاطبان گرامی داشته باشیم.انتشارات کنکوری حرف آخر از سال1390 تحت نظر استاد عبدالرضا منتظری آغاز ب کار کرد.

این موسسه در راستای رسیدن به هدف مهم و والایی که داشت،جمعی از اساتید خبره و سخت کوش را دور هم گرد آورد.همان طور که میدانید سوالات آزمون سراسری در سال های اخیر کاملا شکل و شیوه جدید به خود گرفته اند و به سمت مفهومی شدن میل کرده اند، به همین منوال باید شیوه مطالعه دانش آموزان و داوطلبان کنکوری نیز تغییر کند و بجای حفظ کردن مطالب طولانی ، فرمول ها و مطالعه به روش سنتی،از روش های حرفه ای استفاده کنند و مطالب را کاملا مفهومی و با دقت کافی به حافظه بسپارند.

بزرگترین تفاوت حرف آخر با سایر موسسات

از تفاوت های مهم این است که،انتشارات حرف آخر به تدریس به سبک مفهومی گرا توجه بسیاری کرده و در همین راستا با شیوه های نوین آموزشی(استفاده از الگو،انیمیشن سازی و تصویر سازی) پکیج های آموزشی تولید کرد.

خوشبختانه حرف آخر با استفاده از سبک آموزشی خود باعث شده است تمامی دروس با”پویانمایی” تدریس شده اند و همین امر نیم کره راست مغز داوطلبان فعال شده و تمامی این تصویر ها در حافظه بلند مدت مخاطبان جا خشک کنند.

که نسبت به موسسات رقیب اولین سبک و مزایایی است که به دانش آموزها هدیه داده است.

از دیگر مزایای این موسسه،استفاده از الگو می باشد. یادگرفتن الگو بسیار موثر تر از یاد گرفتن تکنیک است.“الگو“شیوه ای است که برای تعداد زیادی سوال قابل استفاده است در حالی که از تکنیک فقط برای یک تیپ از سوالات میتوان استفاده کرد که الان در اکثر موسسه ها از سبک تکنیک استفاده شده و دانش آموزها بعد از مدتی تمامی مطالب را فراموش می کنند.

در انتشارات حرف آخر اساتید همواره سعی بر این داشتند که تک به تک خطوط کتاب درسی بررسی شود وحتی کلمه ای هم جا نماند.

معرفی اساتید حرف آخر

استاد عبدالرضا منتظری و استاد قاسمی و امیرحسین نصیری: ریاضیات، هندسه و حسابان

استاد محسن منتظری: ادبیات فارسی

استاد پیمان کامیار: فیزیک

استاد علی سلوکی : شیمی

استاد محمد همدانی : زیست شناسی

استاد محمد واعظی: عربی

استاد علیرضا یوسفیان پور: دین و زندگی

استاد مجتبی محمودی: زبان انگلیسی

مقاله : مقایسه حرف آخر با رایان کلاس

افتخارات موسسه کنکوری حرف آخر درتفاوت حرف آخر با سایر موسسات

افتخارات-حرف-آخر

از جمله افتخارات این انتشارات این است که برای تمامی دانش آموزان(ضعیف،متوسط و قوی)یک پکیج آموزشی دارد.

  • برخلاف سایر موسسات که از چندین پکیج آموزشی استفاده میکنند و همین عامل باعث سردرگمی داوطلبان در انتخاب پکیج مناسب میشود،حرف آخر تنها یک پکیج آموزشی برای تمامی سطح ها دارد که همواره شاهد آن بودیم که تمامی مخاطبان حرف آخر با هر سطحی که داشته اند بهترین نتایج را کسب کرده اند.
  • تدریس در موسسه حرف آخر به قدری شیوا و رسا بوده است که تمامی دانش آموزان چه ضعیف و چه قوی با این انتشارات توانسته اند ارتباط بگیرند و بهترین نتایج را در آزمون سراسری کسب کنند.
  • در ادامه مطلب قابل ذکر است که در دی وی دی های حرف آخر،مفاهیم درسی به صورت معلم و شاگرد تدریس می شود. شخصی که با عنوان شاگرد حضور دارد،تمامی سوالاتی که امکان دارد در حین تماشای دی وی دی پیش بیاید را از استاد میپرسد.
  • از دیگر نکات قابل توجه در تدریس تمامی اساتید تعداد بالای تست ها میباشد. در تمامی مباحث،علاوه بر تدریس کامل،تمامی تست های مربوط به مبحث،از آزمون های سراسری داخل و خارج از کشور و تست های احتمالی که توسط خود اساتید طراحی شده اند مورد بررسی قرار میگیرند.

خرید محصولات حرف آخر

حرف آخر برای آن دسته از دانش آموزانی که از طریق این سایت اقدام می کنند می توانند با مشاوران ارشد حرف آخر در ارتباط باشند تا شامل مشاوره و برنامه ریزی رایگان هم شوند.

راه های ارتباطی با مشاوران و شماره حرف آخر از طریق لینک زیر است

خط مرکزی ثابت حرف آخر

02166000362📞

حتما دانش آموزان توجه کنند افرادی که پکیج کامل تجربی حرف آخر و یا رشته ریاضی را خریداری می کنند شامل مشاوره رایگان می شوند و همچنین می توانند در طرح نخبگان حرف آخر هم ثبت نام کنند

ویژگی های دیگر موسسه کنکوری حرف آخر

بر همین اساس ما همیشه با افتخار و اطمینان گفته ایم انتشارات حرف آخر0 تا 100 دروس را پوشش میدهد. جا دارد با افتخار اعلام کنیم که سالیانه شاهد تعداد زیادی از رتبه های برتر در آزمون سراسری هستیم که از دانش آموزان حرف اخری بوده اند و انتشارات حرف آخر را عامل مهمی در رسیدن به موفقیت خودشان میدانند.

یکی دیگر از نقاط قوت تفاوت موسسه حرف آخر با سایر موسسات حضور مشاوران برجسته،قدرتمند و دلسوزی است که ما در حرف آخر به وفور می یابیم.

*مشاوران موسسه برای دانش آموزان برنامه ریزی انجام میدهند و گام به گام دانش آموزان را تا روز کنکور همراهی میکنند.

در کمتر موسسه ای این حجم از همراهی مشاور به چشم میخورد.

*تمامی پکیج های موسسه دارای یک سال گارانتی هستند و اگر محصولات از ابتدا دارای مشکل باشند موسسه آن هارا کاملا رایگان تعویض میکند.

در انتهای مطلب باید گفت که مزایا و برتری های موسسه حرف آخر نسبت به موسسات دیگر خیلی بیشتر از این است که ما بتوانیم به صورت کامل تمامی این مطالب را در اینجا بگنجانیم

ولی سخن آخر این که حرف آخر در آموزش بدون رقیب و بی نظیر است

      “با آرزوی موفقیت برای تک تک دانش آموزان و همراهان گرامی این انتشارات بی نظیر”

برای اطلاع از لیست قیمت محصولات کلیک کنید و برای ارتباط با مشاورین ارشد موسسه حرف آخر با شماره های زیر تماس بگیرید

09120034203 یا 09390087754

منبع:موسسه حرف آخر

سوالات متداول دانش آموزها

من میخواهم برای کنکور شروع کنم به نظرشما چکار کنم؟

برای رسیدن به رتبه های تکی رقمی باید :گام اول شروع انتخاب منبع آموزشی خوب است و گام بعدی برنامه ریزی دقیق متناسب با منابع شما است و بعد از اینا پشتکار و تلاش و آزمون نقش بسیار بزرگی در موفقیت شما را ایفا می کند برای ارتباط با مشاورین با شماره 09120034203 تماس بگیرید

لطفا فرق بین موسسه حرف آخر با ونوس و کنکور آسان است را برای من توضیح دهید که کدام را انتخاب کنم؟

دانش آموزهای عزیز موسسه حرف آخر نسبت به سایر موسسه ها دارای سبک آموزشی الگو و انیمیشن می باشد که به اشیاء مرده جان بخشیده است… حرف آخر بدون فرمول بر خلاف سایر موسسه های دیگر در شیمی و فیزیک و ریاضی به شما آموزش داده است و …

برای خرید محصولات حرف آخر چطور اقدام کنم؟

برای خرید محصولات حرف آخر با تخفیف با شماره 09120034203 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *