اخبار حرف آخر, اخبار کنکور(1401 و 1402 و 1403 و 1404), مشاوره و برنامه ریزی کنکور, مطالب آموزشی

راز موفقیت در پزشکی

راز موفقیت در پزشکی

برای قبولی پزشکی چند ماه لازم است؟چرا برخی افراد بیشتر از حد متوسط ​​به دست می آورند؟ چرا برخی از افراد موفق تر از دیگران هستند؟آیا به این دلیل است که آنها باهوش تر هستند؟ آیا آنها فقط خیلی خوش شانس هستند؟راز موفقیت در پزشکی و رشته های مهندسی چیست!؟ من معتقدم هیچ یک از موارد بالا دلایلی برای موفقیت بیشتر نیستند.”شانس به کسانی کمک می کند که به خود کمک می کنند”

افراد فقط به دلیل شانس موفق نمی شوند ، آنها به طور مداوم از چند اصل اساسی موفقیت در زندگی خود استفاده می کنند که آنها را به سمت موفقیت سوق می دهد. توسعه ذهنیت برای موفقیت بسیار مهم است.

در اینجا 7 راز موفقیت وجود دارد که می تواند زندگی شما را تغییر دهد

7 راز موفقیت در پزشکی و یا موفقیت در زندگی شخصی و یا شغل آینده را برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد امیدواریم که تا آخر مقاله با ما همراه باشید تا در هر کاری که هستید بتوانید موفق باشید این مقاله برگرفته از تجربیات بهترین مشاوران انگیزشی که خودشان توانستند موفق باشند و به درجه های بالاتری از زندگی برسند

بخش زیر مشاوران حرف آخر 7 راز را به صورن کلی برای شما توضیح خواهند داد

راز موفقیت شماره1: یک اشتیاق سوزاننده داشته باشید

افراد موفق میل شدیدی به موفقیت دارند. و به هیچ عنوان در طول مسیر ناامید نمی شوند

مردی جوان از سقراط راز موفقیت را پرسید. سقراط به پسر گفت صبح روز بعد ساعت 4 صبح او را در نزدیکی ساحل ملاقات کند. مرد جوان با خود فکر کرد:

“من از او راز موفقیت را می پرسم و سقراط در نزدیکی ساحل به من زنگ می زند !! مرد ، من نمی خواهم شنا یاد بگیرم ، می خواهم راز موفقیت را بدانم. ” با این وجود ، صبح روز بعد از ظهر ساعت 4 صبح به نزدیک ساحل رسید. سقراط از مرد خواست با او به سمت ساحل قدم بزند. وقتی آب به گردن آنها رسید ، سقراط پسر جوان را در آب فرو برد. مرد سعی کرد و تلاش کرد گردن خود را از آب خارج کند اما نتوانست.

سقراط سر جوان را برای یک دقیقه در آب نگه داشت و پس از آن او چنگال خود را رها کرد و اجازه داد مرد جوان از آب بیرون بیاید. پسر جوان بلافاصله نفس عمیقی کشید. سقراط از او پرسید: “وقتی زیر آب بودی بیشتر از همه چه می خواستی؟” من مطمئن هستم که او می خواسته بگوید “بیشترین کاری که می خواستم انجام دهم این بود – لگدت کن” اما او پاسخ داد که وقتی زیر آب است بیشتر “هوا” می خواهد.

سقراط گفت: این رمز موفقیت است ، اگر می خواهید موفقیت را همانطور که می خواهید در زیر آب نفس بکشید بدست آورید ، موفق خواهید شد.

آیا آن را به اندازه کافی بد می خواهید؟ آیا اشتیاق سوزان دارید؟

داشتن اشتیاق شدید یکی از اولین قدم هایی است که می توانید برای رسیدن به رویاهایتان بردارید از آنجا که برداشتن اولین قدمها یکی از سخت ترین مراحل است.

عشق و علاقه در مسیر کنکور

خیلی از دانش آموز ها همون اول کار هدف برای خودشون مشخص نکرده اند و به همین علت به رشته ای علاقه ندارند و زمانی که عشق و علاقه ای به سوی هدف وجود نداشته باشد مطمئنا هیچ انگیزه ای برای ادامه کار وجود ندارد و داوطلب کنکوری همون اول کار باز می ماند و ناامید می شود.

راز موفقیت شماره 2: دریابید که به چه چیزی علاقه دارید

اکثر افرادی که هر روز برای امرار معاش به سر کار می روند ، روزانه حداقل 8 تا 9 ساعت در محل کار خود می گذرانند. آنها این کار را حداقل 5 روز در هفته انجام می دهند. اکثر مردم روزانه حدود 8 ساعت می خوابند. بنابراین ، از 24 ساعت در روز ، اکثر مردم یک سوم مبلغ را در محل کار یا مشاغل خود هزینه می کنند.

تصور کنید هر روز به مدت 5 تا 5 روز در هفته 8 تا 9 ساعت به مکانی بروید و از کاری که در آنجا انجام می دهید لذت نبرید.

آیا چنین فردی در زندگی احساس رضایت می کند؟

آیا چنین شخصی از رفتن به محل کار روزانه احساس مثبتی می کند؟

انجام کارهایی که دوست داریم بسیار مهم است. بنابراین ، بسیار مهم است که بفهمید به چه چیزی علاقه دارید.

وقتی روی اشتیاق خود کار می کنید ، کار به هیچ عنوان احساس کار نمی کند.

به این ترتیب ، ما تصمیم گرفتیم که تجربیات خود را در زمینه هایی که احساس می کنیم مشتاق آن هستیم به اشتراک بگذاریم. به همین دلیل است که ما در اینجا چندین دسته داریم – چه در زمینه فناوری ، چه در بازاریابی آنلاین و چه موفقیت و مثبت بودن در زندگی ، ما تجربیات خود را در مورد همه این موارد به اشتراک می گذاریم.

عوامل و راز های موفقیت کنکور و یا در کاری علاقه می باشد

علاقه به رشته پزشکی و موارد دیگر

دانش آموزان می توانند تصور کنند که آیا رشته ای که انتخاب کردند می توانند موفق شوند یا نه؟؟شاید خیلی از دانش آموزها با زور و اجبار والدین در مسیر رشته های نظیر پزشکی پام بردارند و بعدا در آن رشته نتوانند موفق شوند

دانش آموز در انتخاب رشته تحصیلی باید متناسب با علاقه خودش باشد و هیچ کسی دخالت نکند

راز موفقیت شماره 3: اهداف خود را بنویسید

راز موفقیت در پزشکی
راز موفقیت در پزشکی

با انجام تمرینات تعیین هدف می توانید سهم بسیار مهمی در رسیدن به موفقیت داشته باشید. گفته می شود افراد باهوش اهداف هوشمند می نویسند. تنظیم برنامه ریزی وظایف در دست و اولویت بندی را برای شما آسان تر می کند. این به شما در هدف گرا شدن کمک می کند.

وقتی اهداف خود را یادداشت می کنید و شروع به کار روی آنها می کنید ، با پیشرفت در آینده ، احساس مثبت می کنید. بسیار مهم است که در سفر به سوی موفقیت مثبت فکر کنید زیرا ممکن است در مواقعی احساس ناخوشی داشته باشید.

بگذارید یک تکنیک ارزشمند برای تعیین اهداف خود به شما بگویم ، فقط یک جدول در برنامه ریز/سازمان دهنده خود مطابق شکل زیر تهیه کنید:

اول از همه ، اهدافی را که می خواهید برای رسیدن به آنها تلاش کنید ذکر کنید.

اکنون دلیل دلخواه خود برای دستیابی به این هدف را ذکر کنید. در مهلت مقرر انجام شد)

این امر باید به شما انگیزه کافی برای ادامه کار در این زمینه را بدهد ، زیرا بسیار طبیعی است که در حین کار در جهت اهداف بلند مدت دلسرد/بی انگیزه شوید ، در صورتی که نتوانید پاداش هایی را که از راه رسیدن به آنها خواهید داشت ، مشاهده کنید.

برای هر وظیفه ای که 1 به معنای وظایف مهم و 5 برای کارهایی است که می توانند منتظر بمانند ، اولویت را در مقیاس 1-5 تعیین کنید. تنظیم اهداف با کاهش ترتیب اولویت ها به ردیابی آنها کمک می کند

دانش آموزانی که می خواهند در کنکور سراسری سال های آینده شرکت کنند می توانند در طرح نخبگان ثبت نان کنند تا بهترین نتیجه را کسب کنند

یاد آوری اهداف هر روز

همچنین ، تاریخ مورد نظر برای هر وظیفه را تعیین کنید ، زیرا این به شما مهلت می دهد تا در این زمینه کار کنید ، بنابراین به شما این فرصت را می دهد تا با مهارت های مدیریت زمان خود بهتر شوید. برای هر هدفی برآورد زمانی معقولی داشته باشید تا در صورت عدم موفقیت در رسیدن به آنها به دلیل کمبود زمان دلسرد نشوید.

دانش آموزان کنکوری می توانند خودشان را در دانشگاه و رشته ای که دوست دارند تصور کنند و هدف شان را روی یک کاغذ بنویسند و روی دیوار اتاق شان بچسپانند تا هر روز یادآوری شود و آن را فراموش نکنند.

این کار باعث می شود که روز با انگیز و اراده زیادی به تلاش و کوشش خود ادامه دهد

راز موفقیت شماره 4: سخت کار کنید زیرا “هیچ راه میانبری برای موفقیت وجود ندارد”

راز موفقیت در پزشکی
راز موفقیت در پزشکی

“در زندگی ، نهار رایگان وجود ندارد”

این بدان معناست که شما چیزی را رایگان دریافت نمی کنید. اگر می خواهید موفق شوید ، باید تلاش کنید. برای انجام کارها باید سخت کوشی کنید. فقط به تمام امکاناتی که در حال حاضر دریافت می کنید نگاه کنید – برق ، جاده ها ، اتومبیل ها ، اتوبوس ها ، تلفن های هوشمند ، اینترنت. همه اینها زندگی شما را بسیار آسان می کند. آنجا وجود دارد زیرا شخصی برای اختراع اینها سخت کار کرده است کسی اشتیاق شدیدی برای آوردن این اختراعات جدید به جهان داشت.

هنگامی که اهداف خود را یادداشت کردید یا زمانی که مشخص کردید چه چیزی به آن علاقه دارید ، کار سخت در این جهت آسان می شود. قبل از شروع کار سخت ، انتخاب جهت بسیار مهم است.

اگر در مسیری که برعکس آنچه می خواهید به آن برسید تلاش کنید ، به موفقیت دست نخواهید یافت.

برخی می گویند: سخت کار نکنید ، هوشمندانه کار کنید.

هنگامی که یک جهت را انتخاب کرده اید ، این هوشمندانه است که آنچه را که می خواهید به آن برسید انتخاب کنید. و هنگامی که جهت تعیین شد ، می توانید در این جهت سخت کار کنید. این در واقع هوشمندانه کار می کند. بنابراین ، حتی در حالی که هوشمندانه کار می کنید ، باید سخت کار کنید.

هیچ راه میانبری برای موفقیت وجود ندارد. با استفاده از میانبرها موفق نمی شوید.

منحرف نشدن در مسیر کنکور

اکثر افراد کم تحرک حتی با فکر سخت کار کردن ، شروع به تعویق می کنند. آنها شروع به استرس می کنند. آنها به دنبال راه های میانبر هستند. موفقیت چیزی است که به نوع خاصی از طرز فکر نیاز دارد. طرز فکری که در آن فرد مایل است سخت کار کند ، چیزهای کوچک را فدای موفقیت های بزرگ کند.

هر کسی که طرز فکر استفاده از میانبرها را دارد ، چنین شخصی نمی تواند موفقیت را حفظ کند.

من افراد خاصی را از نزدیک دیده ام که می خواهند سریع ثروتمند شوند ، آنها به دنبال راه های میانبر هستند. من آنها را دیده ام که سعی می کنند از یک میانبر به کلید دیگر بروند ، در طولانی مدت هرگز کار نمی کند. حتی هنگامی که آنها از طریق آن میانبرها مقداری پول سریع به دست می آورند ، آن را خیلی سریع خرج می کنند ، به جای اینکه این پول را سرمایه گذاری کنند تا بتواند رشد کند.

راز موفقیت شماره 5: بهترین کار را در کار موردنظر ارائه دهید

راز موفقیت در پزشکی
راز موفقیت در پزشکی

فقط دو روش برای انجام هر کاری در دست وجود دارد:

این کار را با نیم قلب انجام می دهیم

این کار را با تمام وجود با اشتیاق انجام دهید

به نظر شما کدام روش به نتایج بهتری می رسد؟

اشتیاق واقعاً می تواند به شما در دستیابی به رویاهایتان کمک زیادی کند اطمینان حاصل کنید که بهترین تلاش خود را برای انجام وظیفه انجام داده اید کار روی چیزی با اشتیاق کامل باعث رضایت شما از کار و تلاش بسیار برای آن از انتها می شود همچنین ، ارائه بهترین کار شما را تشویق می کند تا کار مورد نظر خود را بهتر انجام دهید و احساس اعتماد به نفس را در شما ایجاد می کند.

“انجام بهترین کار در این لحظه شما را در بهترین مکان برای لحظه بعد قرار می دهد.” اپرا وینفری

بهتر است وقتی کاری را انجام می دهید حداکثر تلاش خود را بکنید ، زیرا اگر نتیجه مناسب ندهد ، ممکن است مجبور شوید دوباره تلاش کنید. برای بار دوم نه تنها انرژی بیشتری لازم است ، بلکه زمان بیشتری نیز نیاز است.

راز موفقیت شماره 6: برای رسیدن به موفقیت تمرکز کنید.

تمرکز یک عنصر ضروری برای دستیابی به موفقیت است.

همانطور که کارل لوئیس ، ورزشکار دوومیدانی گفته است: “افکار من قبل از یک مسابقه بزرگ معمولاً بسیار ساده است. به خودم می گویم: از بلوک ها خارج شوید ، مسابقه خود را اجرا کنید ، آرام باشید. اگر مسابقه خود را اجرا کنید ، برنده خواهید شد … .انرژی خود را تقویت کنید. تمرکز.”

بنابراین ، تمرکز کنید و به سمت “وظیفه در دست” کار کنید بدون اینکه از نتایج آن بترسید ، زیرا بهترین کاری که می توانید در آن زمان انجام دهید این است که 100 درصد خود را به وظیفه موردنظر اختصاص دهید.

راز موفقیت شماره 7: پشتکار

راز موفقیت در پزشکی
راز موفقیت در پزشکی

یکی دیگر از راز موفقیت در پزشکی و مهندسی و یا در زندگی پشتکار است که نقش بسیار زیادی در موفقیت را دارد.

به رغم شکست ها برای دستیابی به اهداف خود تلاش کنید زیرا این تلاش دیگر ممکن است آخرین ضربه باشد و ممکن است موفق شوید.

همانطور که به تلاش خود ادامه می دهید و در صورت مواجه شدن با شکست ها ، با رویکرد مثبت به آن نگاه کنید زیرا شما فقط تعداد گزینه ها را حذف کرده و به موفقیت خود نزدیک می شوید. همچنین ، می توانید با گزینه هایی آشنا شوید که دفعه بعد در زمان دیگری امتحان نمی شوند. من این را درک می کنم که گاهی اوقات ، ممکن است در شرایط خاصی از زندگی قرار بگیرید که در آن ممکن است احساس اضطراب کنید و ممکن است احساس ناراحتی کنید. در این مواقع است که شما باید پشتکار داشته باشید و چشم به اهداف خود داشته باشید.

افراد موفق برای غلبه بر ترس های خود بر ذهنیت خود کار می کنند و تا رسیدن به اهداف خود ادامه می دهند.

“آنها پیروز شدند زیرا از شکست خوردن خود دلسرد نشدند”

موفقیت برای هرکسی که مایل به دستیابی به آن است امکان پذیر است. من نقل قول کتاب مقدس را دوست دارم – “اگر ایمان داشته باشید ، هیچ چیز برای شما غیرممکن نخواهد بود.” بسیاری از مردم می خواهند موفق شوند ، تفاوت زیادی بین خواستن و مایل بودن وجود دارد.

بهترین کلاس های موفقیت در کنکور پزشکی

دانش آموزان سال دهم و یازدهم و فارغ التحصیلی هایی که می خواهند در کنکور سراسری سال آینده بهترین نتیجه را کسب کنند می توانند با یک تیم متخصص مربوط به پزشکی کار کنید که هر ساله رتبه برترهای زیادی را روانه دانشگاه کرده است.

بهترین کلاس های کنکور پزشکی

این مقاله شاید برای شما مفید باشد

می توانید مقاله بالا را مطالعه کنید و با تماس با مشاوران ارشد موسسه کنکوری حرف آخر تماس بگیرید تا به صورت کامل برای شما توضیح دهیم:

شماره تماس حرف آخر در بخش زیر برای دانش آموزان آورده ایم تا با مشاوران ارشد ارتباط باشند

02166000362📞

09120034203 📞

منبع: موسسه حرف آخر

1)راز موفقیت در پزشکی چیست؟

کسانی که رشته پزشکی قبول می شوند هیچ فرقی با بقیه ندارند بلکه طبق فرمول و اصولی پیش می روند که توانستند رتبه تک و دو رقمی بیارند برای راز و رمزهای رشته پزشکی و مهندسی و حقوق و … می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید یا وارد سایت شوید.
02166000362📞
09120034203 📞

2)برای شرکت در کلاس های پزشکی تضمینی چکار کنم؟

برای ثبت نام می توانید با شماره تماس حرف آخر تماس بگیرید تا به صورت کامل برای شما توضیح دهیم
02166000362📞

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *