اخبار حرف آخر, حرف آخر یا سایر موسسه ها, مشاوره و برنامه ریزی کنکور

شماره تماس حرف آخر+ تلفن مشاوران

شماره تلفن موسسه حرف آخر

شماره تماس حرف آخر سوالی خیلی از دانش آموزهای علاقمند و کنجکاوبه ارتباط با دپارتمان موسسه حرف آخر و ارتباط با رتبه برترهای موسسه کنکوری حرف آخر می باشد در اینجا می خواهیم روند ارتباط و تلفن با مشاوران و همچنین بقیه کارکنان را کامل برای شما توضیح دهیم دانش آموزهایی که این متن را می خوانند پاسخ تمام سوالات هایشان را می گیرند و به راحتی می توانند با شماره حرف آخر وصل شوند.

شماره حرف آخر

به دلیل کلاهبرداری های ایجاد شده در فضای مجازی و اینترنتی در این می خواهیم شما را با شماره تماس حرف آخر آشنا کنیم تا به تمام واحد های حرف آخر به راحتی دسترسی پیدا کنید.

دانش آموزان با تماس با خط ثابت موسسه حرف آخر به اپراتورهای موسسه وصل می شوند و متناسب با رشته تحصیلی و مقطع آموزشی شما (همچنین مشاور آقا یا خانم به دلخواه ) یکی از مشاوران ارشد موسسه حرف آخر که در مقاله لیست مشاوران موسسه حرف آخر هم نام برده شده اند انتخاب می شود.

مشاوران تخصصی حرف آخر با شما تماس می گیرند و از صفر تا صد با شما کار می شود تا کاملا با موسسه حرف آخر آشنا شوید و به صورت کاملا رایگان بدون اینکه هزینه ای از شما گرفته شود از لحاظ برنامه ریزی و روش های مطالعه و … مشاوره خواهید گرفت.

به تمامی دانش آموزان پیشنهاد می شود قبل از خرید حتما مشاوره رایگان دریافت کنید تا با خیال راحت با موسسه حرف آخر کار را ادامه دهید.

خط مرکزی ثابت حرف آخر

02166000362📞

09120034203📞

شماره تماس حرف آخر یکی از راه های ارتباطی با مشاورین و رتبه برترها و همچنین اساتید موسسه حرف آخر است که دانش آموزان می توانند با شماره 02166000362📞 به راحتی به مشاوران ارشد وصل شوند .

مشاوره با تماس با حرف آخر شامل موارد زیر است که دانش آموزان می توانند استفاده کنند.

  • تعیین سطح دانش آموزان
  • انتخاب بهترین منابع و استاد متناسب با دانش آموز
  • ارائه برنامه های راهبردی و برنامه تخصصی متناسب با دانش آموزان
  • ارتباط با مشاوران تخصصی برنامه 5 ماهه

دانش آموزان از طریق همین شماره هایی که داخل این سایت است می توانند به بهترین نتیجه و آینده خود را رقم بزنند.

شماره مشاوران حرف آخر

شماره تلفن موسسه حرف آخر
ارتباط با شماره تلفن موسسه حرف آخر

دانش آموزان بعد از اینکه با دفتر ثابت موسسه حرف آخر وصل شدند مشاوران با شماره های همراه اول و یا ایرانسل با شما تماس می گیرند. چون ما معتقد هستیم دانش آموز هر زمانی که سوال براش پیش می آید باید سریع به جوابش برسد پس با شماره همراهی که از مشاوران دارند حتی شب ساعت 22 هم می توانند زنگ بزنند و جواب سوال شان را بگیرند.

 متاسفانه افراد سود جو  که از طرف موسسه نیستند کلاهبرداری های زیادی به اسم حرف آخر انجام دادند که باعث ناامید شدن دانش آموز می شوند پس به مشاورانی که مستقیم از طریق موسسه حرف آخر با شما آشنا می شوند اعتماد کنید.

دانش آموزانی که می خواهند در مورد کلاهبرداری ها به اسم حرف آخر بیشتر بدانند حتما وارد مقاله کلاهبرداری های حرف آخر شوند.

سوالات در مورد شماره مشاوران حرف آخر

آیا شماره مشاوران ایرانسل یا همراه اول می باشد؟

دانش آموزانی بعد از اینکه با خط شماره حرف آخر تماس می گیرند شماره آنها توسط اپراتور به مشاورها گزارش می شود و مشاوران هم با شماره همراه اول،ایرانسل و یا رایتل باهاشون تماس می گیرند.

البته دقت کنید فردی که باهتون تماس می گیرد اطمینان کامل داشته باشید که از مشاوران موسسه حرف آخر است.

آیا مشاور حتما باید با خط ثابت تماس بگیرد؟

مشاوران علاوه بر شماره های خط ثابت ممکن از با خط شماره های همراه هم تماس بگیرند.

ساعت کاری مشاوران حرف آخر چه ساعاتی می باشد؟

ساعت کاری مشاوران حرف آخر ممکن است با هم فرق داشته باشد چون مشاوری شاید در بعضی از ساعت ها در جلسه یا کلاس جایی باشد ولی مشاور دیگر تایمش خالی باشد ولی معمولا مشاوران دفتر مرکزی حرف آخر در تمامی ساعت ها در دسترس هستند.

سایت مرکزی همین سایت ارتباط با شماره تماس حرف آخر + تلفن مشاوران را به راحتی برای تمامی شما فراهم می کند.

شماره تماس ثبت نام در طرح هیبرید حرف آخر

دانش آموزانی که در کنکور سراسری 1402 به بعد می خواهند شرکت کنند موسسه حرف آخر یک پروژه بسیار بزرگ و ویژه ای طراحی کردند که دانش آموزان به صورت آنلاین و آفلاین می توانند با اساتید حرف آخر در ارتباط باشند.

دانش آموزان با شماره تماس حرف آخر می توانند به راحتی در طرح بزرگ هیبرید ثبت نام کنند.

طرح هیبرید حرف آخر تمامی دغدغه های دانش آموزان را برای نظام آموزشی جدید بر طرف کرده است.

طرح هیبرید علاوه بر کلاس های آنلاین و آفلاین شامل مشاوره تخصصی و هوش مصنوعی هم می شود.

دانش آموزان با یک پکیج کامل و مشاوره تخصصی به راحتی می توانند از رقیب های خود جلو بزنند.

شاید سوال خیلی از دانش آموزها باشد که بخواهند توضیحات کامل تری را در مورد این پروژه بدانند که می توانید به مقاله زیر مراجعه کنند.

هیبرید حرف آخر چیست؟

این مقاله می تواند مفید باشد

شماره تماس مشاوره تخصصی طرح هیبرید حرف آخر

حرف آخر برای تمامی دانش آموزان سال آخری که می خواهند در کنکور سراسری شرکت کنند دو نوع مشاوره را ارائه می کند یکی از آنها مشاوره رایگان است و دومی مشاوره تخصصی که رایگان نیست.

افرادی که قصد دارند تا زمان کنکور یک پشتیبان داشته باشند که هر روز باهاشون تماس بگیرد و کاملا راهنمایی شون کنند حتما با تماس با شماره حرف آخر می توانند در این طرح ثبت نام کنند تا دیگر مشاوره آنها به صورت عمومی نباشد.

طرح مشاوره تخصصی حرف آخر فقط مربوط به دانش آموزانی که محصولات را به صورت vod خریداری کردند.

شماره وارتباط با مشاوران حرف آخر به چه منظور است؟

اکثر رتبه برترهایی که در سال های پیش رتبه های تک رقمی آوردند و توانستند پزشکی،دندانپزشکی،مهندسی برق ،مهندسی مکانیک و …. قبول شوند الان در بهترین دانشگاه ها درس می خوانند همه آنها یک عامل مشترک داشتند که به آسانی به هدف شون رسیدند.

عامل مشترک در بین تمامی دانش آموزها عبارت از:

  • خوراک آموزشی مناسب یا منابع های آموزشی
  • برنامه ریزی درست و حساب متناسب با خود شخص
  • ارتباط با مشاوران ارشد مربوط به رشته تحصیلی حود

 خوشبختانه شما با شماره تماس حرف آخر + تلفن مشاوران در طول مسیر کنکور دیگر نگرانی از بابت برنامه درسی،مرور هفنگی،مرور ماهانه و … نخواهید داشت، و با چند ماه کمک گرفتن از مشاوران دیگر نیازی به مشاور ندارید چرا که خودتون با با تمام راه های پر پیچ و خم کنکور آشنا می شوید و مهارت و راه های مطالعه و مرور و … حرفه ای می شوید.

شماره تلفن موسسه حرف آخر
شماره تلفن مشاوران موسسه حرف آخر

شماره سامانه پیامکی حرف آخر

 برنامه های تلویزیونی در شبکه یک،شبکه آموزش،شبکه چهار و شبکه های استانی و …  هر روز پخش می شود و اساتید و مجری برنامه های موسسه حرف آخر سامانه پیامکی را به صورت زیر نویس در برنامه قرار می دهند که سریع پیامک دهید تا شامل مشاوره و یا یسری از پکیج های هدیه موسسه حرف آخر و یا اینکه تخفیف های ویژه و … شوید که اگر در همان زمان بنا بر دلایلی نتوانستید پیامک دهید مشکلی ندارد خوشبختانه با تماس با خط ثابت واحد تهران شامل این هدایا هم می شوید پس با شماره زیر تماس بگیرید.

دانش آموزانی که با سامانه پیامکی 20006040 و 100064035 پیامک دادند ولی کسی باهشون تماس نگرفته حتما با شماره های زیر تماس بگیرید

02166000362📞

09120034203📞

برای اطلاعات بیشتر در مورد سامانه پیامکی حرف آخر می توانید وارد مقاله شوید تا توضیحات را کامل بهتون بدهند.

شماره تماس پیگیری مرسولات حرف آخر

حرف آخر در سال تیر ماه 1401 به بعد تمامی محصولات خود را به صورت vod ارائه کرد و دانش آموزانی که محصولات حرف آخر را سفارش می دهند در کمتر از 24 ساعت برایشان فعال می شود و دیگر نیازی به پیگیری ندارند می توانند وارد سایت شوند و اپلیکیشن مربوط به منابع های حرف آخر را دانلود کنند و هر چه سریعتر استارت بزنند.

دانش آموزانی که بسته های موسسه حرف آخر را سفارش می دهند معمولا اگر از طریق پست ارسال شود 3 الی 5 روز کاری طول می کشد، و معمولا بسته ها به دلیل کم کاری اداره پست یا دیر ثبت کردن سفارش توسط مشاور و یا اینکه موجود نبودن پکیج بیشتر از 4 روز طول می کشد.

زمان برخورد با این مشکلات جای هیچ نگرانی نیست با تماس با واحد مرسولات می توانید کد پیگیری سامانه اداره پست را دریافت کنید و از اون طریق می توانید از سایت اداره پست مکان دقیق محصولی سفارشی را ببینید.

02164035 داخلی 4 ساعت 9:00 تا16:00

شماره تلفن موسسه حرف آخر
شماره تلفن واحد پیگیری موسسه حرف آخر

شماره تلفن واحد فروش موسسه حرف آخر

با تماس با شماره خط موسسه حرف آخر محصولات  اورجینال و بروز شده حرف آخر را می توانید با تخفیف ویژه تهیه کنید و علاوه بر خرید پکیج های حرف آخر شامل مشاوره و برنامه ریزی رایگان هم شوید و در طول این مسیر یک مشاور هم شما را همراهی می کند.

محصولات را از لیست قیمت محصولات حرف آخر یا اینکه از طریق مشاوران موسسه حرف آخر که به صورت انتقال کارت به کارت به شماره کارت حرف آخر می باشد به راحتی قابل سفارش است.

شماره تماس تلگرام واتساپ موسسه حرف آخر

دانش آموزان برای ارتباط با مشاورین در فضای مجازی موسسه حرف آخر با شماره زیر تماس بگیرید تا راهنمایی تون کنند.

پاسخ به تمام سوالات شما از طریق همین شماره که به مشاور ارشد حرف آخر وصل می شوید و به جواب های خود می رسید.

مراحل راهنمایی و مشاوره از طریق واتساپ حرف آخر به شرح زیر است.

  • جواب سریع در کمتر از 2 دقیقه
  • حل مشکل اولیه و راهنمایی کردن آن
  • تعیین سطح و رشته دانش آموز
  • وصل شدن به مشاوران ارشد حرف آخر
  • مشاوره تخصصی کاملا رایگان متناسب با سطح و شرایط دانش آموز
  • ارائه و توضیحات کامل در مورد پروژه های حرف آخر
  • معرفی پکیج ها مناسب با دانش آموز

اگر از طریق واتساپ سوالات را به شماره زیر بفرستید در کمترین زمان مشاوران حرف آخر شما را راهنمایی می کنند.

09120034203📞

شماره تلفن موسسه حرف آخر
شماره واتساپ حرف آخر

شماره تلفن نصب دی وی دی های حرف آخر یا شماره تماس واحد پشتیبانی

وقتی که بسته ها دست دانش آموز می رسد خیلی از افراد نمی توانند آنها را نصب کنند که حتما وارد لینک نصب دی وی دی های شوید و به مشکل بر می خورند و اینکه کد و سریال پشت پکیج روی کامپیوتر ارور می دهد که جای هیچ نگرانی نیست سریع با واحد پشتیبانی تماس بگیرید تا مشکل تون برطرف شود.

02164035 داخی 3 ساعت 9:00 تا16:00

شماره تماس عبدالرضا منتظری

خوشبختانه سوال خیلی از دانش آموزها این هس که می خواهند با استاد منتظری تماس بگیرند و سوالات و اشکالاتی که دارند از طریق خود ایشون برطرف کنند ولی متاسفانه تعداد دانش آموزانی که با حرف آخر در ارتباط هستند بیشتر از 200 هزار نفر می باشد که اگر هر دانش آموز در حد یک ثانیه با استاد منتظری هم صحبت کند بازم هم زمان کم می آورد

پس فعلا در حال حاضر به غیر تلویزیون نمی تواند با دانش آموزها در ارتباط باشد.

ولی خوشبختانه شما با ارتباط با مشاورین موسسه حرف آخر تمام سوالات و مشکل هاتون برطرف می شود

چون مشاوران موسسه زیر نظر استاد منتظری آموزش دیده اند که صدرصد مشکل شما برطرف می شود. چون استاد منتظری عزیر علاوه بر کارهای شخصی و مدیریتی موسسه  روزانه در حد شش هفت ساعت در حال ضبط برنامه ها و پکیج ها است لطفا با شماره زیر تماس بگیرید:

02166000362📞

شماره تماس واحد مالی موسسه حرف آخر

معمولا شماره تماس واحد مالی برای دانش آموز نیاز نیست چون تمام تخفیف ها در مورد هزینه پکیج ها مشاورها حساب می کنند. واحد مالی هم مشکلات در زمینه گزارش واریزی ها و تایید مالی را بر عهده می گیرد.

و معمولا شماره تماس واحد مالی به هیچ دانش آموزس داده نمی شود

ولی کسی اگر توضیحاتی در این زمینه خواست چه از مشاوران و یا دانش آموزها با این شماره :

09120034203📞 تماس بگیرید تا توضیحات را بهتون بدهد

شماره تماس اساتید حرف آخر

موسسه حرف آخر اولین موسسه آموزشی در ایران می باشد که باعث شد یک سبک جدیدی را وارد آموزش کند اساتید موسسه حرف آخر روش های قدیمی نظیر آموزش توسط گج،پاورپوینت و غیر… را کنار گذاشت و با استفاده از سبک دیجیتال باعث شد دانش آموزان را به تدریس علاقمند کند.

برای ارتباط با اساتید و رزومه کاری مدرسان حرف آخر می توانید روی مقاله کلیک کنید تا توضیحات را به صورت کامل مطالعه کنید.

اکثر اساتید صفحه اینستاگرام در فضای مجازی دارند و با سرچ به راحتی می توانید باهاشون در ارتباط باشید.

شماره تماس و ارتباط با اساتید نظیر:

  • محمد همدانی
  • علی سلوکی
  • استاد عبدالرضا منتظری
  • پیمان کامیار
  • استاد حامی وحدت
  • علیرضا یوسفیانپور
  • محسن منتظری
  • مجتبی محمودی

برای ارتباط با هر کدوم از اساتید بالا و دریافت شماره تلفن و تماس حرف اخر اساتید باید از طریق پیج رسمی خود اساتید و یا اینکه تماس با شماره هایی که در این سایت درج شده است تماس بگیرید تا اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما قرارا دهند.

شماره تماس رتبه برترها حرف آخر

حرف آخر به دلیل اساتید خوب هر سال در کنکور سراسری رتبه برترهای زیادی را روانه دانشگاه ها می شوند و اکثر دانش آموزها انتظار دارند که با رتبه برترها در ارتباط باشند که متاسفانه این شرایط برای همه فراهم نمی باشد.

کنکور1401 دانش آموزان زیادی توسط پکیج های حرف آخر توانستند رتبه های زیر 100 بیاورند و دانش آموزانی که می خواهند با رتبه برترها در ارتباط باشند در صورتی که پکیج کامل حرف آخر را مستقیم از همین سایت تهیه کنند می توانیم چند جلسه ای را با آن ها هماهنگ کنیم.

حرف آخر در سال 1401 هم مانند سال های گذشته رتبه برترهای زیادی داشت حتی در رشته انسانی رتبه 1 کشوری هم از محصولات حرف آخر استفاده کردند.

حرف آخر در کنکور دی ماه 1402 و همچنین کنکور تیر ماه 1402 رتبه برترهای زیادی را روانه دانشگاه می کند که حتما در روزهای آینده به صورت کلی در مورد رتبه برترها صحبت خواهیم کرد و می توانید با شماره تماس رتبه برترهای حرف آخر در ارتباط باشید.

اسامی رتبه برترهای زیر 100 کنکور 1400حرف اخر می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

شماره تلفن موسسه حرف آخر
شماره تلفن موسسه حرف آخر و رتبه برترها
اسامی رتبه برترهای 1400رتبه در منطقه
آقای ایلیا گل احمدی
رتبه 7 منطقه
خانم لیلا علمی رتبه 22 منطقه
سینا رحمانی تبار رتبه 26 منطقه
خانم سارا معرف پوررتبه 29 منطقه
آقای آریا یزدان جورتبه 31 منطقه
آقای علیرضا بیت سیاحرتبه 33 منطقه
خانم کیمیا رستمی
رتبه 51 منطقه
خانم فاطمه کرم پناه
رتبه 61 منطقه
آقای سید مهدی طباطباییرتبه 63 منطقه
آقای امیر فرحانی
رتبه 64 منطقه
آقای محمد قاضی زاده
رتبه 65 منطقه
خانم رقیه شهسواری
رتبه 66 منطقه
خانم ثنا فتاحی چگنی رتبه 68 منطقه
آقای حسین خوشخو امیریرتبه 69 منطقه
خانم زهرا بهروزی
رتبه 83 منطقه
آقای محمد امین مرزبانی
رتبه 84 منطقه
آقای محمد مهدی امیر حسینی
رتبه 94 منطقه
آقای امیر محمد صدری رتبه 98 منطقه

خط مرکزی ثابت حرف آخر

02166000362📞

کلام آخر

دانش آموزانی که می خواهند خلاصه ای از شماره تماس های حرف آخر را ببینند می توانند به جدول زیر مراجعه کنند تا به شماره تلفن های مهم دسترسی پیدا کنند.

نام اپراتور شماره تماس
شماره تماس خط مرکزی حرف آخر 02166000362📞
شماره تماس مشاور ارشد حرف آخر 09120034203📞
شماره تماس واتساپ حرف آخر 09120034203📞

منبع:سایت مرکزی موسسه حرف آخر

سوالات متداول دانش آموزان

1)مشاوران حرف آخر با چه شماره هایی تماس می گیرند آیا موسسه خط ثابت دارد من زنگ بزنم؟

برای راحتی دانش آموزان مشاوران با شماره همراه با دانش آموزان هم در ارتباط هستند.
برای ارتباط با شماره مرکزی موسسه حرف آخر حتما با شماره های زیر تماس بگیرید تا کاملا رایگان مشاوره بگیرید و در طرح نخبگان حرف آخر ثبت نام شوید
02166000362
09120034203

2)برای دریافت پکیج های هدیه موسسه حرف آخر که از طریق رسانه ملی تبلیغ می شود چکار کنم؟

این پکیج ها را داخل فروشگاه سایت قرار دادیم می توانید اونجا سفارش دهید البته هزینه پستی شو فقط پرداخت می کنید و بسته بعد از 4 روز دست شما می رسد.
برای دریافت 20 درصد پکیج های حرف آخر به صورت رایگان با خط موسسه تماس بگیرید.
02166000362
09120034203

55 نظر در “شماره تماس حرف آخر+ تلفن مشاوران

  1. زهرا گفت:

    سلام من بسته های ریاضی و زبان نهم رو گرفتم ولی باز نمیکنه
    به مشاورمم زنگ میزنم میگه زنگ بزن به پشتیبانی به پشتیبانی زنگ میزنم بر نمیداره باید چیکار کنم

  2. کسرا گفت:

    باسلام‌خانم‌عرفانه حمیدی جزو مشاورین ارشد موسسه هستن؟

  3. فاطمه گفت:

    شماره 09232806217 معتبره؟

  4. فاطمه گفت:

    سلام ،یکی به نام محمدی از مؤسسه حرف آخر به من زنگ زد گفت که بسته آموزشی به ارزش 1/5میلیون میدند و فقط باید 95هزار به شمارت کارشون واریز کنم ،درسته یا کلاهبرداری ؟

  5. شهرام محمدی گفت:

    شماره تلفنی واتساپ یک مشاور با تجربه رو میخواستم به کدوم شماره پیام بدم؟

    1. admin site harfeakhar گفت:

      سلام برای ارتباط با شماره واتساپ حرف آخر به موبایل 09120034203 پیام بدهید

  6. Lina گفت:

    شماره تلفن مربوط به پروژه vod حرف آخر را میخواستم

    1. admin site harfeakhar گفت:

      برای هماهنگی و اطلاعات بیشتر با شماره 02166000362 تماس بگیرید

  7. الهام مددی گفت:

    من شماره تماس لیست مشاوران ارشد رو میخواستم؟

  8. پویا گفت:

    شماره تماس رسمی حرف آخر را میخواستم

  9. کمال گفت:

    یکی تماس گرفته میگه برنده شدید آیا شماره موبایل مورد تایید است؟

    1. admin site harfeakhar گفت:

      برای اطلاع دقیق با شماره 02166000362 تماس بگیرید

  10. Masor گفت:

    شماره تماس رتبه برتر هاتون را میخواستم از کی بگیرم؟

  11. مهین حامدی گفت:

    من با موسسه تماس گرفتم به آقای ناصری مشاور ارشدتون وصل شدم ایشون پک رو با تخفیف ۴۰ درصد برام حساب کرد واقعا ازشون ممنونم ولی سوالم این بود که آیا این پکیج های برای کنکور ۱۴۰۲ میشه استفاده کرد؟

    1. admin site harfeakhar گفت:

      سلام بله میشه استفاده کرده اگر هم تغییر بکنه شاید در حد 5 درصد باشه که اصلا در مطالعه شما مشکلی پیش نمیاد

  12. یونس بهاروند گفت:

    شماره استاد منتظری را میخواستم

    1. admin site harfeakhar گفت:

      سلام شماره ایشون را نمیشه به مشاورها داد شما اگر مشکلی یا سوالی دارید می توانید با مشاورین ارشد ما صحبت کنید تا راهنمایی تون کنند

  13. فریبا گفت:

    شماره مشاور ارشد ارشدتون میخواستم

    1. admin site harfeakhar گفت:

      برای ارتباط با مشاورین ارشد موسسه با شماره تماس 02166000362 تماس بگیرید

  14. بهار یاری گفت:

    شماره تلفن رسمی و مرکزی حرف آخر را میخواستم

  15. کریمی الهیاری گفت:

    مشاوری با من تماس گرفته که برنده شدی آیا شماره موبایل مورد تایید است؟

    1. admin site harfeakhar گفت:

      برای توضیحات بیشتر با شماره 02166000362 تماس بگیرید تا کاملا راهنمایی شوید

  16. علی احدی گفت:

    تلفن حرف اخر خیلی زیاده کدومش واقعی است

  17. محمد فراهانی گفت:

    نفری با من تماس گرفتا با شماره موبایل آیا مورد تایید است

    1. admin site harfeakhar گفت:

      برای ارتباط با خط مرکزی حرف اخر حتما با شماره 02166000362 تماس بگیرید

  18. شیما گفت:

    ۰۲۱۶۶۰۰۰۳۶۲ معتبره؟

    1. admin site harfeakhar گفت:

      بله مورد تایید است

  19. احمد بهرامی گفت:

    حرف آخر عالیه❤❤❤❤

  20. پوریا محمدی گفت:

    شماره تماس آقای ناصری رو میخواستم

    1. admin site harfeakhar گفت:

      می توانید با شماره تماس 09120034203 تماس یا واتساپ در ارتباط باشید

  21. Omid گفت:

    شماره حرف اخر رو میخواستم

  22. ye گفت:

    شماره تماس مشاور ارشدتون رو میخواستم؟

    1. admin site harfeakhar گفت:

      سلام برای ارتباط با شماره مشاوران ارشد با شماره 02166000362 تماس بگیرید

  23. پیمان گفت:

    شماره های ثابت زیادی داخل اینترنت هس کدومش معتبره؟

    1. admin site harfeakhar گفت:

      برای ارتباط با خط مرکزی و مشاوران ارشد با شماره 02166000362 تماس بگیرید

  24. محمد گفت:

    برای خرید پکیج ۶۰۴۰ حرف اخر با کدوم شماره هماهنگ کنم؟

  25. Lllllll گفت:

    برنامه ریزی واسه ۱۴۰۱ میخواستم با کدوم شماره تماس بگیرم

    1. admin site harfeakhar گفت:

      برای ارتباط با مشاوران و مشاوره و برنامه ریزی رایگان توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

      02166000362
      09120034203

  26. Lina گفت:

    شماره رسمی و مرکزی حرف آخر اینجاس؟

  27. Ginm گفت:

    شماره تلفن مشاورمو گم کردم چطور پیدا کنم؟

  28. سمیه رضایی گفت:

    سلام، بنده تماس گرفتم پاسخگو نبودید میخواستم بدون تخفیف الان وجود داره؟

    1. admin site harfeakhar گفت:

      سلام وقت بخیر برای خرید محصولات با تخفیف ویژه با شماره 02166000362 تماس بگیرید

  29. شمسی عرفان یزد گفت:

    مشاور بنده خانم دکتر فاطمه ژیانی هستن از ۷ماه پیش منابع رو کامل از خانم ژیانی دریافت کردم پک کامل صفر تا صد ممنون هستم از موسسه عالی شما(حرف آخر) و مشاور دانا و فهیم و پیگیر و سخت کوش( خانم ژیانی ❤️❤️ )

  30. فکری گفت:

    سلام. شماره خانم دکتر فاطمه ژیانی رو میخواستم.. لطفا شمارشو بهم بدین

    1. admin site harfeakhar گفت:

      سلام برای ارتباط با شماره مشاوران حرف آخر با خط زیر تماس بگیرید: 02166000362

  31. Baahar گفت:

    یکی از مشاورها با شماره ۰۹۲۲ تماس گرفته آیا مورد تایید است؟

    1. admin site harfeakhar گفت:

      برای هماهنگی با شماره 02166000362 تماس بگیرید

  32. مسعود ایمانی گفت:

    شماره مشاوران ارشد حرف آخر رو می‌خواستیم

    1. admin site harfeakhar گفت:

      با شماره 09120034203 تماس بگیرید

  33. M.karim گفت:

    شماره های زیادی داخل اینترنت است کدامش معتبره؟

  34. Mmm گفت:

    شماره های زیادی داخل اینترنت است کدامش معتبره؟

    1. Mirmm گفت:

      خط مرکزی را میخواستم

  35. هاجر گفت:

    سلام من چندرورپیش پیام دادم دررابطه بااینکه کسی پاسخگونیستش و بسته هنوزدستم نرسیده شماگفتیدک باشماره تلفن موجوددرهمون صفحه تماس بگیرم ولی کسی پاسخگونیست الان من بایدچیکارکنم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *