اخبار حرف آخر

موسسه حرف آخر خوبه؟

موسسه-حرف-آخر-خوبه؟ نقد و بررسی محصولات حرف آخر

با سلام  و درود خدمت شما دانش آموزان و اولیای گرامی . در این مقاله سعی می کنیم نقد و بررسی منصفانه ای از موسسه نشر دیجیتال حرف آخر داشته باشیم و سوال خیلی از شماها که آیا موسسه حرف آخر خوبه ؟ یا نه را کامل برای شما توضیح خواهیم داد

تاسیس موسسه حرف آخر

موسسه حرف آخر در سال 1391 با هدف ایجاد عدالت آموزشی برای دانش آموزان سراسر کشور شروع به فعالیت کرد . در ابتدای کار با جذب بهترین اساتید مطرح کشوری و تعین اهداف آموزشی شروع به جذب دانش آموز در تهران کرد و در ادامه با گسترش موسسه شروع به تبلیغ تلوزیونی و تولید محتوا در محصولات فرهنگی کرد .

حرف آخر تمام محصولات ابتدایی حرف آخر و همچنین متوسطه اول را هم برای دانش آموزها آماده کرده است و دانش آموزها به راحتی می توانند از ابتدایی تا کنکور با حرف آخر باشند

ارتباط با مشاوران تحصیلی رتبه پرور

02166000362📞

برای پاسخ به اینکه موسسه حرف آخر خوبه؟ یا نه به تحلیل تک تک درس ها می پردازیم

شرح و نقد و بررسی ادبیات فارسی موسسه حرف آخر

درس ادبیات اولین درس دفترچه عمومی تمامی رشته ها و البته چالشی ترین درس می باشد . ابتدا توضیحی درباره بودجه بندی این درس خدمت شما ارائه می دهم سپس به نقد و بررسی استاد ادبیات حرف آخر می پردازم .

سه سوال ابتدایی ادبیات عمومی از معنی لغات تشکیل شده است که به صورت شمارشی یا رد گزینه ای طرح می شود .

سه سوال بعد املا می باشد که تمامی کلمات خط به خط کتاب درسی را باید تسلط کامل داشته باشید .

یک سوال از تاریخ ادبیات که معمولا از نویسنده کتاب ها از شما سوال می شود.

چهار سوال بعدی که از چالشی ترین قسمت های ادبیات می باشد مبحث آرایه های ادبی می باشد .

و البته 9 تا سوال قرابت معنایی که به طور مساوی از مفاهیم سال های دهم یازدهم و دوازدهم طراحی می شود . این دو مبحث یعنی قرابت و آرایه از مباحثی هستند که نیاز شدید به تست زنی و تکرار و تمرین دارند .

استاد محسن منتظری برادر کوچک تر استاد منتظری بزرگ هستند . ایشون در درس ادبیات روش جدید و خارق العاده ای را برای اولین بار در کشور ابداع کرده اند . تمامی لغات کتاب ادبیات دهم یازدهم و دوازدهم به صورت انیمیشن و رمزگذاری خدمت شما ارائه شده است . کاری که استاد با لغات انجام داده اند باعث می شود به راحتی تمام لغات را حتی برای سالها بعد از کنکور در ذهن داشته باشید .

در آرایه ادبی استاد تمامی آرایه هارا با ذکر مثال های متنوع و الگوسازی برای شما تدریس می کنند و در آخر هم  در مبحث قرابت معنایی با جدا سازی مفاهیم از هم و ذکر مثال های متنوع خیال شمارا برای رسیدن به درصدهای بالا راحت می کند .

    برای دریافت مشاوره رایگان توسط رتبه برترها
    و
    همچنین پکیج رایگان درسی
    اطلاعات زیر را وارد کنید

    معرفی و نقدو بررسی عربی حرف آخر

    درس عربی جامع حرف آخر یکی از دروسی می باشد که اکثر بچه های ریاضی و تجربی از آن فراری هستند .

    اما خبر خوش اینه فرم سوالات عربی بشدت تکراری می باشد و با تمرین کردن همان فرم ها به راحتی میتونید از پسش بربیاین .

    در عربی هم 10 سوال ترجمه می باشد که فقط 5 ساعت تدریس شده اونم با یک نقشه راه عالی که توسط استاد بارها و بارها تکرار می شود تا ملکه ذهن شما شود . 4 سوال درک متن دارید که به روز ترین روش های متن خوانی توسط استاد واعظی به شما تدریس می شود .

    خبر خوب در سوالات اعصاب خورد کن تحلیل صرفی است که کولاکی شده توسط استاد. و با تکنیک رد گزینه زیر 30 ثانیه به جواب می رسید . و در آخر هم قواعد عربی که بسیار مهم و کاربردی است . کل عربی حرف آخر در 25 ساعت برای شما عزیزان گردآوری شده با کلی تست که شمارو از هر کتاب تستی بی نیاز می کند.

    نقد و بررسی دین و زندگی حرف آخر

    استاد یوسفیان پور مرد یک دینی ایران تحولی بزرگ در تدریس این درس برای شما فراهم کرده . شاید گفتن این جمله سخت و باور ناپذیر باشد اما کل دینی کنکور فقط در 13 الگو گنجانده شده است .

    الگوهایی که چنان در ذهن شما جای می گیرند و مطالب را برای شما دسته بندی می کنند که امکان ندارد سر جلسه کنکور سوالی خارج از چارچوب الگو پیدا کنید .

    همانطور که میدانید دینی از 25 سوال تشکیل می شود که 8 سوال از دهم و 9 سوال از یازدهم و 8 سوال از دهم می آید .

    مطالب سال دوازدهم به طور کاملا مشهود از سطح بالاتر و مفهومی تری برخوردار است . در حالی که با خواندن ساده متن کتاب از پس تست های آن بر نمی آیید . سطح سوالات دینی در سالهای اخیر بشدت مفهومی و تغیر کرده است و نمی شود گفت با خواندن متن کتاب صرفا بشود درصد بالای 30 تا 40 بدست آورد.

    برای مقایسه انواع اساتید دینی می توانید اینجا کلیک کنید

    نقد و بررسی زبان انگلیسی حرف آخر

    درس زبان از درس هایی است که نیاز به تست زدن زیاد می باشد .

    مخصوصا مبحث کلوز و ریدینگ که نیاز به تمرین زیاد دارد . اما یک نکته مهم قبل از اینکه سراغ ریدینگ بروید این است که مهارت های متن خوانی و جواب گویی به سوالات متن را پیدا کنید . این امر محقق نمیشود مگر با آموزش صحیح که توسط استاد محمودی به صورت کامل برای شما انجام شده است .

    روش های از قبیل اسکیمینگ و اسکنینگ و … . 4 سوال اول درس زبان گرامر هستند که نیاز به دقت بالایی دارد.

    گرامر نظام جدید به صورت خیلی خوبی کم حجم شده است اما بازهم مطالب کلیدی زیادی در آن وجود دارد . 10 سوال بعدی واژگان هستند که لغات آخر هر درس می آیند . یک کلوز تست و دو ریدینگ هم در آخر می آید که سرعت عمل شما در همین مرحله آخر مشخص می شود . در کل بابت زبان خیالون راحت . با توجه به شناختی که از استاد محمودی داریم تمامی لایه ها و ابعاد کتاب درسی رو برای شما رو می کنند تا هیچ نکته ای باقی نماند .

    در این قیمت از سایت مرکزی می خواهیم به بررسی دروس اختصاصی حرف آخر بپردازیم

    موسسه حرف آخر خوبه؟ یا نه
    نقد تک تک درس ها که موسسه حرف آخر خوبه؟ یا نه؟

    نقد و بررسی زیست شناسی حرف آخر

    مهم ترین و رتبه ساز ترین درس رشته تجربی درس زیست شناسی است . اساتید حرف آخر در این درس استاد شعبانی شاکری و روان هستند . برای اینکه کل مفاهیم کتاب درسی در ذهن شما بشینه کلی انیمیشن برای شما طراحی شده. در ابتدای تدریس مفاهیم خط به خط کتاب درسی برای شما تدریس می شود . سپس تمامی جملات کتاب درسی به صورت صحیح غلط در می آیند . و در انتها از تمامی نکات کنکوری به صورت پینگ پنگی سوال و جواب صورت می گیرد . کیفیت زیست حرف آخر بقدری بالاست که حتی کسانی که تغیر رشته داده اند هم روی زیست بالای 80 درصد حساب باز کرده اند .

    لیست محصولات زیست شناسی استاد همدانی و استاد صداقتی علاوه بر پروژه مینی زیست حرف آخر می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

    نقد و بررسی شیمی حرف آخر

    درس شیمی از دو بخش مسائل و مفاهیم تشکیل شده است . استاد شیروانی برای شما فقط در 60 ساعت شیمی رو جمع کرده . 20 ساعت مسائل و 40 ساعت مفاهیم . در مسائل نقطه قوت تدریس مسائل استوکیومتری می باشد .

    فقط فقط با یک نقشه راه کل استوکیومتری دهم و یازدهم جمع می شود. از ویژگی های خاص استاد شیروانی حل سوالات از ساده به سخت می باشد که تمامی سطوح کنکور را شامل می شود .

    نقد و بررسی ریاضی حرف آخر

    از بدقلق ترین و چالشی ترین درس ها برای بچه های تجربی همین ریاضی است اما خبر خوب این است که استاد منتظری مرد شماره یک ریاضی ایران برای شما کار ویژه ای را انجام داده است .

    ایشون مطالب رو به صورت پیش نیاز پشت سر هم تدریس کرده اند . ترتیبی فوق العاده جهت یادگیری تمامی مطالب به صورت کامل . در این درس ابتدا تدریس درس انجام می شود . سپس چند سوال به صورت آموزشی برای شما حل می شود . بعد از آن نوبت شماست که تمرین هارا حل کنید .

    اگر درست زده بودید که هیچ اگر نه جواب را پلی می کنید و فقط جایی که گیر داشتید را نگاه می کنید . سپس ادامه فیلم را می روید. با این کار شما چنان مهارتی در حل تست های کنکور پیدا میکنید که هیچ کتاب کمک آموزشی نمی تواند این را به شما بدهد

    نقد و بررسی فیزیک حرف آخر

    درسی دشوار و مفهومی برای بجه های تجربی . اولین کار برای فهمیدن این درس مطالعه دقیق کتاب درسی است.

    اما بعد از اون استاد کامیار عزیز که تحولی بزرگ در فیزیک کنکور ایران ایجاد کردند وظیفه تدریس نقشه راه های حرف آخری را بر عهده می گیرند.

    نقشه راهی که سوالات دینامیک،نوسان،مدار و دما را زیر یک دقیقه به زانو در می آورید . فیزیک حرف آخر در 65 ساعت با ارائه 10 الگوی عالی فیزیک بالای 80 را برای شما تضمین می کند .

    دانش آموزان عزیز برای خرید و لیست قیمت محصولات حرف آخر با تخفیف ویژه حتما با شماره های زیر تماس بگیرید تا به صورت کاملا رایگان به شما مشاوره داده شود.

    02166000362

    09120034203

    09390087754

    منبع: سایت مرکزی حرف آخر

    سوالات متداول

    1)موسسه حرف آخر خوبه؟حرف آخر چطوره؟بخرمش؟

    برای پاسخ به این سوال و بررسی و نقد تک تک درس های حرف آخر می توانید وارد سایت شوید تا به صورت صفر تا صد برای شما شرح دهیم

    2)برای ثبت نام در حرف آخر و ارتباط با مشاوران رتبه پرور چکار کنم؟

    شما می توانید با ثبت نام در طرح نخبگان حرف آخر و ارتباط با مشاوران ارشد حرف آخر در کنکور رتبه برتر شوید.
    راه های ارتباطی با سیات مرکزی حرف آخر:
    02166000362
    09120034203
    09390087754

    3) برای دریافت بسته های رایگان و هدیه حرف آخر چطور اقدام کنم؟

    برای دریافت بسته 5 روز با موسسه حرف آخر می توانید وارد سایت شوید یا با شماره زیر تماس بگیرید.
    02166000362

    5 نظر در “موسسه حرف آخر خوبه؟

    1. کمال گفت:

      حرف آخر خوبه یا گیلنا؟

      1. ناصر اسدی گفت:

        با شماره 02166000362 تماس بگیرید

    2. الهه گفت:

      بهترینه استاد منتظری

      1. Amir گفت:

        اصلا شماکه پول نگرفتین که تبلیغ کنین اصلا !!!

    3. فرید گفت:

      حرف آخر عالیه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *