اخبار حرف آخر

کلاهبرداری موسسه حرف آخر

کلاهبرداری موسسه حرف آخر

موسسه حرف آخر با مدیریت استاد عبدالرضا منتظری در سال های اخیر از بهترین ها در عرصه آموزش کنکور و از بزرگترین انتشارات معتبر در سطح کشور بوده است و همواره رتبه برترهای زیادی را روانه دانشگاه های بزرگ کرده است و خوشبختانه افرادی که با موسسه حرف آخر جلو رفتند به این امر پی بردند و در این بخش با واقعیت و کلاهبرداری موسسه حرف آخر بحث میکنیم.

آیا حرف آخر کلاهبردار یا کلاهبرداری می کند؟!!!

موفقیت روزافزون حرف آخری ها در آزمون سراسری و رضایت دانش آموزان از نحوه تدریس و یادگیری،نشان دهنده این است که روند رشد و ترقی حرف آخرهمچنان ادامه دارد.

از اتهاماتی که همواره افراد ناموفق و تنگ نظر نسبت به حرف آخر روا داشته اند، کلاهبرداری موسسه حرف آخر است.

بحث امروز ما هم در ارتباط با همین اتهام می باشد.

بحث متهم شدن حرف آخر به کلاه برداری از سمت افراد تنگ نظر،بحث جدیدی نیست!

از همان ابتدا که موسسه حرف آخر شروع به فعالیت کرد،قاعدتا برخی از موسسات و اشخاص سعی در سنگ پراکنی در مسیر پیشرفت حرف آخر را داشتند.

امروزه که موسسه حرف آخر در چند سال اخیر،برند معتبر و شناخته شده ای در ایران شده است،همچنان هستند کسانی که سعی بر این دارند که با قدرت بیشتری این شایعات را حواله حرف آخر بکنند.

با روی کار آمدن موسسه کنکوری حرف آخر،درامد موسسات بزرگ بسیار کاهش یافت.

این یکی از عواملی است که همواره باعث میشود بعضی از موسسات رقیب سعی در تخریب حرف آخر داشته باشند.

و به یاد داشته باشید که هر زمان شخصی،موسسه ای و یا شرکتی کوبیده شود(نقد نه!!!کوبیده…!)نشان می دهد که آن شخص،موسسه یا شرکت راه درستی را در پیش گرفته و به سمت قله های موفقیت در حرکت است.

سفارش اورجینال محصولات حرف آخر

دانش آموزانی که با موسسه های کنکوری آشنا می شوند حتما قبل از خرید تحقیقات لازمه را در مورد سبک تدریس اساتید انجام دهند تا بدون هیچ مشکلی بهترین منبع آموزشی را خرید کنند.

شماره هایی که در زیر درج شده است از بهترین مشاوران در زمینه کنکور منتظر شماها هستند که باهاشون تماس بگیرید و به صورت کاملا رایگان در تمام زمینه های کنکوری شما را راهنمایی می کنند.

برای خرید محصولات حرف آخر با تخفیف ویژه به لیست قیمت محصولات حرف آخر مراجعه کنید و یا اینکه برای ارتباط با مشاورین ارشد سایت مرکزی با شماره های زیر تماس بگیرید:

02166000362📞

09120034203📞

واقعیت های موسسه حرف آخر

موسسه حرف آخر از ابتدا برخلاف سایر موسسات کنکوری شیوه نوین را در پیش گرفت و با استفاده از روش های پویا نمایی،انیمیشن ، الگو سازی و تصویر سازی،انقلابی در عرصه کنکور به پا کرد.

قبل از موسسه حرف آخر موسساتی که در زمینه آموزش دیجیتالی فعالیت کنند،وجود داشته است،

ولیکن حرف آخر با هوشمندی تمام از اشتباهات و نقاط ضعف موسسات پیشین تجربه گرفت و با تلاش و همت اساتید خبره و قدرتمندی که داشت سعی کرد آموزشی بی نقص را تقدیم دانش آموزان و داوطلبان کنکوری بکند.

استاد منتظری بر این باور رسیده بود که زمان استفاده از روش های سنتی، آموزش با تخته سیاه و گچ در کشور به سر آمده است و با توجه به مفهومی شدن سوالات کنکور،دیگر نمیتوان مطالب،مفاهیم و فرمول ها را حفظ کرد،پس باید چاره ای اندیشید.

این نکته ای بود که موسسه کنکوری حرف آخر به آن توجه نشان داد و حرف آخر را بر همین بنا تاسیس کرد و شاید این همان نقطه ضعفی است که در موسسات قبل از حرف آخر به چشم میخورد. که ما آن را پیش تر ذکر کردیم.

ویژگی های برتر سبک تدریس اساتید حرف آخر

  • استفاده از انیمیشن و تصویر سازی
  • آموزش مفهومی و شهودی
  • استفاده از نقشه راه برای انسجام فکری
  • ارائه راه کار های ساده برای دروس محاسباتی
  • تدریس و تحلیل خط به خط مباحث کتاب
  • تدریس جامع همراه با جمع بندی
  • حل تست های کنکوری و تالیفی
  • زمان مناسب تدریس
  • تدریس در کوتاه ترین زمان با ماندگاری بالا
  • استفاده از الگو
  • کیفیت بالای ویدئوها
  • قرار دادن مشاور برای هر خریدار
  • تقویت حافظه بلند مدت و تصویری
  • قیمت مناسب

را میتوان برشمرد.

مدرسان حرف اخری در کنار پکیج بی نظیر و جامع خود، نحوه استفاده و برنامه ریزی را نیز برای دانش آموزان و داوطلبان قرار دادند

با برنامه ریزی که اساتید در کنار دی وی دی های آموزشی برای دانش آموزان ارسال میکنند،داوطلبان میتوانند آموزش را فقط در 4 ماه با تمرین،تکرار زیاد وحل تست های آزمون های سراسری سال های گذشته به پایان رسانند و بهترین نتایج را در کنکور به دست بیاورند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد برنامه 4 ماهه می توانید به مقاله مربوط به برنامه 1000 ساعته حرف آخر مراجعه کنید.

افتخار آفرینی برترین برند آموزشی،موسسه حرف آخر و استاد منتظری در اخبار ملی

این گزارش مدتی پیش از اخبار سراسری شبکه یک پخش شد،که به اختصار محتوای این خبر را به عرض خوانندگان میرسانیم،گوینده خبر صحبت خود را این گونه آغاز می کند:

در این سامانه با تکیه بر مدیریت زمان،محتوای آموزشی کتب درسی با استفاده از فناوری های جدید و پویا نمایی آماده کردند.

همچنین خانوم مهرعبداللهی در مصاحبه با خبرنگار عنوان میکند که: کار ویژه حرف آخر جان بخشیدن و عمق بخشیدن به مفاهیم درسی است و الگوهای زیادی که جایگزین فرمول ها کردیم.

گوینده خبر در ادامه میگوید:افزایش فرایند یادگیری،سرعت حل مسئله و ارتقا حضور ذهن برای دانش آموزان از جمله مزیت های این روش آموزشی  است که تحت نظارت وزارت اموزش و پرورش ارائه شده است.

استاد منتظری در ادامه صحبت با خبرنگار میگویند:ما یک مدلی را تعبیه میکنیم که معلم محتوا و خوراک مناسبی داشته باشد و مدارس بتوانند این محتوا را تهیه کنند و معلم با استفاده از کنترلی که در اختیار دارد فضای کلاس را از گچ،تخته و وایت بورد به سیستم پویا نمایی تبدیل کند.

در تکمیل این خبر گوینده ادامه می دهد:تبعین محتوای دروس از طریق اشکال سه بعدی برای دانش آموزان وتقویت نیم کره راست مغز،اهداف پیش رو در این روش آموزشی است که با تاییدیه وزارت ارشاد و اخذ استاندارد های جهانی روانه بازار شده است.

چیزی که واضح است این است که اگر کلاهبرداری موسسه حرف آخر درست باشد راهی به صدا و سیما ندارد اما انتشارات حرف آخر با روش های نوین وکاربردی اش چندین بار در اخبار سراسری شبکه های مختلف مورد تجلیل قرار گرفته است.

از دیگر افتخارات این انتشارات به حمایت کمیسیون ملی یونسکو از حرف آخر میتوان اشاره کرد.

وهمچنین مدرک بین المللی آیکام از دانشگاه روش شناسی فرانسه

تعدادی از حرف آخری های موفق در آزمون سراسری

نام قبولی های حرف آخررتبه و رشته
محمد رضا پادوییرتبه18 تجربی کنکور96
هانایاریرتبه 12 تجربی
رژین یاری رتبه 18 تجربی
مهرداد زارع رتبه31 تجربی97
رضا عطاپور رتبه34 ریاضی 96
سروین سلیمان پور رتبه41تجربی97
میثم فرهمندیرتبه39تجربی 97
محمد رضاخوش رو رتبه59 تجربی97
مهدی ایمانی رتبه66تجربی97
مسعود خلیفه زاده رتبه107 تجربی96
عرفان شهبازیرتبه101 تجربی97
مجتبی سعادت پیشه رتبه390 تجربی96
حسام مرادبیگی رتبه2ریاضی96
فردین باربد رتبه 203 تجربی
سجاد نوری رتبه71 تجربی
آرمان رنجبررتبه 26 تجربی
و .....و ...

      

تمامی دانش آموزان حرف آخری این مطلب را تایید میکنند که اتهاماتی که به حرف آخر در زمینه مالی ، تدریس و آموزش زده شده کاملا اشتباه است و حرف آخر را از این اتهامات مبرا میدانند.

مافیای کنکور چه کسانی هستند

در این بخش می خواهیم توضیحاتی را در مورد مافیای کنکور به شما بدهیم و به تمام سوالات زیر پاسخ می دهیم

  • معنی مافیای کنکور؟
  • کدام موسسات کنکوری مافیای کنکور هستند؟
  • آیا استاد منتظری مافیای کنکور است؟
  • حسین احمدی مافیای کنکور است؟
  • آریان احمدی مافیای کنکور است
  • موسسه هایی نظیر گاج و قلمچی و خیلی سبز و … مافیای کنکور هستند؟

در ادامه با ما مراه باشید تا توضیح های کاملی را در این زمینه به شما عزیزان بدهیم

کلاهبرداری موسسه حرف آخر - مافیاهای کنکور کیست؟
انتشارات مافیاهای کنکور

متاسفانه سبک آموزشی در ایران به شکلی است که در کتاب درسی مدرسه مطالب آموزشی برای یاد گیری کنکور نیست و سال به سال هم از مطالب کتاب کم می شود و به همین علت موسسه هایی هستند که با انتشار کتاب های تستی و کمک آموزشی درآمد زایی می کند

این موسسات در بین همه دانش آموزان هستند و هر دانش آموزی که وارد کلاس دهم به بعد می شود به فکر خرید این کتاب ها است و طبق آماری که توسط بزرگ ترین سایت کنکوری گرفته شده 98 درصد دانش آموزها از کتاب های کمک درسی و تستی استفاده می کنند که همین امر باعث شده است درآمد زایی بسیار زیادی برای این موسسه ها داشته باشد مافیای کنکور در واقع موسسه هایی است که گردش حساب خیلی بالایی دارند.

این موسسات با حذف کنکور مخالفت می کنند و پشت پرده کاریی انجام می دهند که کنکور باقی بماند.

موسسه حرف آخر و اساتید دیگر در مقایسه با انتشارات کتاب درآمدی به اون شکل ندارند چون گردش حساب انتشارات کتاب های درسی بالای هزاران میلیارد می باشد.

کلاهبرداری های افراد سودجو به اسم حرف آخر

کلاهبرداری موسسه حرف آخر که از طریق افراد غیر موسسه حرف آخر اقدام می گیرد می تواند شامل موارد زیر باشد:

شماره حساب و شماره کارت موسسه حرف آخر:

که خیلی از افرادی که با استفاده از صفحه های فیک در صفحه مجازی و یا تماس با دانش آموز ها اقدام به کلاهبرداری و پول از دانش آموز گرفته که توصیه ما این هس دانش آموز هیچ مبلغی به حساب شخصی افرادی واریز نکنند و شماره کارت شبا یا شماره حساب موسسه حرف آخر مشکلی ندارد.

البته در سایت مرکزی حرف آخر مقاله کاملی را مورد شماره کارت حرف آخر برای شما نوشتیم که حتما می توانید آن را مطالعه کنید.

فروش محصولات کپی و ناقص حرف آخر:

افرادی هستند با اسم موسسه حرف آخر اقدام به  فروش محصولات غیراورجینال موسسه می کنند که متاسفانه خیلی از دانش آموزها به دلیل اینکه این افراد پول کمی درخواست می کنند سریع گول می خورند و محصولات ناقص و قدیمی چند سال پیش بدون کتاب کار و دفتر برنامه ریزی و بدون مشاوره رایگان شاید به دستشان رسید.

از همه مهمتر استفاده غیر مجاز حتی یک درس هم حرام است و حق الناس محسوب می شود و آه و حسرت اساتید همواره گریبان این افراد می باشد

همانطور که در مقاله کپی محصولات حرف آخر توضیحات کامل و دقیقی را دادند.

پول گرفتن از دانش آموز به اسم مشاوره تخصصی:

خوشبختانه در موسسه حرف آخر مشاوره و برنامه ریزی رایگان در اختیار دانش آموز قرار داده می شود و به هیچ عنوان مشاورین موسسه حرف آخر پول به حساب شخصی نمی گیرند و اگر کسی این کار را انجام دهند جزو نقاط قرمز موسسه می باشد و سریع اخراج می شود.

مشاوره و برنامه در موسسه حرف آخر کاملا رایگان است و دوستانی که می خواهند با بهترین مشاوران حرف اخر در ارتباط باشند می توانند با شماره هایی که در همین سایت درج شده است تماس حاصل نمایند.

برای خرید محصولات حرف آخر با تخفیف ویژه به لیست قیمت پروژه 6040 و محصولات 0 تا 100 و تفاوت بین این دو پکیج حتما با شماره هایی که در زیر گذاشته شده است تماس بگیرید

02166000362📞

09120034203📞

نام اپراتورشماره تماس
شماره تماس خط مرکزی حرف آخر02166000362📞
شماره تماس مشاور ارشد حرف آخر09120034203📞
شماره تماس واتساپ حرف آخر09120034203📞

منبع : موسسه حرف آخر

سوالات متداول دانش آموزها:

1)برای خرید محصولات چطوری اقدام کنیم که گیر افراد سود جو نیفتیم؟

دوست عزیز شما برای سفارش حتما باید شماره کارت به اسم مدیر موسسه حرف آخر و اگر کسی شماره شخصی داد به هیچ عنوان بهش اعتماد نکنید و با مشاورین موسسه سریع تماس بگیرید تا راهنمایی شوید

2)برای ارتباط با مشاورین ارشد سایت مرکزی حرف آخر چکار کنیم تا سوالات و ابهامات ما را جواب دهد؟

برای تماس با مشاوران موسسه حرف آخر حتما با شماره هایی که در زیر درج شده است تماس بگیرید.
02166000362

3)شیوه سفارش محصولات به چه شکلی هس؟

1. به روش بانکی کارت به کارت یا شبا2.پوز کشیدن و حضور در دفتر موسسه حرف آخر3.ارسال بسته تسط پیک4.سفارش آنلاین از فروشگاه موسسه حرف آخر یا از طریق شماره های زیر:
02166000362
09120034203
09390087754

9 نظر در “کلاهبرداری موسسه حرف آخر

  1. سعید گفت:

    واسه من یه شماره کارت اومد که نوشته حرف آخر مهر

    داستان چیه

  2. علی گفت:

    برای ماهم یک نفربه نام آقای …. گفت 5میلیون واریزکنیدبه حساب خودش.الان یک ماه است که پول واریزشده ولی هیچ بسته ای به دستمون نرسیده.

  3. الهه گفت:

    سلام خانمی با این شماره ۰۹۹۱…۴ با من تماس گرفتن . این شماره معتبره؟

  4. نسیم ضرغامی گفت:

    متاسفانه یک نفر به اسم حرف آخر با من تماس گرفت و ۵۰۰ هزار تومان بابت هزینه مشاوره از من گرفت و بهمم مشاوره نداد

    1. admin site harfeakhar گفت:

      واریز پول باید به حساب حرف آخر باشد و اگر غیر این باشد حرف آخر به هیچ عنوان مسئولیت آن را بر عهده نمی گیرد.

  5. Mohmod گفت:

    حرف آخر واقعا عالیه

  6. Hamidi گفت:

    همه میگن ما مافیا نیستیم مشخص نیس به کی اعتماد کنیم

    1. komil گفت:

      آیا کنکور حذف میشه؟

      1. لیلا براتی گفت:

        آخرش ما نفهمیدیم قلمچی و گاج مافیای کنکور است یا موسسات کنکوری نظیر ونوس، حرف آخر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *