اخبار حرف آخر

کپی محصولات حرف آخر

کپی محصولات حرف آخر

امروزه یکی از چالش ها و مشکلات حرف آخر حضور برخی از افراد سودجو و کلاه بردار است که اقدام به کپی محصولات حرف آخر و نشر آن در فضای مجازی و فضای حقیقی کرده اند در این بخش می خواهیم قوانین و احکام را برای شما عزیزان توضیح دهیم.

خرید و فروش کپی دی وی دی های حرف آخر

محصولات کپی فاقد اعتبار و کیفیت میباشند و در برخی موارد این افراد سودجو،محصولات بی کیفیت خود را با نام حرف آخر به فروش میرسانند و یا در بعضی موارد این محصولات اورجینال را با وعده قیمت پایین تر نسبت به محصولات اورجینال حرف آخر به فروش می رسانند.

از همه مهم تر با این ترفند که ما مجوز داریم و از استاد منتظری اجازه گرفتیم به دانش آموزان وعده دروغ می دهند و باعث می شود علاوه بر احکام شرعی مانع پیشرفت دانش آموزان شوند

حرف آخر همیشه در تلاش و تکاپو بوده است که بهترین و با کیفیت ترین و کامل ترین محصول خود را در اختیار دانش آموزان و داوطلبان کنکوری قرار دهد تا کمک بسزایی در رشد  و ترقی درسی داوطلبان کنکوری داشته باشد.

اما متاسفانه برخی از دانش آموزان با بی اطلاعی وارد محیط های ناسالم یا سایت های نامعتبر در فضای مجازی شده و کپی محصولات را تهیه میکنند.

اما از پشت پرده این دی وی دی های کپی اطلاعی ندارند.

ما در این مقاله قصد داریم به شکل جامع و کامل به تحلیل و بررسی خریدو فروش محصولات کپی حرف آخر بپردازیم تا شما دانش آموزان عزیز و داوطلبان کنکوری در دام این سودجویان نیوفتید.

تا انتهای این مقاله با ما همراه باشیدJ

خرید محصولات اورجینال حرف آخر

موسسه کنکوری حرف آخر از برترین موسسات کشور در زمینه تولید انواع محصولات آموزشی کنکور به شمار میرود.

این موسسه از سال 1390 با مدیریت استاد عبدالرضا منتظری شروع به کار کرد.

اساتید مجرب و توانمند حرف آخر،مشاوران برجسته و نخبه ساز،استفاده از تکنیک های آموزشی نوین جهت یادگیری بهتر،قیمت مناسب محصولات،پکیج های با کیفیت و برنامه ریزی تخصصی ویژه داوطلبان کنکور و دانش آموزان گرامی،از ویژگی های انتشارات حرف آخر می باشد.

صحبت های استاد منتظری در مورد کپی کردن محصولات حرف آخر حتما گوش کنید

کپی یا محصولات اورجینال حرف آخر

کپی محصولات حرف آخر با دی وی دی های اورجینال این انتشارات تفاوت های بی شماری دارد.

همان طور که در متن بالا اشاره شد ،محصولات حرف آخری بسیار با کیفیت هستند اما محصولات کپی که افراد سودجو اقدام به نشر آن در فضای مجازی و حقیقی میکنند بسیار بی کیفیت هستند و در بیشتر مواقع این محصولات ناقص هستند.

چرا محصولات کپی بی کیفیت هستند؟

کامل نبودن تدریس و بی کیفیتی این محصولات بسیار عادی و قابل پیش بینی است.

شاید بپرسید چرا؟

در توضیح این امر همین بس که موسسه حرف آخر جهت جلوگیری از سواستفاده از پکیج ها و ویدئو های آموزشی خود،آن هارا در قالب رمز نگاری شده و دارای پسورد ارائه کرده است که این کد یک بار مصرف است و باعث می شود دی وی دی ها فقط روی یک سیستم نصب شوند.

بر همین اساس اشخاصی که قصد کپی پکیج هارا دارند مطمئنا به صورت ضبط ویدئو از صفحه نمایش این اقدام ناپسند را انجام می دهند که همین دلیل باعث میشود محصولاتی که با وعده قیمت پایین تر ارائه میدهند بسیار بی کیفیت و ناقص باشند و همین باعث برهم خوردن تمرکز و آرامش دانش اموزان میشود.

استفاده از دی وی دی های دست دوم حرف آخر

این دسته از دی وی دی ها نیز بسیار بی کیفیت هستند چون این محصولات از روی ویدیئو ها ضبط شده اند،اطلاعات،توضیحات و داده ها بسیار تیره و تار می باشند و دانش آموزان و داوطلبان به هیچ وجه نمی توانند آموزش با کیفیتی را دریافت کنند و به دنبال دریافت نکردن آموزش خوب،قطعا نتیجه خوبی کسب نمیشود.

از دیگر معایب استفاده از دی وی دی های غیر اورجینال و دست دوم،میتوان به دسترسی نداشتن به خدماتی مانند جزوات حرف آخری،کتاب های کار،مشاوره اختصاصی و استفاده از تجربیات رتبه برتر ها اشاره کرد.

حکم استفاده از کپی محصولات حرف آخر

به نقل از استاد عبدالرضا منتظری مدیر و موسس انتشارات حرف آخر و مدرس ریاضیات کنکوری،خریدو فروش این محصولات از نظر شرعی حرام و از نظر قانونی غیر مجاز میشود و اشخاصی که اقدام به کپی و خریدو فروش غیر مجاز منابع حرف اخر میکنند پرونده انها توسط وکیل قانونی حرف آخر بررسی شده و مجازات میشوند.

در این بین افرادی هستند که کپی محصولات حرف آخر را به دانش آموزان می فروشند و بدون هیچ زحمتی پولی را به جیب می زنند که موسسه از طریق وکیل حقوقی شکایت کرده و پرونده های زیادی تحت نظر هستند.که پرونده آقای وحید زارعی حرف آخر هم به زودی بسته می شود و ایشون بابت کپی این بسته ها مجازات می شود.

از این رولطفا اقدام به خرید محصولات اورجینال از فروشگاه حرف آخر در همین سایت کرده یا با شماره های ذیل با مشاوران برجسته ما ارتباط بگیرید.

02166000362

09120034203

هدیه محصولات رایگان به تمام دانش آموزان

پکیج های هدیهساعت تدریس(h)مبلغ بابت هزینه پست
پکیج 5 روز با حرف آخر3035000
محاسبات حرف آخر و ۷ الگوی طلایی زیست1020000

چرا نسخه اورجینال حرف آخری را خریداری کنیم؟

ویژگی های محصولات اورجینال حرف آخر عبارت اند از:

*شماره سریال و کد های فعال سازی

*نصب بر روی یک دستگاه

*مشاوره رایگان حرف آخر

*برنامه ریزی اختصاصی برای دانش آموزان

*امکان استفاده از خدمات پشتیبانی

*استفاده از جزوات و کتاب های کار و مکمل در کنار ویدئو ها

روش تهیه و خرید محصولات اورجینال و معتبر حرف آخر

شما دانش آموزان و داوطلبان گرامی کنکور میتوانید برای تهیه نسخه اورجینال محصولات حرف آخر،یا ازطریق فروشگاه در همین سایت اقدام کنید یا با شماره های ذیل تماس بگیرید  تا مشاوران نخبه ساز و برجسته حرف آخر با شما تماس بگیرند و تمامی سوالات و ابهامات شما عزیزان را پاسخگو باشند.

02166000362

09120034203

منبع : سایت مرکزی موسسه حرف آخر(https://harfeakhariam.com/)

سوالات متداول حرف آخر

1)کانال دانلود رایگان دی وی دی های حرف آخر را می خواستم؟آیا کپی کنیم؟

برای خرید محصولات وارد این سایت شوید یا با مشاوران تماس بگیرید استفاده از کپی محصولات حرف آخر از لحاظ شرعی توصیه نمی شود و در صورتی که دانش آموز مشکل مالی دارد وارد سایت شوید تا محصولات رایگان به شما پیشنهاد شود

2) آیا خرید کپی دی وی دی های حرف اخر از نظر اساتید مشکلی دارد؟

محصولات حرف آخر طی سال ها طول کشیده که به این کیفیت برسه و همه دانش آموزان از سبک تدریس این اساتید راضی هستند و به دلیل اینکه علم از بین نرود استفاده از محصولات اورجینال موسسه پیشنهاد می شود و در صورتی که از نظر مالی مشکل دارید با مشاوران سایت مرکزی تماس بگیرید.
02166000362
09120034203

3)شکستن قفل دی وی دی های آموزشی حرف اخر به چه شکلی می باشد؟

کسانی که محصولات حرف آخر را دارند و ی خواهند روی یک سیستم دیگر نصب کنند حتما کد دوم را باید از موسسه دریافت کنند تا پکیج ها روی یک سیتم دیگر نصب شود برای توضیحات بیشتر وارد سایت شوید.

4) پروژه ها و برنامه ریزی های حرف آخر شامل چه چیزهایی می باشد؟

حرف آخر برای سال دوازدهمی ها و فارغ التحصیل ها پروژه 6040 را دارد و برای سال دهم تا دوازدهم هم پکیج های برنامه 1000 ساعته را دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *