اخبار حرف آخر

آشنایی کامل با متوسطه اول

آشنایی کامل با متوسطه اول

سلام به همه دوستان گل هفتمی هشتمی و نهمی . امروز یک مقاله توپ در مورد آشنایی کامل با متوسطه اول براتون آماده کردیم در این بخش می خواهیم درباره روش صحیح مطالعه دروس در پایه تحصیلی شما و همچنین معرفی محصولات موسسه حرف آخر و برنامه ریزی ویژه ما برای موفقیت شما در این مقطع بسیار مهم و حیاتی صحبت کنیم.

اهمیت متوسطه اول هفتم هشتم و نهم

ما هرچه از مهم بودن متوسطه  اول بگیم کم گفتیم . گاهی پیش می آید دانش آموزانی در سال های نزدیک به کنکور از نامفهوم بودن دروس و دشواری بیش از حد آن شکایت می کنند که وقتی ریشه یابی می شود متوجه می شویم که در پایه های متوسطه اول این دانش آموزان کم کاری کرده و آموزش ناقصی داشته اند .

به طور خلاصه : متوسطه اول الفبای دروس کنکور هستند که به طور مستقیم در سوالی طرح نمی شوند

اما به طور غیر مستقیم در بیش از 80 % سوالات نقش دارند . برای مثال اگر در درس عربی نتوانید فرق بین اسم فعل و حرف رو که در پایه هشتم خونده اید پیدا کنید هر سوالی در کنکور بیاید نمیتونید تحلیل کنید . یا مثالی دیگر در درس ریاضی . اگر شما حل معادله درجه 2 را خوب یاد نگیرید در حل اکثر تست های کنکور به مشکل میخورید حتی در درسهای دیگری مثل فیزیک و شیمی هم بشدت لازم دارید .

تدریس حرف آخر در متوسطه اول

بهترین کار برای تسلط در دروس کلیدی متوسطه اول داشتن تدریس با کیفیت و حل نمونه سوال های قوی و قدرتمند و البته کاربردی برای مقاطع بالاتر می باشد ما در موسسه حرف آخر برای شما در سه لایه تدریس و تعلیم رو انجام دادیم .

در لایه اول تحلیل خط به خط کتاب درسی انجام شده . همچنین تمامی فعالیت ها و کار در کلاس ها و البته تحلیل کامل تصاویر و نمودار های کتاب درسی برای دانش آموز انجام میشه .

در لایه دوم تعلیم تمامی تمرین های کتاب درسی به علاوه کلی نمونه سوال امتحانی به صورت پرسش و پاسخ برای دانش آموز حل میشه که دانش آموز برای امتحان مدرسه دیگر هیچ دغدغه ای نداشته باشه . تا اینجا نمره 20 شما تضمین شده است و هیچ جای کتاب ابهام دار برای شما نمیمونه .

اما لایه سوم تدریس و تعلیم موسسه آخر که این موسسه رو از بقیه موسسات متمایز میکنه ارائه نقشه راه تحلیلی و حل سوالات سطح بالاتر و تیزهوشان و ساختن پیش زمینه ذهنی شما برای محاسبات سنگین تر در دبیرستان می باشد .

لیست قیمت پایه های هفتم،هشتم و نهم حرف آخر

برای ارتباط با مشاوران تحصیلی راهنمایی (متوسطه اول) حتما با شماره هایی که در زیر موجود است تماس بگیرید

تا محصولات حرف آخر را با تخفیف ویژه خریداری کنید و شامل مشاوره و برنامه ریزی رایگان هم شوید

تماس با مشاوران دپارتمان حرف آخر

02166000362📞

09120034203📞

اساتید متوسطه اول حرف آخر(اساتید راهنمایی حرف آخر)

خوشبختانه در متوسطه اول سال هفتم ،هشتم و نهم اساتیدی این محصولات را برای دانش آموزها آماده کرده اند که سال ها تجربه تدریس در بهترین مدرسه ها دولتی،غیرانتفاعی و تیزهوشان سابقه کاری دارند

و دانش آموزان زیادی طبق تدریس این اساتید در المپیاد ها و آزمون های کشوری و استانی توانستند رتبه و مقام کسب کنند در این مجموعه اساتید دروس راهنمایی هفتم و هشتم و نهم به شکل زیر می باشد.

  • استاد مهران قاسمی
  • استاد غلامحسین شیروانی
  • استاد رضا شعبانی و شاکری
  • استاد پیمان کامیار
  • استاد مجتبی محمودی و استاد علیرضا یوسفیانپور و استاد محسن منتظری و استاد واعظی

کسانی که می خواهند بیشتر با اساتید موسسه حرف آخر آشنا شوند حتما پیشنهاد می شود مقاله مربوط به این را مطالعه کنند

اساتید متوسطه اول حرف آخر(اساتید راهنمایی حرف آخر)

ریاضی متوسطه اول

مهارت هایی که باید در این مقطع حساس در درس ریاضی رو یاد بگیرید به طور خلاصه خدمتتون عرض میکنم . 1)توانایی حل مسئله پیچیده 2)استدلال سوال و کشف راه حل 3)ساختن فرضیه و نظریه دادن 4)تخمین اعداد 5)اندازه گیری دقیق 6)تحلیل نمودار های ریاضی در تمامی دروس

در این درس برای شما جناب آقای مهران قاسمی سنگ تمام گذاشتند . ایشون دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضیات کاربردی هستند و تمامی فنون و شیوه های تدریس را در طول سالها تدریس فرا گرفته اند .

جناب قاسمی سالها به عنوان مدرس ریاضی در شبکه آموزش مشغول به کار بوده اند و همچنین سرگروه دفتر ریاضیات آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی نیز بوده اند .

تدریس پایه هفتم هشتم و نهم موسسه حرف آخر توسط استاد قاسمی برای شما 9 حلقه دی وی دی و فقط فقط 50 ساعت انجام شده است که با یک برنامه ریزی هوشمندانه میتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن هر سه لایه تدریس رو فرا بگیرید و برای هر نوع سوالی آماده باشید .

دروس ریاضی متوسطه اول شامل موارد زیر می باشد:

ریاضی هفتم حرف آخر

ریاضی هشتم حرف آخر

ریاضی نهم حرف آخر

علوم متوسطه اول

ابتدا بیایید در مورد اهداف علوم متوسطه اول صحبت کنیم . در این مقطع توقع میره در پایان شما مهارت های تفکر درباره نظام های طبیعت پدیده های طبیعی آشنایی با تغیرات ماده مهارت های آزمایش علمی و … می باشد .

نکته ای که تدریس موسسه حرف آخر رو متمایز کرده از سایر تدریس ها اینه که برای اولین بار در ایران  تدریس یک درس توسط پنج استاد مختلف انجام شده. حالا ممکنه این سوال برای شما هم پیش بیاید که چرا باید پنج استاد مختلف یک درس را تدریس کنند . در جواب باید عرض کنم که این ویژگی منحضر به فرد موسسه آخر است .همانطور که میدانید درس علوم پایه و اساس درس زیست شناسی شیمی ریاضی و زمین شناسی دبیرستان و کنکور شما می باشد

و از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است . اگر سطح شما در مفاهیم علوم متوسطه اول پایین باشد بلاشک در دروس اساسی و مهم زیست شیمی و فیزیک متوسطه دوم به مشکل جدی می خورید و مجبورید کلی تایم در اون زمان مهم هدر بدهید تا دوباره از اول این مطالب رو بازخوانی کنید .

ما درس علوم شمارو درچهار دسته مختلف تدریس کردیم .

 در دسته اول مباحث مربوط به حیات انسان و جانداران تدریس توسط استاد شاکری و شعبانی انجام شده . این دو استاد تدریس فوق العاده زیست کنکور حرف آخر را به عهده گرفته اند و سالهاست حرف اول و آخر زیست کنکور ایران را می زنند.

 در دسته دوم مباحث مربوط به هوا کره و سنگ کره رو توسط استاد شیروانی مدرس شیمی کنکور حرف آخر انجام دادیم.

 در دسته سوم مباحث مربوط به نیرو و جسم توسط استاد درجه یک ایران فیزیک ایران یعنی استاد کامیار عزیز انجام شده . مباحثی مثل دینامیک که در سالهای نزدیک به کنکور میخونید بسیار وابسته به مفاهیم پایه ای علوم نهم می باشد .

 و در آخر هم درس زمین شناسی می باشد که درسی کلیدی برای رشته داروسازی در دانشگاه می باشد و بازهم مربوط به مطالب پایه ای علوم متوسطه اول می باشد .

دروس علوم متوسطه اول شامل موارد زیر می باشد.

علوم هفتم حرف آخر

علوم هشتم حرف آخر

علوم نهم حرف آخر

دروس عمومی متوسطه اول

همونطور که میدونید دروس فارسی عربی هدیه های آسمانی و زبان دروس عمومی شما هستند . در درس فارسی متوسطه اول شما با مفاهیمی مثل آرایه های ادبی و معنی شعر بیشتر آشنا می شوید که پایه و اساس آرایه های اصلی در دبیرستان می باشد . در درس عربی شما با مهم ترین ارکان جمله و صرف فعل های ماضی مضارع و امر آشنا می شوید . تاکید مجدد میکنم عربی متوسطه اول فوق العاده کاربردی و مهم برای کنکور آینده شما می باشد و بارها با این داستان تکراری مواجه شدیم که دانش آموز به دلیل ضعف دروس پایه نمی توانست با عربی کنکور ارتباط بگیرد .

درس هدیه های آسمانی هم در سالهای اخیر با تغیراتی مواجه شده که این درس رو به یک درس مفهومی و چالشی تبدیل کرده . اما می رسیم به درس زبان که تک تک کلمات هفتم،هشتم و نهم حرف آخر برای برای شما واجب می باشد. زیرا تمامی این لغات و گرامر به صورت دومینو وار به هم دیگه وابسطه هستند و شما برای خوندن دروس جدید نیاز به مرور پایه های قدیمی تر دارید .

نتیجه گیری متوسطه اول

دانش آموزان سرزمین من . اگر واقعا هدف بزرگی دارید و آینده شغلی و تحصیلی شما مهم است باید با برنامه ریزی اصولی و منطقی سال های متوسطه اول رو با قدرت تمام بگذرونید . همانطور که رتبه های برتر سال های گذشته ما هم تاکید داشتند که کسب رتبه خوب در گرو داشتن پایه قوی در دروس پایه ای می باشد که بتواند شاکله اصلی شما را در دانشگاه بسازد .

سبک الگو و انیمیشن از ویژگی های بارز موسسه حرف آخر می باشد و از شبکه های خبری هم از موسسه حرف آخر تقدیر شده است

کلیپ زیر را می توانید ببینید در اخبار سراسری از موسسه حرف آخر اسم برده اند.

برنامه ریزی پایه های هفتم،هشتم و نهم حرف آخر

برنامه ریزی برای دانش آموزهای پایه های هفتم،هشتم و نهم حرف آخر یکی از دغدهه های تمام خونواده ها می باشد.

ولی خوشبختانه دانش آموزان با خریداری کردن محصولات راهنمایی می توانند با مشاوران حرف آخر در ارتباط باشند

پکیج های رایگان هفتم،هشتم و نهم حرف آخر

حرف آخر برای پایه های هفتم،هشتم و نهم حرف آخر 20 درصد از محصولات را به صورت کاملا رایگان و بدون هیچ هزینه ای در اختیار دانش آموزان قرار داده است تا این عزیزان در راستای عدالت آموزشی محصولی را از حرف آخر به صورت رایگان دریافت کرده باشند

برای دریافت این پکیج رایگان با شماره هایی که در زیر درج شده است تماس بگیرید.

همچنین برای اطلاع از لیست قیمت های موسسه حرف آخر می توانید با مشاوران ارشد حرف آخر در ارتباط باشید

02166000362

09120034203

09390087754

آشنایی کامل با متوسطه اول

برای خریداری کردن پکیج های هفتم ،هشتم و نهم حرف آخر حتما از طریق شماره کارت حرف آخر مهر اقدام کنید که برای دریافت شماره حساب و شماره کارت حرف آخر مهر حتما با مشاوران ارشد موسسه حرف آخر تماس بگیرید.

منبع : سایت مرکزی انتشارات راهنمایی حرف آخر    

سوالات متداول دانش آموزان                                 

1)برای دریافت محصولات رایگان هفتم،هشتم و نهم حرف آخر چطور اقدام کنم؟

دانش آموزان مقطع راهنمایی می توانند یک بسته آموزشی را به صورت کاملا رایگان از موسسه حرف آخر دریافت کنند که برای دریافت این محصول حتما با شماره های زیر تماس بگیرید
02166000362
09120034203
09390087754

2) سبک تدریس دروس متوسطه اول(راهنمایی حرف آخر) به چه شکلی می باشد؟

برای آشنایی با دروس متوسطه اول و دریافت نمونه تدریس و همچنین لیست قیمت محصولات راهنمایی حتما با شماره تماس های زیر تماس بگیرید تا علاوه بر مشاوره رایگان محصولات را با تخفیف خریداری کنید
02166000362
09120034203

3) چگونه در آزمون های المپیاد و تیزهوشان و همچنین مدرسه نمره 20 را کسب کنم؟

پیشهاد می شود وارد مقاله شوید و تمام نکاتی که برای موفقیت در این آزمون ها مقطع راهنمایی باید بداند را مطالعه کنید

4) محصولات کلاس های هفتم،هشتم و نهم حرف آخر را چطور خریداری کنم؟

با شماره های خط مرکزی حرف آخر تماس بگیرید تا به یکی از مشاورهای تخصصی حرف آخر وصل شوید.
02166000362

5)برای دریافت شماره کارت موسسه حرف آخر چکار کنم؟

برای دریافت شماره کارت حرف آخر مهر با شماره 02166000362 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *