اخبار حرف آخر

استاد غلامحسین شیروانی

استاد غلامحسین شیروانی

در این بخش با استاد غلامحسین شیروانی یکی از بهترین اساتید موسسه حرف آخر آشنا می شویم این استاد دروس متوسطه اول و دوم را تدریس کرده است و درس شیمی را  به یکی از شیرین ترین درس ها تبدیل کرده است.

بیوگرافی استاد غلامحسین شیروانی حرف آخر

استاد غلامحسین شیروانی از برترین اساتید حرف آخر و مدرس درس شیمی هستند. این استاد با تجربه دارای مدرک دکترای شیمی الی از دانشگاه خوارزمی تهران می باشند و همچنین عضو هیات علمی دانشگاه نیز می باشند.

استاد شیروانی مخترع خیلی از الگوهای شیمی است که به اسم خودش ثبت کرده است و از روش هایی می باشد که هر سال در کنکور سراسری معجزه می کند.

استاد شیروانی به دلیل مهارت و تجربه بالا در شیمی به لقب سلطان شیمی در بین دانش آموزان خطاب شده است .یکی از دلایل موفقیت این استاد قدرتمند،آموزش شیمی همراه با پویا نمایی و استفاده از الگو میباشد.

یکی از نکات جالب توجه در تدریس شیمی حرف آخر این میباشد که استاد صفر تا صد مسائل شیمی را فقط با 3 الگو آموزش میدهند.

ویژگی های شیمی استاد شیروانی

 پکیج استاد شیروانی حرف آخر از درسهای مشترک رشته تجربی و ریاضی است شیمی از دروس با اهمیت در کنکور می باشد که برای تجربی 3 و برای ریاضی ضریب 2 را دارد

شیمی همیشه برای کنکوری ها خیلی دشوار بوده و برای همه دانش آموزها سره جلسه کنکور درسی وقت گیر بوده ولی اگر اصولی این درس را آموزش ببینید در کمترین زمان این درس را حل می کنید و سراغ دروس دیگر می روید خوشبختانه استاد غلامحسین شیروانی سعی کرده است

به بهترین شیوه این مجموعه را برای دانش آموزها آماده کرده و با استفاده از الگوها بی نظیز ذهن دانش آموز را مرتب کرده و داوطلب کنکوری در کمترین زمان سوالات کنکور را پاسخ می دهند.

دکتر شیروانی شیمی را با استفاده از الگو و نقشه راه برای دانش آموز تدریس کرده و با استفاده از راه کارهای ساده مسائل پیچیده را به صورت مفهومی و شهودی برای دانش آموز راحت کرده است

 و با فعال کردن حافظه تصویری داوطلبان مطالب در ذهن تثبیت و حک می شود درس شیمی از دو جنبه برای دانش آموزها اهمیت دارد

استاد غلامحسین شیروانی

سوابق تدریس و تالیفات استاد شیروانی

*طرح سوالات آزمون های آزمایشی

*مدرس شبکه آموزش در برنامه فرصت برابر

*تدریس در آموزشگاه های فرزانگان و تیزهوشان

*بیش از 50 عنوان مقاله معتبر بین المللی

*مولف کتاب های کمک آموزشی کنکور در موسسه حرف آخر

نظر رتبه برترهای کنکور 99 در مورد شیمی استاد غلامحسین شیروانی

پکیج شیمی استاد شیروانی هر ساله با کنکور سراسری شباهت و مطابقت های زیادی داشته که در این ویدیو نظره رتبه برترهای 99 را در مورد پکیج های استاد شیروانی می بینید.

خرید پکیج های استاد شیروانی حرف آخر

شیمی مفاهیم دهم و یازدهم حرف آخر

شیمی مسائل دهم یازدهم  دوازدهم حرف آخر

شیمی دوازدهم حرف آخر

شیمی پروژه 6040 حرف آخر

برای ارتباط با مشاوران ارشد موسسه حرف آخر حتما با شماره هایی که در زیر درج شده است تماس بگیرید تا لیست قیمت محصولات حرف آخر با تخفیف ویژه را در اختیار شما قرار دهند

02166000362

09120034203

09390087754

منبع: انتشارات حرف آخر

1) برای تهیه پکیج های استاد شیروانی با تخفیف ویژه چطوری اقدام کنم؟

با مشاوران ارشد موسسه حرف آخر تماس بگیرید تا علاوه بره خرید محصولات با تخفیف شامل مشاوره و برنامه ریزی رایگان هم شوید.
02166000362
09120034203

2) شیمی استاد شیروانی خوبه یا اساتید موسسه های دیگر ؟

برای اطلاعات کامل در مورد شیمی استاد شیروانی با شیمی اساتید دیگر حتما با مشاوران ارشد تماس بگیرید تا به صورت دقیق و بهتر شما را راهنمایی کنند و با خیال راحت منابع ها را برای کنکور انتخاب کنید البته پیشنهاد ما این است که حتما در طرح نخبگان موسسه حرف آخر شرکت کنید.

3) فرق بین شیمی پروژه 6040 حرف آخر با شیمی صفر تا صد استاد شیروانی چیه؟

دانش آموزان اگر سال آخری هستند و پک کامل پروژه 6040 را خریداری می کنند حتما پروژه 6040 پیشنهاد می شود ولی اگر سال دهم و یازدهم هستند پکیج صفرتاصد را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *