اخبار حرف آخر

استخدام و همکاری در موسسه حرف آخر

استخدام و همکاری در موسسه حرف آخر

موسسه حرف آخر با داشتن بیش از 2000 نفر مشاور در موسسه حرف آخر و همچنین تبلیغات برنامه در شبکه های آموزش،شبکه یک و چهار و همچنین شبکه های استانی و … نیازمند جذب مشاور و افراد با انرژی در این موسسه می باشد.

این موسسه با سابقه تجربه در کار فروش محصولات حرف آخر از سال 1390 با مدیریت عبدالرضا منتظری شروع به کار کرد و خوشبختانه تا به امروز افراد زیادی را جذب کرده است و درآمد هایی میلیونی زیادی را توانستند بدست بیاورند شما عزیزان هم می توانید در این موسسه تجربه کاری داشته باشید در این مقاله می خواهیم در مورد استخدام و همکاری در موسسه حرف آخر را توضیح دهیم.

شرایط و ضوابط استخدام در موسسه حرف آخر

  • بازه سنی بین 19 تا 35سالگی
  • مدرک تحصیلی و دانشگاهی دیپلم به بالا در رشته های تجربی و ریاضی
  • سابقه کار یا علاقه به کار مشاوره ای
  • وقت گذاشتن حداقل سه ساعت در طول روز
  • افرادی که قبلا در موسسه های کنکوری مانند ونوس،آفبا،پرش،و کنکور آسان است و … کار کردند در صورتی که دارای تیم باشند حتما مزیت هایی که نسبت به فردی که به صورت تکی کار می کند دارای تفاوت هایی می باشد
  • کار به صورت پورسانتی می باشد و هرچقدر فروش فرد بیشتر باشد مطمئنا حقوق و مزایا و پاداش بیشتری دارد

کار به صورت حضوری در شهرهای زیر می باشد و در صورتی که در شهرهای زیر زندگی نکنید به صورت غیرحضوری باید کار کنید یا اینکه در صورت تجربه کاری می توانید دفتر مشاوره ای بزنید

تهران ،گیلان، همدان و ملایر،تکاب، بیجار ، دیواندره ، بوکان ،سبزوار وکرمانشاه می باشد افرادی که در این شهرها زندگی نمی کنند ولی سابقه کاری در موسسه های دیگر را دارند می تواند شروع به کار کنند

مدارک مورد نیاز برای استخدام و همکاری در موسسه حرف آخر

کپی کارت ملی و شناسنامه

یک قطعه عکس

فرستادن فرم استخدامی

افرادی که می خواهند در موسسه کار کنند لطفا تماس بگیرند و کسانی که دنبال سوال هستند و کنجکاو شدند زمان و وقت همکارهای ما رو نگیرند در صورتی که متن را به صورت کامل مطالعه کردید و علاقه به کار در موسسه هستید می توانید تماس بگیرید.

برای ارتباط با موسسه با شماره های زیر تماس بگیرید

09120034203📞

استخدام افراد با سابقه در حرف اخر

افرای که قبلا در موسسه های کنکوری دیگر کار کردند می توانند در موسسه حرف آخر هم متناسب با تجربه ای که دارند شروع به کار بکنند و اگر دارای تیم فروشی هستند می توانند درصد سرگروهی را بگیرند.

مشاورانی که در موسسه حرف اخر مشغول به کار می شوند به عنوان مشاور فروش کار می کنند و به هیچ عنوان مشاور تخصصی نیستند و اگر دنبال مشاور تخصصی هستید باید جایی غیر حرف آخر بروید مشاوران در موسسه حرف آخر منابع های موسسه را معرفی می کنند و در کنارش مشاوره رایگان عرضه می کنند.

استخدام در حرف آخر به صورت غیرحضوری

افرادی که در شهری هستند که نمایندگی های حرف اخر در آن حضور ندارند و نمی توانند به صورت حضوری موسسه بروند می توانند به صورت غیرحضوری هم کار کنند کافی است با شماره هایی که در همین سایت درج شده است تماس بگیرند تا به صورت کامل راهنمایی شوید.

افرادی که مربوط به رشته تجربی و ریاضی هستند و یا فارغ التحصیل های دانشگاهی این رشته ها مانند مهندسی ، پرستاری مامایی و … می توانند در موسسه حرف آخر به صورت دورکار کار کنند.

برای ارتباط با سایت مرکزی حرف آخر و خرید محصولات حتما وارد فروشگاه شوید یا اینکه روی لیست قیمت محصولات حرف آخر کلیک کنید تا با پکیج های حرف آخر بیشتر آشنا شوید.

منبع:سایت مرکزی موسسه حرف آخر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *