اخبار حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر+پرداخت بیعانه حرف اخر

ثبت نام در حرف آخر

موسسه حرف آخر برای دانش آموزانی که قصد خرید دارند ولی به دلیل شرایط مالی نمی توانند هزینه پکیج های حرف آخر را در یک تاریخ مشخص خریداری کنند می توانند مبلغی به عنوان بیعانه حرف آخر داشته باشند تا تخفیف ها برداشته نشود و به راحتی ثبت نام در حرف آخر براشون قطعی می شود در این بخش به صورت کامل در مورد نحوه،شرایط و قیمت ثبت نام برای شما توضیح خواهیم داد.

شرایط ثبت نام رایگان در حرف آخر چیست؟

حرف آخر شرایطی برای تمام دانش آموزان ایجاد کرده است که اگر از لحاظ مالی مشکل دارند بتوانند به صورت کاملا رایگان در حرف آخر ثبت نام کنند.

اولین کاری که حرف آخر برای دانش آموزان انجام داده است یک پکیج آموزشی که شامل 20 درصد کنکور و همچنین بسته محاسبات سریع و هفت الگوی زیستی را برای دانش آموزان به صورت کاملا رایگان هدیه می دهد.

حرف آخر علاوه بر این پکیج آموزشی رایگان این شرایط را برای دانش آموزان فراهم آورده است که بتوانند با مشاورین ارشد و همچنین رتبه برترهای سال های قبل در ارتباط باشند و بتوانند از تجربه های آنها بهره ببرند.

دانش آموزانی که می خواهند بسته 5 روز با حرف آخر و محاسبات و هفت الگوی زیستی را دریافت کنند می توانند با شماره های زیر تماس بگیرند.

راه های ارتباطی با حرف آخر

02166000362📞

ثبت نام درطرح نخبگان حرف اخر

در این بخش توضیح کوتاهی در مورد طرح نخبگان حرف آخر می دهیم و دانش آموزانی که می خواهند اطلاعات کامل تری را دریافت کنند می توانند به مقاله مربوط به طرح نخبگان چیست مراجعه کنند تا به صورت کامل با این طرح آشنا شوند.

دانش آموزان کنکوری که وارد مقطع دهم می شوند می توانند از همان روزهای اول با طرح نخبگان حرف آخر پیش بروند تا بتوانند مانند رتبه برترهای 1400 و 1399 رتبه های تک و دو رقمی را کسب کنند.

طرح نخبگان حرف آخر هم شامل مشاوره،پکیج های آموزش و تستی و پکیج مشاوره ای اساتید می باشد.

از مزیت های شرکت در طرح نخبگان حرف اخر ارتباط با مشاوران ارشد حرف آخر می باشد که بابت مشاوره و برنامه ریزی هزینه ای از شما گرفته نخواهد شد.

هزینه و قیمت ثبت نام در حرف آخر چقدر است؟

قیمت ثبت نام در حرف اخر بستگی به مقطع و سطح دانش آموز دارد.

دانش آموزان سال آخری و یا حتی دانش آموزان سال یازدهم می توانند پکیج کامل را به صورت کامل و یکجا تهیه کنند تا با قدرت استارت بزنند و هر چه سریعتر تمام منابع ها را به اتمام برسانند.

دانش آموزانی که می خواهند با هزینه و قیمت محصولات حرف آخر آشنا شوند می توانند با شماره خط دفتر مرکزی حرف آخر تماس بگیرند تا محصولات را با تخفیف های ویژه ای برای شما لحاظ کنند.

ویژگی های ثبت نام در حرف آخر

دانش آموزانی که در حرف اخر ثبت نام می کنند دارای مزیت های ویژه ای می باشد که در زیر به صورت خلاصه به آن اشاره می کنیم.

  • تسلط کامل به کتاب درسی و آماده سازی برای کنکور
  • ارتباط با مشاورین موسسه حرف اخر
  • راهنمایی و مشاوره رایگان از رتبه برترهای سال های قبل موسسه حرف اخر
  • شرکت در طرح نخبگان حرف آخر
  • قسط بندی کردن هزینه پکیج کامل و لحاظ کردن تخفیف های ویژه
  • انتخاب بهترین پکیج آموزشی متناسب با شرایط فرد

ثبت نام در کلاس های رفع اشکال حرف آخر مخصوص کنکوری های 1402

دانش آموزانی که در کنکور سراسری 1402 و بعد از آن می خواهند بهترین رتبه را کسب کنند و علاوه بر منابع تستی، تشریحی را هم کار کنند می توانند در پروژه مخصوص حرف آخر که شامل مشاوره،منبع آموزشی و … می باشد شرکت کنند.

ثبت نام در کلاس های رفع اشکال یکی از مزیت های بسیار خوب در حرف اخر است که دانش آموزان به تمامی ابهامات که در ذهن دارند جواب داده می شود.

دانش آموزانی برای ثبت نام در این کلاس ها وارد مقاله زیر شوند.

کلاس های رفع اشکال حرف آخر

این مقاله می تواند مفید باشد

بیعانه حرف آخر چیست؟

واژه بیعانه به معنای پیش بها می باشد اصطلاحی در معاملات و یا خرید ها است که آن فرد یک بخشی از پول را واریز می کند تا آن محصول برای آن فرد ثبت گردد و در ادامه معامله نهایی شود.

بیعانه حرف آخر را اگر بخواهیم برای شما توضیح بدیم به این معنی است که دانش آموزی که می خواهد پکیج کامل و یا بخشی از محصولات حرف آخر را تهیه کند برای اینکه تخفیف هایی که موسسه حرف آخر در یک بازه تاریخی مشخص کرده است برداشته نشود می توانند پولی به عنوان بیعانه به شماره کارت حرف آخر واریز کنند تا دیگر دانش آموزان از بابت افزایش قیمت محصولات حرف آخر نگرانی نداشته باشند.

مبلغ بیعانه در حرف آخر چقدر می باشد؟

پولی که از دانش آموزان بابت بیعانه گرفته می شود بعدا که دانش آموز خریدش را نهایی کرد از مبلغ کل کم می شود مثلا اگر دانش آموزی 10 میلیون محصول خرید می کند و قبلا 1 میلیون به عنوان بیعانه واریز کرده باید 9 میلیون ماباقی شو پرداخت کند.

مبلغ بیعانه در حرف آخر معمولا از 500 هزار تون به بالا می باشد.

دانش آموزان و والدینی که می خواهند با تخفیف های حرف آخر بیشتر آشنا شوند و یک مبلغی به عنوان بیعانه واریز کنند تا افزایش قیمت شامل آنها نشود می توانند با شماره هایی که در زیر درج شده است تماس بگیرند.

راه های ارتباطی با حرف آخر

02166000362📞

سوالات متداول در مورد ثبت نام

1.قیمت و هزینه ثبت نام در حرف اخر چقدر است؟

دانش اموزانی که با موسسه حرف اخر کار می کنند مشاوره و برنامه ریزی رایگان می باشد و هزینه ای که پرداخت می کنید بابت محصولات حرف آخر است.
قیمت محصولات حرف اخر هم بستگی به سطح و مقطعی که دانش آموز تحصیل می کند فرق دارد که برای اطلاع دقیق می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.
02166000362
09120034203

2. سایت مرکزی برای ثبت نام در حرف آخر کدام است؟

دانش آموزانی که می خواهند در حرف اخر ثبت نام کنند و با خیال راحت به پیشرفت در مسیر کنکور و مدرسه ادامه دهند می توانند از طریق راه های زیر ارتباط برقرار کنند.

https://harfeakhariam.com/

شماره های ارتباطی:
02166000362
09120034203

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *