اخبار حرف آخر

خرید اقساطی حرف آخر

خرید اقساطی حرف آخر

درراستای عدالت آموزشی که تمام دانش آموزها بتوانند به آموزش های حرف آخر دسترسی داشته باشند و با توجه به فشار تورم و کرونا و … خرید اقساطی حرف آخر هم برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور فراهم شده است تا دانش آموزها دیگر نگرانی از بابت خرید محصولات حرف آخر را نداشته باشند در سایت مرکزی حرف آخر به صورت کامل شرایط قسط ها را برای شما توضیح خواهیم داد.

خرید اقساطی حرف آخر چیست؟

اگر شما نیاز به خرید منابع های آموزشی حرف آخر دارید ولی به دلیل قیمت بالا نمی توانید محصولات حرف آخر را در یکسری هزینه کنید موسسه حرف آخر شرایطی را برای شما فراهم آورده است که در چندین قسط منابع ها را خریداری کنید.

به عبارت دیگر خرید اقساطی حرف آخر عبارت از دریافت پکیج کامل با قیمت مشخص و پرداخت آن در چندین مرحله و در صورتی که افزایش قیمت هم در ماه های بعد از خرید پیدا کرد شامل افزایش قیمت هم نمی شود.

دانش آموزانی که از طریق فروشگاه حرف آخر همین سایت اقدام به سفارش محصولات حرف آخر می کنند شامل اقساطی می شوند

خرید اقساطی محصولات حرف آخر برای دانش آموزها مزیت های بسیار ویژه ای دارد که حتما در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

نحوه خرید اقساطی پکیج اختصاصی های کنکور

دانش آموزانی که می خواهند بسته جامع تجربی حرف آخر و همچنین رشته ریاضی را خریداری کنند می توانیم شرایط اقساطی را برایشان لحاظ کنیم.

خرید اقساطی حرف آخر مربوط به پکیج اختصاصی ها برای دانش آموزان سال دهم ، یازدهم و دوازدهم امکان پذیر است.

دانش اموزانی که می خواهند محصولات را به صورت قسطی خریداری کنند و همزمان شامل تخفیف شوند برای رشته تجربی می توانند محصولات را به صورت قسطی بگیرند تا دیگر فشار به خانواده خود نیاورند.

برای خرید پکیج های اختصاصی و همچنین محصولات اختصاصی و مشاوره تخصصی و محصولات تشریحی می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید

نحوه پرداخت اقساط محصولات حرف آخر

باز پرداخت حرف آخر برای دانش آموزانی که در طرح های موسسه حرف آخر ثبت نام می کنند و پکیج را به صورت کامل تهیه می کنند شامل 4 مرحله می باشد

دانش آموزها می توانند هزینه پکیج کامل را تقسیم بر 4 بکنند و بعد از بازه 30 الی 45 روزه اقدام به پرداخت هر قسط بکنند.

ینی دانش آموزها در فاصله4 الی6 ماه باید کل هزینه پکیج را پرداخت کنند.خوشبختانه حرف آخر برای دانش آموزهایی که از لحاظ مالی خیلی مشکل دارند با هماهنگی مشاوران می توانیم حالت های خاص هم در نظر بگیریم تا به والدین فشار نیاد.

دانش آموزانی در کنکور 1401 و 1402 می خواهند شرکت کنند هر چه سریعتر با خط مرکزی حرف آخر تماس بگیرند تا بیشتر برای شما توضیح دهیم.

02166000362📞

09120034203📞

خرید اقساطی حرف آخر و همچنین مشاوره رایگان
خرید اقساطی حرف آخر در 4 قسط

ویژگی ها و مزایای خرید اقساطی دی وی دی های حرف آخر

اول از همه مشکل مالی دانش آموز بر طرف می شود . والدین بدون اینکه هزینه پکیج کامل را پرداخت کنند می توانند با مجموعه حرف آخر شروع به کار بکنند.

دوم:دانش آموز سریع شروع به کار می کنند و منتظر نمی ماند که فلان ماه هزینه م جور شه تا خرید کنم.

با ارتباط با مشاوران ارشد حرف آخر براش برنامه ریزی می شود که متناسب با بودجه ای که در قسط اول گذاشته محصولات متناسب با سطحی که دارد انتخاب شود.

سوم:در صورتی که محصولات حرف آخر افزایش قیمت پیدا کرد به هیچ عنوان شامل دانش آمور نمی شود.

ولی در صورتی که کاهش و یا تخفیف بیشتری خورد در قسط های بعدی برای دانش آموز لحاظ می شود.

چهارم:همیشه تخفیف های ویژه مخصوص پکیج های کامل می باشد و دانش آموز انگار پکیج کامل را تهیه کرده است و ماکزیمم تخفیف براش لحاظ می شود.

بهترین طرح برای ثبت نام محصولات حرف آخر چیست؟

دانش آموزان در صورتی که پکیج رو به صورت کامل تهیه کنند می توانند در طرح های بسیار ویژه موسسه حرف آخر ثبت نام کنند

طرح نخبگان حرف آخر بهترین طرح برای دانش آموزان دهم،یازدهم و دوازدهم می باشد که حتما پیشنهاد می شود در این طرح ثبت نام کنید

در طرح نخبگان حرف آخر رتبه های تک و دو رقمی زیادی روانه دانشگاه ها شدند.

طرح نخبگان حرف آخر چیه؟

برای توضیحات بیشتر در مورد طرح نخبگان حرف آخر می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

چگونگی انتخاب محصولات در قسط اول،دوم و …

دانش آموزان با ارتباط با مشاوران ارشد موسسه حرف آخر قبل از خرید حتما باید آنالیز شوند که کدوم از محصولات مناسبش می باشد و بعد از اینکه سطح بندی شد پکیج های مربوط به اون دانش آموز انتخاب می شود

و همچنین متناسب با مقطع و پایه درسی که دارد مشاور می تواند محصولات را انتخاب کند البته حتما به این نکته توجه کنید دانش آموز در صورتی که در آزمون ها بیرون شرکت کرده باشد و یا در کلاس های بیرون و … در انتخاب محصولات در قسط اول، دوم و … بسیار تاثیر دارد.

و از دانش آموزها خواهش میکنیم که قبل از خرید با بهترین مشاوران حرف آخر صحبت کنید تا مشاوره را به صورت کامل دریافت کنید و در برنامه ریزی به مشکل برخورد نکنید.

ارتباط با بهترین مشاوران ارشد حرف آخر

02166000362📞

افرادی که می خواهند با لیست قیمت محصولات حرف آخر آشنا شوند حتما با شماره هایی که در بالا درج شده است تماس بگیرند تا تخفیف های ویژه برایشان لحاظ شود

آیا رتبه برترهای حرف آخر هم اقساطی خرید می کردند؟

در کنکور سراسری 99 و همچنین 1400 حرف آخر رتبه برترهای زیادی زیر 100 داشته که طبق پکیج کامل حرف آخر و یا محصولات تکی پیش رفتند و همه شون از لحاظ مالی مشکل داشته اند

با توجه به شرایط تورم و همچنین وضعیت کرونا که در بازار حاکم است اکثر خونواده ها با هزینه کردن پکیج کامل به صورت یکجا مشکل دارند و خوشبختان به دستور استاد منتظری باعث شده است که دانش آموزها محصولات را به صورت اقساطی خریداری کنند.

حرف آخر هر ساله بعد اینکه نتایج کنکور مشخص می شود و کسانی که از محصولات استفاده کردند و رتبه های خوبی را کسب کردند را معرفی می کند و با مصاحبه با آنها به این نتیجه رسیده است که اکثر رتبه برترها مشکل مالی داشته اند و هزینه محصولات را به زور جور کردند در همین راستا به دلیل حضور رتبه برترهای 1400 حرف آخر حرف آخر علاوه بر شرایط اقساطی یک تخفیف بسیار ویژه ای هم برای دانش آموزها لحاظ کرده است.

برای دریافت کد تخفیف حرف آخر می توانید با شماره های همین سایت تماس بگیرید

سخن آخر در مورد شرایط اقساطی حرف آخر

دانش آموزانی که پکیج ها را به صورت اقساطی خریداری می کنند حتما مرحله اول باید به مشاور اطلاع دهند.

چون در صورتی که مشاور از خرید اقساطی دانش آموز اطلاع نداشته باشد احتمال دارد تخفیف های کل پکیج لحاظ نشود.

خرید اقساطی برای کدام مقطع از دانش آموزها امکان پذیر می باشد:

  • پایه های متوسطه اول
  • پایه دهم
  • پایه یازدهم
  • پایه دوازدهم و فارغ التحصیل های

منبع: سایت مرکزی حرف آخر

سوالات متداول:

1)آیا حرف آخر شرایط خرید را به صورت قسطی دارد؟

دانش آموزانی که قصد خرید پکیج کامل حرف آخر را دارند و نمی توانند هزینه پکیج کامل را در یک سری تهیه کنند حرف آخر شرایطی را فراهم آورده است که محصولات را در چند قسط سفارش دهید برای اطلاعات بیشتر حتما وارد سایت شوید

2)برای خرید دی وی دی های حرف آخر به صورت اقساطی با کدام شماره تماس بگیرم؟

برای تماس با حرف آخر می توانید با خط ثابت زیر تماس بگیرید.
02166000362📞

3)دانش آموزان سال دهم و یازدهم در کدام طرح ثبت نام کنند؟

برای ثبت نام در بهترین طرح رتبه برتر شدن می توانید با مشاوران موسسه حرف آخر تماس بگیرید تا در طرح نخبگان حرف آخر ثبت نام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *