حرف آخر یا سایر موسسه ها

دینی یوسفیانپور؟احمدی؟کریمی یافروغی نیا؟

دینی یوسفیانپوریا احمدی یا کریمی یا فروغی نیا

مقدمه
با سلام و عرض ادب خدمت شما داوطلبان گرامی و اولیای عزیز، در این مقاله سعی می کنیم مشاوره ای عالی درباره درس دین و زندگی خدمت شما ارائه دهیم . همچنین سعی می کنیم مقایسه از محصول دینی یوسفیانپور؟احمدی؟کریمی یافروغی نیا؟ انجام دهیم .

دینی کدام استاد بهتره؟دینی یوسفیانپوریا احمدی یا کریمی یا فروغی نیا؟

معرفی دینی و زندگی کنکور

همانطور که می دانید درس دین و زندگی سومین درس دفترچه عمومی شما در هر رشته ای که باشید است . تعداد سوالات این درس 25 عدد است که 8 تا از سال دهم 9 تا از سال یازدهم و 8 تا هم از سال دوازدهم می باشد .

البته گفتنی است که این بودجه بندی کاملا ثابت نمی باشد و ممکن است در حد یکی دوتا جا به جا شود .

دین و زندگی سال دهم کم حجم و زود بازده است .

در سال یازدهم حجم مطالب زیاد می شود اما هم چنان مطالب شیوا و روان است .

اما در سال دوازدهم مطالب به شدت مفهومی و پیچیده می شود که نیاز به خواندن دقیق و همچنین تدریسی حرفه ای می باشید .

گرفتن درصد های بالا تا چند سال پیش کار چندان سختی نبود اما در کنکور سال های اخیر رسیدن به درصد بالای 50 نیاز به مطالعه دقیق کتاب درسی دارد و همچنین مسلط بودن به تمامی آیه ها و پیام های آن . شاید خواندن متن تنها همراه با معنی آیات در حال حاضر نهایتا درصد 30 تا 40 در خوشبینانه ترین حالت برای شما به ارمغان بیاورد .

پس دیگر مثل گذشته این درس را نمی توان به عنوان زنگ تفریح نگاه کرد و حتما باید دقت ویژه ای روی آن داشت تا بتوانید جز رتبه و درصد های بالا باشید .

دینی یوسفیانپور؟احمدی؟کریمی یافروغی نیا؟
دینی یوسفیانپور؟احمدی؟کریمی یافروغی نیا؟

معرفی دین و زندگی استاد یوسفیانپور

استاد علیرضا یوسفیان پور خودشون جز رتبه های سه رقمی کنکور هستند . ایشان در رشته مهندسی مکانیک تحصیل کرده و آشنایی کاملی با فرآیند کنکور دارند . نکته قابل توجه درباره ایشان این است که تمامی مباحث کتاب درسی به صورت الگو و انیمیشن درآورده شده و برای دانش آموز لذت خاصی دارد .

و در حال حاضر این استاد در موسسه حرف آخر مشغول به فعالیت می باشد.

ویژگی های تدریس استاد یوسفیان پور در موسسه حرف آخر

دینی یوسفیانپور؟احمدی؟کریمی یافروغی نیا؟
دینی یوسفیانپور؟احمدی؟کریمی یافروغی نیا؟کدام موسسه بهتره؟

مهم ترین شاخصه تدریس استاد یوسفیانپور حرف آخر تایم بسیار مناسب کل تدریس دهم یازدهم و دوازدهم می باشد . ایشان کل تدریس را با تمامی تست های کنکور و تالیفی فقط در 37 ساعت انجام داده اند .

بنابراین با یک برنامه ریزی اصولی شما می توانید در مدت دو ماه پرونده آموزش این درس را ببندید .

نکته ای که توجه بسیاری از معلمین و داوطلبان کنکور رو به خودت جلب کرده این است که کل دینی کنکور فقط با 13 الگو تدریس شده است . یعنی شما به محض دیدن سوال در کنکور از میان الگو های ارائه شده نگاهی می اندازید و به راحتی جواب را پیدا می کنید . تدریس استاد در الگوهایی مثل معاد   عدل    توحید  و … صورت گرفته است که بسیار راه گشای سوالات کنکوری شما دوستان می باشد .

نکته بسیار مهم این است که موسسه حرف آخر برای اولین بار به جای پاسخ نامه از پاسخ نما استفاده کرده است .

یعنی جواب تمامی سوالات کتاب کار و آزمون های موسسه ( چه 20 آزمون و چه 10 آزمون مبحثی ) به صورت ویدیوئی برای شما حل شده است و تمامی ابعاد و لایه های اون سوال رو استاد برای شما شرح می دهد . حتی در پایان حل همون سوال استاد وجه های دیگه سوال که اگر طراح می خواست سخت تر بده باید چیکار کنید رو هم برای شما حل می کنه .

در رابطه با مرور این درس نکات مهمی را که خدمتتون عرض می کنم را به دقت اجرا کنید . ابتدا باید درسنامه ها رو به صورت سریع مرور کنید . سپس تست های غلط و نزده دفعه قبل خود را دوباره بزنید . یادداشت کردن نکات ترکیبی و مهم در گوشه کتاب خیلی میتونه بهتون کمک کنه . همچنین مرور سریع الگو های استاد هم بشدت توصیه می شود .

مشاوره کلی درباره پکیج آموزشی دینی یوسفیانپور

دینی یوسفیانپور؟احمدی؟کریمی یافروغی نیا؟
دینی یوسفیانپور؟احمدی؟کریمی یافروغی نیا؟

نکته ای که باید حتما قبل تهیه این محصول بدانید این است که شما باید قبل نگاه کردن به دی وی دی متن کتاب درسی را به صورت کامل خونده باشید . یعنی شما باید بتوانید در هنگام دیدن فیلم آموزشی تمامی نکات را تجزیه و تحلیل کرده و در جای مناسب کتاب جایگذاری کنید . ممکن است سوال برای شما پیش اومده باشه که آیا لازم است تمامی آیات کتاب رو حفظ کنیم ؟ پاسخ این است که به قول استاد یوسفیان پور شما باید آیه خوان شوید .

یعنی هدف حفظ کردن آیه نیست مفهومی خواندن آیه است . شما علاوه بر اینکه معنی آیه رو فرا میگیرید باید پیام و مفهوم آیه رو نیز سریع به خاطر آورید که با 13 الگوی استاد یوسفیان پور این کار سریعا برای شما محقق می شود .

فراموش نکنید منبع اصلی شما برای کنکور سراسری کتاب درسی می باشد . پس باید از ابزار های کمک آموزشی مثل فیلم های حرف آخر در جهت تکمیل کردن کتاب استفاده کنید .

در درس دین و زندگی تست زدن فراوان جز کار های اصلی شما باید باشد . در فیلم آموزشی موسسه حرف آخر انواع زیادی از تست های کنکور و آزمون های آزمایشی و همچنین تست های تالیفی برای شما قرار داده شده است .

اما این ها فقط بنیه درس دین و زندگی را برای شما می سازد و بعد از این باید سراغ کتاب کار رفته و تعداد بالایی تست را حل کنید و با جواب تشریحی استاد مقایسه کنید .

معرفی دینی استاد احمدی

استاد حسین احمدی از اساتید موسسه کنکور آسان است می باشد و دینی این موسسه را تدریس کرده است به رزومه ایشون می پردازیم که بیشتر با این استاد آشنا شوید:

دارای مدرک مترجمی درس عربی از دانشگاه تهران

استاد درس های ادبیات،عربی و دین وزندگی

بنیان گذار موسسه گیلنا

سبک استاد احمدی در تمام دروس آموزش و حل تست های سراسری و تالیفی می باشد سبک تدریس استاد احمدی به صورت انیمیشن سازی نمی باشد و از همان تدریس های یک بعدی جلوی تخته سیاه استفاده شده است

بیشتر تدریس استاد حسین احمدی به صورت پاورپوینت می باشد و نسبت به موسسه حرف آخر کمترجذاب و هیجان انگیز تر می باشد

دوستانی که از سبک تدریس حسین احمدی استفاده کردند حتما در بخش نظرات اعلام آمادگی کنند و نظرات خودشون را در مورد این استاد شرح دهند

ارتباط با مشاوران تحصیلی کنکور

02166000362📞

معرفی دینی استاد کریمی

استاد محمد کریمی از اساتید موسسه آفبا و موسسه تاملند می باشد و درس دین و زندگی را تدریس می کند از رزومه این استاد می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

مدرس مدرسه و آموزشگاه های ایران

دکترای الهیات و معارف اسلامی

مدرس انتشارات نشر الگو

استاد محمد کریمی در حال حاضر در موسسه تاملند به صورت غیر حضوری مشغول به فعالیت است و دانش آموزانی که می خواهند با این استاد کار کنند باید به صورت آنلاین ثبت نام کنند.

سبک تدریس استاد محمد کریمی آموزش جامع همراه با حل تست می باشد و با استفاده از پاورپوینت و تخته سیاه مطالب را برای دانش آموزها آموزش می دهد برای اطلاعات بیشتر در مورد سبک تدریس این استاد می توانید با مشاورین ارشد تحصیلی تماس بگیرید تا بیشتر شما را راهنمایی کنند.

    برای دریافت مشاوره رایگان توسط رتبه برترها
    و
    همچنین پکیج رایگان درسی
    اطلاعات زیر را وارد کنید

    معرفی دینی استاد فروغی نیا

    استاد علی فروغی از اساتید موسسه کلاسینو می باشد که تمام تدریس هاشون به صورت آنلاین می باشد و دانش آموزها حتما باید در یک تایم خاصی ثبت نام کنند و در غیر این صورت فیلم های آموزشی ضبط شده در اختیار دانش آموز قرار داده می شود

    به رزومه کاری استاد علی فروغی نیا می پردازیم:

    دکترای حقوق

    معلم و مدرس مدارس

    استاد موسسه کلاسینو

    استاد فروغی نیا مطالب دینی را به صورت جامع آموزش می دهد و از لحاظ حل تست نسبت به سایر اساتید از کیفیت کمتری در تدریس هاش برخوردار است.

    برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران ارشد تحصیلی تماس بگیرید تا بیشتر برای شما آموزش دهیم

    دانش آموزانی که از سبک این استاد استفاده کردند می توانند نظرات خود را آخر مقاله بنویسند و تبادل نظر کنید

    ادبیات منتظری؟عبدالمحمدی؟شاهین زاد یا یکتا؟

    این مقاله شاید برای دانش آموزان مفید باشد

    دینی کدام موسسه خوبه؟دینی ونوس،حرف آخریا کنکور آسان است؟

    از چند نظر برای شما اثبات می کنم که استاد یوسفیان پور حرف اول و آخر دین و زندگی کنکور ایران را می زند . نخست از این بابت که برای اولین بار در کنکور ایران از روش انیمیشن و الگو سازی استفاده است در که نوع خود بی نظیر است . مورد دوم درباره حجم بسیار مناسب تدریس است . کل دینی کنکور فقط در 8 دی وی دی و 37 ساعت انجام شده است

    و نکته قال توجه این است که با 13 الگو تمامی سوالات مورد پرسش کنکور را به زانو در می آورید . در موسسات دیگر مثل کنکور آسان است و ونوس به علت حجم بالای تدریس و اساتیدی که هنوز به روش های سنتی تدریس می کنند به هیچ وجه قابل مقایسه نیست .

    در کلاس های آنلاین هم نسبت حجمی زمان عمومی به تخصصی اصلا رعایت نمی شود و دانش آموز تایم و هزینه بسیار زیادی را باید بابت این کلاس ها پرداخت کند و در نهایت هم با یک جزوه حجیم نزدیک کنکور رو به رو می شود که بیشتر باعث سردرگمی شما می شود .

    جدا از اینکه کلاس کنکور های آنلاین مشکلاتی از قبیل قطعی اینترنت حین تدریس و مشکلات پخش زنده دارند که باعث تلف شدن وقت شما می شود .

    می توانید برای مقایسه دی وی دی های موسسات کنکوری با مشاوران ارشد تحصیلی همین سایت تماس بگیرید.

    نتیجه گیری در مورد دینی و زندگی

    درس دین و زندگی با ضریب 3 در تمامی گروه های آزماشی نقش تعین کننده ای را در سرنوشت دانش آموزان دارد . در سال های گذشته با خوندن متن کتاب و زدن تست های سوال های اخیر می توانستید درصد مناسبی را در این درس بگیرید اما جدیدا با تغیر رویکرد کنکور سراسری این امر با زدن تست های تالیفی جون دار و تدریس قوی فقط ممکن است که امیدواریم نتیجه تلاش های ما در موسسه حرف آخر مورد رضایت شما قرار بگیرد .

    حتما نظرات خودتون را در مورد اساتید دینی بنویسید

      برای دریافت مشاوره رایگان توسط رتبه برترها
      و
      همچنین پکیج رایگان درسی
      اطلاعات زیر را وارد کنید

      سوالات متداول دانش آموزها

      1)بهترین استاد دین و زندگی برای کنکور کیه؟دینی یوسفیانپور؟احمدی؟کریمی یافروغی نیا؟

      دینی طی سال های اخیر درسی بسیار مفهومی شده است و دانش آموزها به راحتی نمی توانند تست های سراسری را حل کنند.
      برای اطلاعات بیشتر که کدام استاد دینی را انتخاب کنم حتما با شماره های زیر تماس بگیرید.
      02166000362📞

      09120034203📞

      2)دانش اموزها دهمی و یازدهمی برای ثبت نام در بهترین کلاس ها کنکوری و مدرسه ای کجا مراجعه کنند؟

      دانش آموزانی که هیچ برنامه درسی برای ادامه کار ندارند می توانند در طرح نخبگان ثبت نام کنند تا در کمترین زمان درس ها را تموم کنند

      4 نظر در “دینی یوسفیانپور؟احمدی؟کریمی یافروغی نیا؟

      1. محسن گفت:

        استاد یوسفیانپور حرف نداره ببخشید بهتر بگم موسسه حرف آخر حرف نداره

      2. جبل شیخ جبل گفت:

        فقط استاد فروغی نیا

      3. محمد گفت:

        فقط استاد یوسفیانپور حیفه واقعا ایشونو با بقیه اساتید کشور مقایسه کرد

      4. Q گفت:

        یوسفیانپور عالیه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *