اخبار حرف آخر, مشاوره و برنامه ریزی کنکور, مطالب آموزشی

شماره کارت حرف آخر

شماره حساب موسسه حرف آخر

شماره کارت حرف آخر سوال خیلی از دانش آموزها می باشد که برای خرید محصولات حرف آخر می خواهند با اعتماد کامل مبلغ را واریز کنند و فیلم ها به صورت آنلاین و آفلاین فعال شود حرف آخر شماره کارت های زیادی دارد که باعث سردر گمی خیلی از دانش آموزها شده است و ما در این مقاله که توسط سایت مرکزی حرف آخر نوشته شده است کاملا شیوه خرید محصولات را توضیح خواهیم داد.

هدف از شماره کارت و حساب حرف آخر

متاسفانه در روزگار امروزه اگر کسی به اطراف خودش بی توجه باشد سریع در دام کلاه برداران و افراد سودجو که هدف شون خالی کردن جیب امثال من و شماها هستند.

مخصوصا قشر تحصیل کرده که افرادی سالم هستند و به همه باور و اعتماد دارند سریع گیر این افراد می روند و پول و سرمایه زیادی را از دست می دهند و بعدا که بخواهند شکایت کنند باید پنج شش سال پیگیر شوند تا شاید خبری از کلاهبرداری افراد سود جو شوند.

هدف ما خریدی ایمن و بدون دلهره و ارائه محصولات اورجینال و مشاوره و برنامه ریزی رایگان در طول این مسیر می باشد.

خرید اینترنتی و مجازی در روزگار امروزه کار را برای خیلی ها راحت کرده و با سفارش محصول یا کالایی به صورت غیرحضوری در کمتر از دو الی سه روز می تواند تحویل بگیرد که خوشبختانه شما دانش آموزهای گرامی با اعتماد به سایت مرکزی حرف آخر که تنها نمایندگی و دفتر فروش را در تهران دارد می توانید محصول و پکیج های آموزشی خود را سفارش بدهید و شامل مشاوره و برنامه ریزی رایگان هم شوید.

کلاهبرداری های حرف آخر

برای مطالعات بیشتر می توانید این مقاله را هم مطالعه کنید

دانش آموزانی که با حرف آخر در طول روز در ارتباط هستند جامعه آماری زیادی را تشکیل می دهند و در سایت مرکزی حرف آخر قصد داریم به تمامی کلاهبرداری هایی که احتمال دارد برای شما پیش بیاد را اطلاع دهیم.

هدف از شماره کارت موسسه حرف آخر برای خرید محصولات ابتدایی تا کنکور می باشد که دانش آموزان بتوانند به صورت غیرحضوری پکیج های حرف آخر را خریداری کنند.

شیوه های خرید محصولات حرف آخر توسط دانش آموزان

  • شماره حساب حرف آخر
  • خرید با شماره کارت موسسه حرف آخر(شماره کارت حرف آخر مهر)
  • شماره شبای موسسه حرف آخر
  • خرید به صورت حضوری و پوز از دفتر مرکزی حرف آخر
  • سفارش آنلاین از طریق سایت مرکزی حرف آخر
شماره حساب حرف آخر مهر
شماره حساب حرف آخر مهر

دریافت شماره حساب موسسه حرف اخر

دانش آموزان معمولا از طریق تلویزیون یا اینترنت با موسسه حرف آخر آشنا می شوند و بعد از مشاوره گرفتند از طریق مشاوران ارشد موسسه حرف آخر اقدام به پرداخت وجه می کنند و به دلیل کلاهبرداری های زیادی که وجود دارد تردید دارند و می خواهند بدانند که آیا شماره حساب یا شماره کارت موسسه حرف آخر درسته یا نه ؟!!

که برای تایید شماره حساب حتما با سایت مرکزی حرف آخر تماس بگیرید تا به اپراتور موسسه وصل شوید و شماره کارت حرف آخر را دریافت کنید.

شماره سایت موسسه حرف آخر

02166000362📞

09120034203📞

با توجه به قانون موسسه حرف آخر درج شماره کارت در سایت تخلف محسوب می شود از شما والدین و دانش آموزان عزیز خواهش می کنیم که با شماره هایی که در بالا درج شدند تماس بگیرید تا شماره حساب ، شماره کارت و شبا را دریافت کنید.

چرا شماره کارت حرف آخر آخرش مهر است؟؟

دانش آموزان معمولا بعد از اینکه با مشاوران صحبت کردند و تصمیم می گیرند که پکیج ها و منابع ها را دریافت کنند و مشاوران هم برای ثبت سفارش اولین کاری که می کنند شماره کارت موسسه را می فرستند.

ابهامات که بعد از دریافت شماره کارت حرف آخر است سوال زیر می باشد.

چرا شماره کارت حرف آخر آخرش مهر اضافه شده است؟

جواب این سوال این است که در کشور ایران بر اساس قوانین هر شرکتی در اداره ثبت اسناد ثبت می شود حتما و حتما باید 3 حرفی باشد و اگر کمتر از اون باشد ثبت نمی شود به همین علت با اینکه به اسم موسسه حرف آخر مشهور است ولی شماره کارت به اسم حرف آخر مهر است و دانش آموزانی که اگر کلمه مهر را در آخرش دیدند جای هیچ نگرانی نیست و با خیال راحت می توانند اقدام به سفارش کنند.

تمامی پروژه و طرح هایی که ارائه می کند با شماره کارت حرف آخر قابل سفارش است و اگر در سفارشی شماره کارت غیر حرف آخر را به شما دادند بدانید که کلاهبرداری است.

شماره حساب حرف آخر مهر یا عبدالرضا منتظری

شماره کارت حرف آخر مهر
شماره کارت حرف آخر مهر

واریز پول به منظور سفارش محصولات حرف آخر در موسسه فقط و فقط از طریق شماره کارت و حساب حرف آخر انجام می شود.

موسسه حرف آخر از سال 90 شروع به کار کرد که در سال های اول تمام سفارشات حرف آخر از طریق شماره کارت عبدالرضا منتظری بود ولی بعدا برای راحتی کار شماره کارت به اسم خود موسسه حرف آخر تغییر کرد.

سوالاتی که برای دانش آموزها احتمالا به وجود بیاد شامل موارد زیر است:

سفارش محصولات به صورت آنلاین بهتر است یا مشاوران؟

دانش آموزهایی که هیچ اطلاعاتی در مورد پکیج های حرف آخر ندارند به هیچ عنوان آنلاین سفارش ندهند و قبل از آن با یک مشاور با تجربه صحبت کنید و مشاوره بگیرید.

راه حلی وجود دارد که پول را به صورت کارت به کارت واریز نکنیم؟

تنها راه حل دریافت حضوری است باید آدرس موسسه را از مشاوران دریافت کنید

خرید از طریق شماره کارت موسسه حرف آخر

یکی از راه های خرید پکیج های موسسه حرف آخر از طریق انتقال کارت به کارت توسط اپلیکشن گوشی یا باجه های بانکی می باشد

دانش آموز بعد از اینکه مبلغ را به حساب موسسه حرف آخر کارت به کارت می کند بسته نهایت 48 ساعته فعال می شود به دلیل اینکه طبق قوانین موسسه حرف آخر درج شماره کارت مدیر موسسه حرف آخر در فضای مجازی تخلف محسوب می شود شما با تماس با مشاورین ارشد موسسه حرف آخر و یا اپراتور های سایت مرکزی شماره کارت  را دریافت کنید.

02166000362📞

صحبت های استاد منتظری در مورد شماره کارت حرف آخر را در کلیپ زیر می توانید ببینید تا با اطمینان محصولات را سفارش دهید

به دلیل کلاهبرداری های صورت گرفته استاد منتظری کلیپی را برای تمام دانش آموزان حرف آخری ضبط کرده است که دانش آموزان بدون هیچ استرس و دلهره ای محصولات را سفارش دهند و با خیال راحت برای کنکور 1401 و 1402 شرکت کنند.

برای شرکت در تمام طرح های موسسه حرف آخر مانند طرح نخبگان ، طرح برنامه 1000 ساعته و چهار ماهه و پروژه 6040 دانش آموز باید هر پولی را که واریز می کند به اسم موسسه حرف آخر باید باشد و غیر این مورد تایید ما نمی باشد.

دریافت شماره حساب حرف آخر مهر

تمام شماره کارت و شماره حساب های انتشارات حرف آخر که از طریق سفارش غیرحضوری انجام می شود به اسم حرف آخر مهر است.

دانش آموزان به راحتی می توانند بسته هایی را که می خواهند را سفارش دهند البته اگر غیر شماره کارت و حساب انتشارات کارت حرف آخر مهر شماره دیگه ای به شما داده شد به هیچ عنوان اعتماد نکنید و سریع با خط مرکزی تماس بگیرید.

شماره کارت و حساب حرف آخر مهر برای بانک مسکن می باشد و دانش آموزان می توانند با مشاوران سایت مرکزی این سایت تماس بگیرند تا به آنها تقدیم کنیم

به چه شکلی پول به حساب حرف آخر واریز شود؟

اکثر حساب های موسسه حرف آخر مربوط به بانک مسکن یا شماره کارت بانک ملت می باشد و دانش آموزان از تمامی عابر بانک ها می توانند پول را به صورت کارت به کارت یا از طریق فیش بانکی واریز کنند و عکس فیش را به حرف آخر بفرستند تا محصولات انتخاب شود و بسته هر چه سریع تر به پست تحویل داده شود

بانک های نظیر:بانک ملی ، بانک تجارت ،بانک صادرات ،بانک سپه،بانک ملت ، بانک سینا،بانک سامان،بانک اقتصادوین و بانک مسکن و … می توانید انتقال وجه صورت بگیرد

خرید از طریق شماره شبای موسسه حرف آخر

دانش آموزهایی که می خواهند پول به حساب موسسه حرف آخر واریز کنند و مبلغ پرداختی بیشتر از 10 میلیون می باشد نیاز به شماره شبای موسسه حرف آخر دارند تا به عنوان مثال مبلغ 10 میلیون یا بیشتر را یکجا انتقال دهند برای دریافت شماره شبای موسسه حرف آخر حتما با شماره ثابت سایت مرکزی تماس بگیرید.

تا با خیال راحت خرید امن را داشته باشید چرا که موسسه حرف آخر در قبال کلاه برداری های صورت گرفته که بعضی از افراد که جزو حرف آخر نیستند و محصولات کپی و غیر اورجینال را معرفی می کنند و به سادگی خیلی از دانش آموزها بهشون اعتماد می کنند که هیچ مسولیتی را در قبال این جور ماجراها قبول نمی کند.

خرید از طریق حضوری و پوزدفتر مرکزی حرف آخر

حضوری خرید کردن بدون کارت به کارت
حضوری خرید کردن بدون کارت به کارت

دانش آموزانی که ساکن تهران هستند و می خواهند که خودشان حضوری محصولات را دریافت کنند می توانند با تماس با مشاورین موسسه حرف آخر آدرس موسسه حرف آخر را دریافت کرده و در زمان مشخص بروند و محصولات را خریداری کنند و همونجا کارت بکشند البته دانش آموزها و والدین شهرستان ها هم می توانند حضوری بروند و محصول را بخرند برای اطلاعات بیشتر با سایت مرکزی حرف آخر تماس بگیرید.

در زمان تعطیلات (مانند دوران کرونا یا تعطیلات رسمی شهادت و …) پیشنهاد می شود که به صورت غیرحضوری سفارش دهید.

خرید از طریق فروشگاه سایت مرکزی حرف آخر به صورت اینترنتی

برای خرید اینترنتی به روی آموزش خرید آنلاین محصولات حرف آخر کلیک کنید تا به راحتی آموزش ببینید و محصولات را سفارش بدهید در این خرید رمز دوم و CVV2 یا رمز پویا لازم است با خرید اینترنتی از سایت مرکزی حرف آخر https://harfeakhariam.com/ محصولات  با اطمینان و به سرعت طی 2 الی 4 روز تحویل خواهید گرفت.

این سایت دارای نماد اعتماد می باشد و دانش آموزان با خیال راحت می توانند تمام سفارشات های خود را ثبت کنند و بسته بعد از چند روز دست شما می رسد البته کارشناسان ما بعد از اینکه شما محصولات را به صورت آنلاین سفارش دادید با شما تماس خواهند گرفت.

شماره کارت موبوط به طرح هیبرید حرف آخر

دانش اموزانی که می خواهند در کنکور سراسری 1403 به بعد موفق شوند و رتبه خوبی را کسب کنند از همین امروز می تواند استارت بزنند تا در کنکور سراسری به هدف شون برسند.

رتبه برترهای حرف آخر که در سال 1401 توانستند زیر 100 را بیارند طبق یک منابع های کامل و برنامه ریزی دقیق کار کردند و در آخر هم توانستند نتیجه کار را ببینند.

حرف آخر برای دانش آموزان در سال 1401 پروژه طرح هیبرید حرف آخر را رونمایی کرد.

پروژه هیبرید حرف آخر شامل کلاس های آنلاین و مشاوره تخصصی و همچنین کلاس های آفلاین می باشد و دانش آموزان هم به صورت حضوری و غیرحضوری با اساتید حرف آخر در ارتباط هستند

راه های خرید محصولات حرف آخر برای طرح هیبرید فقط و فقط از طریق شماره کارت حرف آخر می باشد.

دانش آموزان به راحتی می توانند محصولات خود را سفارش دهند.

خرید محصولات vod از طریق شماره کارت حرف آخر

دانش آموزان تا چند وقت پیش محصولات را از طریق vod خریداری می کردند ولی به دلیل خرابی پکیج ها،دیر ارسال شدن و قدیمی شدن محتوا موسسه حرف آخر تصمیم گرفت که منابع ها را به صورت vod ارسال کند.

مزایای سفارش محصولات از طریق vod به شرح زیر است

  • آبدیت بودن محصولات حرف آخر برای همیشه
  • دائمی بودن پکیج ها برای همیشه
  • خراب نشدن منبع آموزش
  • استفاده و در دسترس بودن در کمترین زمان ممکن
  • و …

محصولات vod هم مانند سایر محصولات از طریق شماره کارت حرف آخر می باشد.

دانش آموزان به راحتی می توانند این پکیج آموزشی کامل را داشته باشند.

شماره کارت عبدالرضا منتظری مدیر موسسه حرف آخر

مدیر موسسه حرف آخر استاد عبدالرضا منتظری عزیز می باشد که ریاضیات موسسه را تدریس کرده و بینان گذار موسسه هم می باشد ومبلغ واریزی به حساب ایشان واریز می شود.

برای تایید شماره کارت استاد منتظری حتما با مشاوران سایت مرکزی تماس بگیرید تا راهنمایی شوید چون شماره کارت ایشان در فضای مجازی جزو تخلفات موسسه است و نمی شود درج شود.

شماره کارت حرف آخر مهر
دریافت شماره کارت حرف آخر مهر

کلام آخر قبل از خرید هر محصولی حتما تحقیق کنید تا با اطمینان و دلهره سفارش دهید و خدایی نکرده در حاشیه و نارحتی نیفتید مخصوصا برای دانش آموزهایی که نزدیک کنکور هستند چون تمرکز بالا و در حاشیه نرفتن یکی از عوامل موفقیت در کنکور می باشد.

خرید محصولات حرف آخر از طریق لینک پرداخت

دانش آموزانی که می خواهند محصولات حرف آخر را به صورت آنلاین سفارش دهند می توانند قیمت محصولات حرف آخر را با تخفیف حساب کنند.

لینک پرداخت آنلاین حرف آخر با تماس با مشاوران حرف آخر می توانید دریافت کنید.

ارتباط با مشاوران جهت دریافت شماره کارت حرف آخر

برای اطلاع از لیست قیمت های موسسه حرف آخر و ارتباط با مشاوران ارشد موسسه حرف آخر حتما با شماره سایت مرکزی حرف آخر تماس بگیرید.

مشاوران دپارتمان موسسه حرف آخر به صورت کاملا رایگان شما را همراهی و راهنمایی کنند

02166000362📞

09120034203📞

منبع:سایت مرکزی موسسه حرف آخر

سوالات متداول دانش آموزها

1) یکی از مشاورها تماس گرفته و شماره کارتی به من داده است آیا پول واریز کنم؟

اگر از طریق تلویزیون یا سایت مرکزی حرف آخر با موسسه حرف آخر آشنا شدید حتما برای سفارش محصولات باید به اسم موسسه موسسه حرف آخر پول واریز کنید اگر غیر این باشد اعتماد نکنید و سریع با شماره های زیر تماس بگیرید.
02166000362📞
09120034203📞

2)شیوه های انتقال وجه برای خرید محصولات حرف آخر به چه شکلی می باشد؟

از چند طریق مختلف می توانید خرید کنید.
1- از طریق مشاوران حرف آخر می توانید شماره کارت حرف آخر را دریافت کنید.
2-می توانید به صورت حضوری تشریف بیارید و اونجا هزینه را پوز بکشید
3- می توانید آنلاین محصولات را خریداری کنید
برای اطلاعات بیشتر با خط مرکزی 02166000362📞 تماس بگیرید

22 نظر در “شماره کارت حرف آخر

  1. امیر مهدی گفت:

    عالی ممنون از اطلاعا رسانیتون، پس باید به نام موسسه حرف اخر مهر باشه؟

    1. admin site harfeakhar گفت:

      بله درسته

  2. Shahin گفت:

    شماره کارت حرف آخر مهر بانک مسکن است؟

  3. مهشید حسنی گفت:

    شماره کارت عبدالرضا منتظری مدیر موسسه حرف آخر را میخواستم؟

    1. admin site harfeakhar گفت:

      سفارش محصولات حرف آخر به حساب و شماره کارت حرف آخر است و جدیدا شماره کارت استاد منتظری به دانش آموزان داده نمی شود

  4. نسترن فرامرزی گفت:

    فردی با من تماس گرفت و شماره کارت برام فرستاد چطور چک کنم ببینم آیا درسته یا نه؟

    1. admin site harfeakhar گفت:

      تمامی واریزی های موسسه حرف آخر به شماره کارت انتشارات حرف آخر مهر می باشد اگر غیر این باشد به هیچ عنوان بهش اعتماد نکنید و از نظر ما کلاهبردار می باشد برای صحت درستی شماره کارت و یا ابهامات دیگر می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.
      02166000362

  5. Mohamad گفت:

    قبلا شماره کارت به اسم استاد منتظری بود آیا تغییر کرده؟

    1. admin site harfeakhar گفت:

      بله اوایل شماره کارت به اسم استاد منتظری بود ولی الان تغییر کرده است

  6. B..hamediiiii گفت:

    ببخشید شماره کارتی که مشاور به من داده به اسم موسسه حرف آخر نیست به یک شکل دیگه س

  7. Bahrii گفت:

    ببخشید شماره کارتی که مشاور به من داده به اسم موسسه حرف آخر نیست به یک شکل دیگه س

  8. فرزام گفت:

    خرید به صورت حضوری می شود یا حتما پول را باید واریز کنیم؟

    1. محمد ازرنگ گفت:

      با شماره 02166000362 تماس بگیرید تا توضیحات را بهتون بدهند.

      1. کمال گفت:

        شماره کارت به اسم موسسه حرف آخر است؟

        1. ناصر اسدی گفت:

          بله

        2. H.mk گفت:

          شماره کارت معتبر حرف آخر مهر را میخواستم

          1. admin site harfeakhar گفت:

            برای اطلاعات بیشتر در مورد شماره کارت حرف آخر مهر با خط 02166000362 تماس بگیرید.

  9. احسان گفت:

    پرداخت پول از طریق کارت به کارت هم میشه یا اینکه حتما باید بانک بریم؟

    1. محمد ازرنگ گفت:

      سلام مشکلی نداره از هر دو طریق موسسه قبول می کند برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید 02166000362

  10. هیوا گفت:

    برای دریافت شماره کارت موسسه حرف آخر با کدام شماره تماس بگیرم مورد تایید شما است؟

    1. محمد ازرنگ گفت:

      وقت بخیر با شماره 02166000362 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *