اخبار حرف آخر

محصولات انسانی حرف آخر

محصولات انسانی حرف آخر

با سلام و درود خدمت شما دانش آموزان عزیز رشته انسانی و همچنین اولیای گرامی در این مقاله با تحلیل و بررسی محصولات انسانی حرف آخر و منابعی که تاکنون تولید شده است می پردازیم .تا دانش آموزان رشته انسانی بتواند از آموزش بی نظیر حرف آخر استفاده کنند

معرفی انسانی حرف اخر

همانطور که می دانید رشته انسانی نسبت به سایر رشته از درس های بیشتری تشکیل شده است . در گذشته این رشته را بیشتر درس حفظی می دانستند اما در کنکور های چند سال اخیر مشاهده شده است که سطح سوالات از حفظی بودن به سمت مفهومی بودن رفته است و دانش صرف خوندن متن کتاب درسی نمی تواند درصدی بالاتر از 20 کسب کند .

قیمت پکیج های اختصاصی انسانی حرف آخر

حرف آخر از سال 1390 شروع به کار کرد و دروس رشته تجربی و ریاضی سال به سال تکمیل کرد و به دلیل استقبال زیادی از دانش آموزان و داوطلبان کنکور رشته انسانی و درخواست های زیادی که به موسسه ارسال شد سرانجام حرف آخر محصولات انسانی را برای علاقمندان به تکنولوژی جدید حرف آخر آماده کرد.

در زیر می توانید لیست قیمت محصولات اختصاصی محصولات انسانی حرف آخررا ببینید.

با کلیک به روزی هر کدام مستقیم وارد فروشگاه می شوید.

نام پکیجساعت تدریسقیمت بدون تخفیف(تومان)
عربی انسانی حرف آخرحدود 36 ساعت1340000
جغرافیا حرف آخر580000
جامعه شناسی حرف آخر670000
تاریخ انسانی حرف آخر690000
ریاضی انسانی حرف آخر---
فلسفه و منطق حرف آخر---
روانشناسی حرف آخر
اقتصاد حرف آخر680000

مشاوره کلی درباره عمومی های رشته انسانی

در دروس عمومی رشته تفاوت هایی را با دروس عمومی رشته ریاضی و تجربی می بینیم.

این تفاوت ها عمدتا در درس دین و زندگی است که تعداد دروس بیشتری نسبت به کتاب دین و زندگی دیگر رشته ها دارد و کار را کمی سخت می کند.

 درس ادبیات عمومی رشته انسانی هم کمی سطح سوالات بالاتر است که با توجه به اینکه رشته ادبیات و علوم انسانی است طبیعی و منطقی است.

در درس عربی هم سطح سوالات بالاتری برخورداریم مخصوصا در درک مطلب و ترجمه که البته جای نگرانی نیست.

 درس زبان انگلیسی البته تغیر خاصی نمی کند و بین تمامی رشته ها مشترک است.

برای خرید و آشنایی با محصولات حرف آخر می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید

02166000362📞

مشاوره کلی درباره اختصاصی های رشته انسانی

 در دروس اختصاصی اما با درس متفاوتی برخورد می کنیم . مهم ترین دروس شما زبان و ادبیات اختصاصی و زبان عربی اختصاصی است .

 در درجه دوم دروس فلسفه و منطق و همچنین ریاضیات هستند . ذکر این نکته ضروری است درس ریاضیات انسانی دارای ضریب مخفی بسیار بالایی است . شاید اصطلاح ضریب مخفی تا به حال به گوشتان نخورده باشد اما باید بدانید یک سری دروس با اینکه ضریب کم تری نسبت به سایر دروس اما رتبه ساز بهتری هستند .

برای مثال همین درس ریاضیات رشته انسانی در کنکور میانگین درصد بسیار پایینی دارد . چون ذاتا دانش آموزان رشته انسانی از درس ریاضیات فراری هستند . حالا که میانگین درصد بسیار پایین است بهترین فرصت برای دانش آموزان است که تراز بسیار بالایی بگیرند .

فلسفه و منطق رشته انسانی

فلسفه و منطق یکی از دروس سخت رشته انسانی می باشد که معمولا با ریاضی مقایسه می شود و در زیر گروه یک بیشترین ضریب و سهمیه 3 را در کنکور دارد.

از فلسفه و منطق در کنکور سراسری رشته انسانی 25 سوال طرح می شود که این سوالات مربوط به سال دهم،یازدهم و دوازدهم می باشد.

حرف آخر فلسفه و منطق را با روش های بی نظیر برای دانش آموزان تدریس کرده است که برای خرید این پکیج می توانید وارد لینک زیر شوید.

عربی تخصصی رشته انسانی

عربی تخصصی یک از درس های شیرین می باشد که دانش آموز علاوه بر آن حتما عربی عمومی را هم باید مطالعه کرده باشد عربی تخصصی در زیر گروه 1 دارای ضریب2 می باشد و یکی از دروس مهم در رشته انسانی می باشد

ازعربی تخصصی رشته انسانی در کنکور سراسری رشته انسانی 25 سوال طرح می شود که این سوالات مربوط به سال دهم،یازدهم و دوازدهم می باشد.

استاد واعظی که یکی از بهترین اساتید ایران می باشد عربی را به صورت بسیار جذاب برای دانش آموزها تدریس کرده است که برای توضیحات بیشتر می توانید وارد لینک زیر شوید.

ریاضی تخصصی رشته انسانی

ریاضی تخصصی رشته انسانی معمولا از درس هایی است که دواطلبان کنکور با این درس میانه خوشی ندارند و خیلی از دانش آموزها در این درس مشکل دارند

ریاضی در کنکور سراسری در زیر گروه 1 دارای ضریب 2 می باشد و از این بابت از دروس مهم و رتبه آور می باشد و دانش آموزانی که روی این درس سرمایه گذاری می کنند می توانند خودشان را از بقیه جدا کنند.

خوشبختانه حرف آخر ریاضی را با استفاده از فرمول و الگوهای بی نظیر برای دانش آموزان راحت کرده است که از طریق لینک زیر می توانید سفارش دهید.

ریاضی انسانی حرف آخر

فروشگاه خرید این محصول

اقتصاد رشته انسانی

اقتصاد یکی از درس های بسیار شرین می باشد که دارای جدول و تمرینات زیادی است که خوشبختانه حرف آخر به بهترین نحو ممکن برای دانش آموز تدریس کرده است.

اقتصاد در کنکور سراسری زیر گروه 1 دارای ضریب 1 می باشد و دانش آموزان به راحتی می توانند در این درس بیشترین درصد را بزنند

خوشبختانه حرف آخر اقتصاد را با استفاده از الگوهای بی نظیر برای دانش آموزان راحت کرده است که از طریق لینک زیر می توانید سفارش دهید.

روانشناسی رشته انسانی

روانشناسی یکی از درس های رتبه ساز در کنکور می باشد که تنها از یک کتاب در کنکور سراسری سوال داده می شود

روانشناسی در کنکور سراسری زیر گروه یک دارای ضریب 1 می باشد و دانش آموزان اگر روند مطالعه این درس را بدانند به راحتی می توانند درصد بالایی را در کنکور سراسری بزنند.

روانشناسی حرف آخر توسط استاد بهشتی تدریس شده است که برای اطلاعات بیشتر و خرید می توانید وارد لینک زیر شوید.

روانشناسی حرف آخر

فروشگاه خرید این محصول

جغرافیای رشته انسانی

جغرافیا یکی از درس ها بسیار شیرین می باشد که اگر در این درس یک استاد با تجربه بتواند تدریس کند دیگر دانش آموزان با خیال راحت می توانند بالاترین درصد را بزنند.

جغرافیای انسانی حرف آخر در کنکور سراسری در زیر گروه 1 دارای ضریب 1 می باشد

برای خرید این محصول می توانید وارد لینک زیر شوید.

جامعه شناسی انسانی حرف آخر

درس جامعه شناسی یا همان علوم اجتماعی یک از درس هایی است که اگر دانش آموزان بتوانند اصولی با روش حل تست ها آشنا شوند به راحتی می توانند درصد 100 را بزنند

جامع شناسی در کنکور سراسری در زیر گروه 1 دارای ضریب 1 می باشد

برای خرید این پکیج می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

تاریخ رشته انسانی حرف آخر

برای خرید این پکیج می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

رشته های دانشگاهی انسانی

 رشته های تحصیلی مهم دانشگاهی که از رشته انسانی دریافت می شود به شرح زیر است . انواع دبیری های دروس دبیرستان ( از دروس عمومی گرفته تا دروس تخصصی ) رشته حقوق  رشته روانشناسی از جمله مهم ترین رشته های دانشگاهی علوم انسانی می باشند .

در سال های اخیر به خاطر مشکلات معیشتی و شغلی تعداد زیادی از دانش آموزان خواهان جذب در دانشگاه فرهنگیان هستند . این دانشگاه وظیفه تربیت و آموزش معلمان سطح کشور را بر عهده دارد . از مزایای این دانشگاه می توان به داشتن حقوق از ترم اول استخدامی قطعی بعد از تحصیل و معافیت سربازی ( برای آقایون ) اشاره کرد .

خدمات موسسه حرف آخر برای رشته انسانی

خرید دروس عمومی محصولات انسانی حرف آخر
محصولات انسانی حرف آخر در این بخش براش شما شرح داده می شود

موسسه حرف آخر افتخار دارد که برای رشته انسانی هم به کمک دانش آموزان بیاید . با توجه به مفهومی شدن کنکور های اخیر نیاز به یک آموزش دقیق و درجه یک وجود دارد . و حرف آخر در حال حاضر دروس عمومی را برای دانش آموزان آماده کرده است و در ادامه دروس اختصاصی هم آماده می شود.

    برای دریافت مشاوره رایگان توسط رتبه برترها
    و
    همچنین پکیج رایگان درسی
    اطلاعات زیر را وارد کنید

    ادبیات انسانی حرف آخر

    در درس ادبیات عمومی استاد منتظری تک تک مباحث را به صورت جداگانه تدریس کرده است . در بخش املا و واژگان لغات را به صورت تصویر سازی و داستان در آورده تا شما به حافظه تصویری خود که امکان فراموشی آن بسیار پایین است مطالب را بسپارید . در آرایه های ادبی تکنیک های جدیدی برای پیدا کردن آرایه  که هیچ کتابی به آن اشاره نکرده آشنا می شوید و استاد صد ها تست برای شما می زند تا کاملا مسلط به بحث شوید .

    در زبان فارسی که سخت ترین مبحث ادبیات است استاد با تکنیک کپل فصلی شیرین را برای شما رقم می زند . در قرابت معنایی تمام حوزه های معنایی همراه با مثال های متعدد برایتان زده می شود . در کل درصد ادبیاتتان با استاد منتظری زیر 75 نمی آید و با کمی تمرین بیشتر و ممارست می توانید تا درصد رنگین 100 هم خودتان را برسانید .

    ادبیات جامع حرف آخر

    محصول برای رشته انسانی

    عربی انسانی حرف آخر

    در درس عربی استاد واعظی با شگرد خاص تدریس خودش همه را انگشت به دهن گذاشته است . فقط با یک نقشه راه کل ترجمه را در 6 ساعت می بندد . در قسمت تحلیل صرفی بدون نگاه به صورت سوال و با تکنیک رد گزینه به جواب خواهید رسید و در ترجمه هم باتکنیک های درجه یک استاد در سریع ترین زمان ممکن به جواب می رسید . تدریس شیرین استاد واعظی هیچ وقت شما را خسته نمی کند و عاشق درس عربی می کند .

    عربی انسانی حرف آخر

    محصول برای رشته انسانی

    دین و زندگی انسانی حرف آخر

    در درس دین و زندگی فقط با 13 الگو تمام تست های دینی را به زانو در می آورید . تدریس دینی تنها در 40 ساعت توسط استاد یوسفیان پور مرد شماره یک دینی ایران انجام شده است . تمامی تست های کنکور سالهای اخیر رو هم در الگوهای ویژه حرف آخر گنجونده شده تا شما با خیال راحت از پس این درس بر بیاید .

    دینی و زندگی جامع حرف آخر

    محصول برای رشته انسانی

    زبان انگلیسی حرف آخر

    درس زبان انگلیسی هم یکی از چالشی ترین دروس عمومی است . در بخش واژگان تمامی کلمه ها را به صورت انیمیشن و یادگارسازی دریافت خواهید کرد . در گرامر به صورت رمز گذاری تمام مطالب را یاد می گیرید و از حفظ کردن مطلق آن نجات پیدا خواهید . بهترین و به روز ترین تکنیک های متن خوانی و برخورد با ریدینگ را یاد می گیرید . دقت کنید که فقط یاد گرفتن تکنیک ها کافی نیست و شما باید به اندازه کافی تست های داخل کتاب کار را بزنید تا مسلط بشید . حتما سعی کنید که هر شب تعدادی ریدینگ و کلوز بزنید .

     در کل همه دروس عمومی شما فقط در 140 ساعت تدریس شده است که اگر روزی فقط 2 ساعت وقت بگذارید به راحتی می توانید در 70 روز پرونده دروس عمومی خود را با کیفیت فوق العاده بالایی ببندید .

    زبان انگلیسی جامع حرف آخر

    محصول برای رشته انسانی

    محصولات اختصاصی رشته انسانی حرف آخر

    حرف آخر از مهر 1399 برای استارت پکیج های اختصاصی رشته انسانی شروع به کار کرده است و قراره در قدم اول عربی و ریاضی تخصصی رشته انسانی آماده شود

    رشته انسانی به دلیل اینکه نسبت به رشته تجربی و ریاضی دارای استقبال کمتری بوده است حرف آخر دیر اقدام کرده ولی با تلاش و پشتکار بهترین اساتید حرف آخر دپارتمان انسانی کار خودش را شروع کرده است و به زودی تمام دانش آموزان رشته انسانی را سورپرایز می کند و مانند رشته های تجربی و ریاضی همه دانش آموزها از این سبک الگویی جذاب استفاده خواهند کرد.

    محصولات انسانی حرف آخر در آینده

     در مورد دروس تخصصی شما خبر خوش این است که موسسه شروع به آماده سازی محصولات ویژه رشته انسانی کرده است . در حال حاظر درس ریاضیات انسانی و عربی اختصاصی شما آماده ارسال می باشد . همانطور که گفتم درس ریاضی دارای ضریب مخفی است و با اینکه به ظاهر از ادبیات و عربی ارزش کمتری دارد اما چون درسی منفور بین دانش آموزان انسانی است میانگین درصد بسیار کمتری دارد و همین می تواند سکوی پرتابی باشد برای افزایش شدید تراز . در درس عربی اختصاصی هم استاد واعظی دبیر درجه یک عربی ایران با لحنی شیوا و جذاب کل تدریس کرده اند .

    همانطور که می دانید تدریس عربی اختصاصی کاری سخت است که الحمدالله استاد واعظی به خوبی از پس این کار بر آمده است . خبر خوب برای همه دانش آموزان رشته انسانی این است که موسسه حرف آخر در حال رایزنی با بهترین و با تجربه ترین اساتید کشوری برای قبول مسئولیت تدریس سایر دروس تخصصی رشته انسانی است و انشالله در آینده ای نزدیک تحولی بزرگ در آموزش حرفه ای و شبیه ساز آزمون رشته ادبیات و علوم انسانی کنکور رقم خواهد خورد .

    به یاد داشته باشید که سایر موسسات کنکوری در تدریس دروس تخصصی انسانی همچنان از روش های سنتی و از مد افتاده استفاده می کنند اما موسسه حرف آخر با وسواس بسیار بالا همچنان در حال گزینش بهترین شیوه های تدریس و بهترین اساتید کشوری است . امید است روزی با درخشش دانش آموزان سرزمینمان ایران شویم .  

    خرید پکیج های انسانی موسسه کنکوری حرف آخر

    دانش آموزان برای اطلاع از لیست قیمت محصولات حرف آخر می توانید با شماره تماس مشاوران ارشد حرف آخر تماس بگیرید. تا به صورت کاملا رایگان مشاوره به شما داده شود

    همچنین دانش آموزان می توانند به فروشگاه حرف آخر مراجعه کنند

    02166000362

    09120034203

    09390087754

      برای دریافت مشاوره رایگان توسط رتبه برترها
      و
      همچنین پکیج رایگان درسی
      اطلاعات زیر را وارد کنید

      منبع: انتشارات حرف آخر

      سوالات متداول

      1)محصولات رشته انسانی حرف آخر چیا آماده شده است؟

      برای رشته انسانی پکیج عمومی ها را داریم و پکیج عربی و ریاضی تخصصی هم قراره به زودی آماده شود که برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید تا به شما اطلاع رسانی شود
      02166000362
      09120034203

      2)برای خرید محصولات انسانی با تخفیف ویژه چطوری اقدام کنم؟

      با شماره 02166000362 تماس بگیرید

      3)برای دریافت محصولات رایگان برای رشته انسانی چکار کنم؟

      با شماره 02166000362 تماس بگیرید

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *