مشاوره و برنامه ریزی کنکور

مشاوره رایگان کنکوری حرف آخر

مشاوره رایگان حرف آخر

مشاوره رایگان کنکوری حرف آخر از مزیت های بی نظیر این مجموعه می باشد که در راستای عدالت آموزشی و کمک به دانش آموزان (ابتدایی تا کنکور) در یک بازه مشخص می توانید با بهترین مشاوران ارشد حرف آخر در ارتباط باشید. برای دانش آموزان سال دهم ، یازدهم و دوازدهم مقاله ای توسط اتاق فکر موسسه حرف آخر آماده کرده ایم امیدواریم که کمک اندکی به شما دوست داران علم و پیشرفت کرده باشیم.

مشاوره رایگان حرف آخر برای داوطلبان کنکور 1403

اول ازهمه بعضی از نکات کنکوری که برای دانش آموزان الزامی است که بدانند به صورت خلاصه برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد تا مشاوره های ابتدایی و شروع برای کنکور را بدانید.

نکات کلیدی و کنکوری زیراز ویژگی های همه رتبه برترها است.

سوالی خیلی از دانش آموزان این است که چگونه می توانیم رتبه برتر شویم؟؟؟؟روند مطالعه و استارت برای کنکور چگونه است؟

در این بخش راه های رتبه برتر شدن را توسط مشاوران ارشد موسسه حرف آخر را برای شما شرح خواهیم داد.

انتخاب منبع آموزشی درسی

 انتخاب منبع آموزشی درسی

برای موفقیت در کنکور سراسری و کسب رتبه تکی رقمی اولین کاری که داوطلب کنکوری باید انجام دهد انتخاب بهترین منابع کنکوری می باشد.

منابع های آموزشی زیادی مانند انواع کتاب های کمک آموزشی،کلاس،دی وی دی های آموزشی و … وجود دارد که حتما این منابع ها باید در کنار کتاب درسی مدرسه مطالعه شود.

انتخاب یک منبع آموزشی برای هر درس از نکات کلیدی برای کنکور است.

انتخاب بهترین منبع کمک آموزشی برای دانش آموزان کار تخصصی می باشد چون شرایط هر دانش آموز با دانش آموز دیگر فرق دارد.

دانش آموزانی هستند که با پکیج های آموزشی بازدهی بالایی دارند و کسانی دیگر با کتاب و کلاس های حضوری و …

اگر با انتخاب بهترین منابع آموزشی کنکوری مشکل دارید کافی است با شماره تماس حرف آخر ارتباط برقرار کنید تا به صورت کاملا رایگان مشاوره بگیرید.

برنامه ریزی اصولی متناسب با فرد کنکوری

راز تمامی رتبه برترها زیر 100 کنکور که در کنکور رشته تجربی،ریاضی،انسانی توانستند موفق شوند انتخاب یک برنامه ریزی درست و حسابی متناسب با خود دانش آموز است.

یک برنامه ریزی دقیق باید انعطاف پذیر باشد مثلا اگر روزی از برنامه عقب افتادید باید به شما استرسی وارد نشود.

برنامه ریزی که دانش آموز به دلیل یسری مشکلات عقب بیفتد باید یک بازه ی جبرانی داشته باشد.

در کنار دو نکته بالا دانش آموز باید شیوه مطالعه دروس اختصاصی و عمومی را بلد باشد چون هر درس با درس دیگر فرق دارد باید با رتبه برترهای سال های قبل در ارتباط باشید و از همه مهمتر خود دانش آموز اگر درگیر شود و آزمون و خطا کند مطمئنا سبک مطالعه تمام درس ها را یاد می گیرد.

برای آشنایی با رتبه برترهای حرف آخر می توانید شماره های داخل همین سایت تماس بگیرید تا لیست کامل رتبه برترهای سال های قبل آشنا شوید.

فردی که رتبه برتر می شود صدرصد ساعت مطالعه بالایی دارد و این زمان برنامه ریزی برای دانش آموز باید منطقی باشد مثلا دانش آموزی که مدرسه می رود می توانند بین 4 تا 6 ساعت در طول روز درس بخواند و برای اونایی که مدرسه نمیرند بین ساعت 10 تا 13 ساعت باشد البته تایم مطالعه زیاد وقتی نتیجه بخش است که واقعا مفید و دارای بازدهی بالا باشد.

شرکت در آزمون های آزمایشی

مشاوره رایگان

آزمون دادن و تحلیل نتایج آزمون از روش هایی می باشد که تمام رتبه برترها اجرا کردند و باعث شده تجربه های زیادی را با این آزمون ها داشته باشند و دیگر سره جلسه کنکور اشتباه کمتری را داشته باشند.

همچنین یاداشت برداری ها از تجربه تحلیل این آزمون ها بسیار مهم است که فرد کنکوری تمام اشتباهات و تجربه های آزمون را داخل یک دفتر یاداشت کند.

خلاصه نویسی

 خلاصه نویسی حرف آخر

هنر خلاصه نویسی و یاداشت برداری از ویژگی های بارز تمام رتبه برترها می باشد .

کسی که یاداشت برداری خوبی داشته باشد در دوران جمع بندی زمان کمتری را تلف می کند.

دانش آموزی که یاداشت برداری تکمیلی دارد به راحتی می تواند درس ها را مرور کند.

برای مثال دانش آموزانی که در طول سال مبحث سینماتیک را مطالعه می کنند و تمام چکیده و از حل تست ها و نکات کلیدی را بنویسند بعد چند ماه دیگر با نگاه کردن به اون نکات تمام نکته ها به ذهن شان بر می گردد و به راحتی به تسلط اولیه دست پیدا خواهید کرد.

راه های دریافت مشاوره رایگان کنکوری حرف آخر از طرخ شماره ثابت زیر می باشد.

02166000362📞

مهارت آموزشی فردی

شناخت و تسلط از سوالات که در آزمون طرح می شود دانش آموز باید بتواند به شناخت تست زنی سریع برسد.

به عنوان مثال باید بتوانید تشخیص بدهید که کدام تست وقت و زمان زیادی را نیاز دارد و کدام تست در زمان کمتری حل می شود.

متاسفانه اکثر اونایی که دوست دارند رتبه برتر بشوند با فکر و دید این که حتما باید به تمام سوالات جواب دهند پیش می روند و با این ایده به راحتی وارد دام طراحان کنکور می شوند.

و زمانی که یک سوال را نمی توانند پاسخ دهند به کلی روحیه شون خالی می شود.

روحیه و انگیزه و توان بالا

کسانی که شخصیت رتبه برتر شدن را دارند دارای دید مثبت و روشن فکرانه هستند و تلاش زیادی می کنند تا به هدف شون برسند و زمانی که شکست می خورند به هیچ عنوان از ادامه کار دست نمی کشند بلکه شکست را پرتابی برای موفقیت می دانند.

اگر کسی تمام مطالب بالا را اجرا کند مطمئنا شانس برای رتبه برتر شدن را دارد البته نتیجه دست دانش آموز نیس باید با توکل به خدا نتیجه را به خدا بسپارد که بتواند به هدفش برسد.

ثبت نام مشاوره رایگان حرف آخر

مشاوره رایگان کنکوری حرف آخر
ارتباط با مشاوره رایگان کنکوری حرف آخر

دانش آموزان رشته های تجربی و رشته ریاضی و انسانی که تازه با موسسه حرف آخر آشنا شدند و هیچ برنامه ای از مشاوران موسسه حرف آخر دریافت نکردند و می خواهند در طرح نخبگان موسسه حرف آخر شرکت کنند کافی است با شماره هایی که در سایت است تماس بگیرند تا مشاوره رایگان دریافت کنند.

حرف آخر برای دانش اموزان فارغ التحصیل و همچنین دوازدهم یک برنامه ریزی 5 ماهه تدارک دیده است که بتوانند طبق یک برنامه ریزی اصولی به هدف شان برسند.

برنامه ریزی 5 ماهه برای دانش اموزان یک فرصت است که در یک مدت و بازه کوتاه بتوانند بهترین نتیجه را به ارمغان بیاورند و دانش اموزانی که سال دهم و یازدهم هستند طبق یک برنامه مرتب می توانند پیش بروند.

ثبت نام در طرح مشاوره رایگان کنکوری حرف آخر می تواند برای تمامی دانش اموزان اجرا شود البته موسسه حرف اخر علاوه بر مشاوره رایگان مشاوره تخصصی هم دارد که دانش اموزان متناسب با مقطع ای که دارند می توانند هزینه ها را از مشاوران حرف اخر جویا شوند برای اطلاعات بیشتر حتما باهاشون در ارتباط شوید.

قیمت مشاوره تخصصی حرف آخر

هزینه مشاوره در موسسه حرف آخر بنا به دستور استاد منتظری مدیر موسسه حرف آخر به صورت کاملا رایگان می باشد.

هیچ مشاوری حق ندارد که پولی را به عنوان مشاوره تخصصی از دانش اموزان بگیرد تمامی هزینه ها مربوط به پکیج های آموزشی می باشد و مشاوره حرف آخر رایگان است.

حرف آخر برای اولین بار مشاوره تخصصی را برای دانش آموزان در قالب سیستم VOD حرف آخر اجرا می کند دانش آموزانی که محصولات را به صورت vod خریداری می کنند می توانند از مشاوره تخصصی حرف آخر استفاده کنند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره تخصصی سیستم vod حرف اخر می توانید به مقاله مربوطه مراجعه کنید.

مشاوره رایگان واتساپ ، تلگرام و اینستاگرام

مشاوره رایگان کنکوری حرف آخر
مشاوره رایگان کنکوری حرف آخر در واتساپ

دانش آموزان اگر به هر دلیلی نمیتوانید از طریق شماره تماس و یا حضوری مشاوره رایگان دریافت کنید یا می خواهید از طریق تلگرام مشکلات و سوال هایتان را بپرسید، شما میتوانید با خط مرکزی حرف اخر تماس بگیرید و شما را به مشاوره رایگان در تلگرام وصل می کند.

در هر زمانی که احساس می کنید که به مشاوره و ارتباط با افراد با تجربه نیاز دارید میتوانید هر تایمی از روز باشد اقدام کنید چون مشاوره رایگان شبانه روزی می باشد.

مشاوره رایگان در واتساپ اگر تلگرام ندارید و به دلیل فیلترینگ نمیتوانید به برنامه تلگرام وصل شوید. شما میتوانید با شماره تماس حرف آخر ارتباط برقرار کنید و درخواست مشاوره انلاین رایگان در واتس اپ را داشته باشید تا پشتیبانان ما، شما را به ارشدترین مشاور مورد نیازتان ارتباط دهد.

مشاوره رایگان حضوری یا غیرحضوری حرف آخر

مشاوره رایگان کنکوری حرف آخر
مشاوره رایگان کنکوری حرف آخر به صورت تلفنی

دانش آموزان در مسیر کنکور نیازمند مشاوره حضوری یا تلفنی هستند که از لحاظ کارآیی و بازدهی زیاد مهم نیست که دانش آموزان به چه طریقی مشاوره بگیرند.

مشاوره غیرحضوری باعث می شود که دانش آموز وقت و هزینه خود را از دست ندهد و در کشور با توجه به شرایط کرونا اکثر مشاورها به صورت غیرحضوری می باشد.

دانش آموزان هم برای مشاوره رایگان کنکوری حرف آخر علاوه بر اینکه به واحد حضوری دفتر مرکزی حرف آخر مراجعه کنند می توانند به صورت غیرحضوری هم با مشاوران ارشد حرف آخر در ارتباط باشند.

از مزایای مشاوره غیرحضوری می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • صرفه جویی در وقت و انرژی با مشاوره تحصیلی تلفنی و غیرحضوری
  • نظارت پیوسته و دسترسی شبانه روزی به مشاور کنکوری
  • دسترسی آسان به بهترین مشاوران درسی در سراسر ایران
  • صرفه جویی در هزینه
  • و …

مشاوره و برنامه ریزی عامل موفقیت در کنکور

برای موفقیت در کنکور، برنامه ریزی دقیق و مرور منظم از مهمترین عوامل است. ابتدا باید برنامه‌ای را برای مطالعه و تمرین‌های خود تنظیم کنید و سپس به طور منظم آن را دنبال کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا مطالب را به خوبی جذب کنید و امتحان را بدون استرس و نگرانی از دست دادن زمان انجام دهید.
همچنین، انگیزه و انگیزش شخصی بسیار مهم است. برای اینکه بتوانید بهترین عملکرد را در کنکور داشته باشید، باید انگیزه و انگیزش خود را حفظ کرده و در طول مسیر از مشاوران یا افرادی که تجربه‌ی موفقیت در کنکور را دارند، کمک بگیرید. آن‌ها می‌توانند به شما راهنمایی و پشتیبانی لازم را ارائه کنند.
بنابراین، مشورت گرفتن و برنامه‌ریزی دقیق و پیگیرانه از کلیدهای موفقیت در کنکور است. از این روش‌ها استفاده کنید و به تمرین‌ها و مطالعه‌ی خود ادامه دهید تا به نتایج مطلوبتان برسید.

خرید و مشاوره رایگان محصولات حرف آخر

دوستانی که می خواهند با انتخاب یک مسیر درست تمام مراحل را با موفقیت طی کنند و بتوانند در کنکور سراسری 1403 و 1404 و 1405 بهترین نتیجه را کسب کنند حتما با شماره تماس حرف آخر زیر تماس بگیرید تا توسط بهترین مشاوران، مشاوره رایگان موسسه حرف آخر را دریافت کنید.

02166000362📞

09120034203📞

منبع:موسسه حرف آخر

سوالات متداول حرف آخر

1) مشاوره و برنامه ریزی رایگان حرف آخر چطور می باشد؟

دانش آموزانی که محصولات را از همین سایت خریداری می کنند متناسب با سطحش محصولات به دانش آموز پیشنهاد می شود و بعد به یک مشاور ارشد وصل می شوند و می توانند تا کنکور با مشاورین موسسه در ارتباط باشند.

2)مشاوره هزینه دارد؟آیا میشه مشاور را تغییر داد؟ با مشاوران سایت مرکزی چطور ارتباط برقرار کنیم؟

مشاوره و برنامه ریزی در موسسه حرف آخر به صورت کاملا رایگان می باشد و هیچ مشاوری حق ندارد پولی یا هزینه ای از دانش آموز بگیرد.
حق انتخاب مشاور با خود دانش آموز است و می تواند با خرید جدید مشاورش را تغییر دهد کافی است با شماره های زیر تماس بگیرید
02166000362
09120034203

3)سفارش محصولات حرف آخر به چه شکلی می باشد؟

شما عزیزان می توانید با مراجعه به لیست قیمت محصولات حرف آخر پکیج ها را با خیال راحت از سایت مرکزی که دارای نماد اعتماد است سفارش دهید و یا اینکه با تماس با مشاوران حرف آخر از طریق شماره کارت حرف آخر اقدام کنید.

11 نظر در “مشاوره رایگان کنکوری حرف آخر

  1. شیوا گفت:

    سلام من پکیج سال ۹۸رو تهیه کرده بودم ولی اونموقع نتونستم استفاده کنم الان میتونم واسه ۱۴۰۲استفاده کنم؟؟؟

  2. اشکان گفت:

    سلام من پکیج ۹۹ رو تهیه کردم اما الان ایا برای کنکور ۱۴۰۱ مناسب هست یا باید دوباره تهیه کنم ؟

    1. ناصر اسدی گفت:

      سلام تغییرات زیاد نیست میتونید استفاده کنید مشکلی ندارد

  3. الهام اسدیاری گفت:

    من پکیج کامل حرف آخر را خریداری کردم میشه هزینه مشاوره بدم و با مشاورهای ارشد شما در ارتباط باشم؟

    1. admin site harfeakhar گفت:

      سلام مشاوره در موسسه حرف آخر به صورت کاملا رایگان است و هیچ فردی حق ندارد هزینه ای را به عنوان مشاوره از دانش آموز بگیرد اگر همچین افرادی پیدا شد حتما به ما اطلاع دهید

  4. ادیب گفت:

    من پکیج کامل حرف آخر را خریداری کردم آیا مشاوره رایگان حرف آخر شاملم میشه؟

    1. admin site harfeakhar گفت:

      بله شامل مشاوره رایگان می شوید

  5. مونا گفت:

    مشاوره رایگان مشاوران حرف آخر بعد از خرید پکیج هم ادامه دارد؟

    1. admin site harfeakhar گفت:

      مشاوره رایگان حرف آخر در حد مشاوره تخصصی نیست ولی اگر مشکلی چیزی در طول مسیر داشته باشید مشاوران شما را راهنمایی می کنند

  6. Narmin گفت:

    مشاوره رایگان حرف آخر تا چند روز است؟

    1. admin site harfeakhar گفت:

      تا هر وقت که دانش آموز سوال داشته باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *