اخبار حرف آخر, حرف آخر یا سایر موسسه ها

ابتدایی لاماس حرف آخر

ابتدایی لاماس حرف آخر

در این مقاله به صورت کامل می خواهیم به توضیحات در مورد لاماس حرف آخر (پکیج های ابتدایی عمو فیتیله ها) به پردازیم و پدر و مادر ها را با یک آموزش نوین همراه با آهنگ و ریتم یادگیری جذاب آشنا کنیم و نقش و معلم تمام درس های ابتدایی لاماس را برای شما شرح خواهیم داد حرف آخر تنها مجموعه آموزشی کشوره که کلیه دروس مقطع ابتدایی رو با استفاده از نمایش در اختیار شما گذاشته. تا آخر مقاله با ما باشید.

موسسه حرف آخر خوشبختانه از پایه اول دبستان تا کنکور برای تمام دانش آموزها پکیج های آموزشی آماده کرده است که در اینجا به توضیحات معرفی محصولات ابتدایی موسسه حرف آخر( محصولات دبستان حرف آخر) می پردازیم.

اهمیت و ضرورت دوره ابتدایی

والدین محترم که دانش آموزان ابتدایی دارید در این بخش می خواهیم در مورد یک موضوع مهمی برای شما  توضیح دهیم که متاسفانه در کشور ایران در بین خیلی از خونواده ها بهش توجه نکردند

 یاد گیری  مفاهیم اولیه زندگی  و نحوه برقراری ارتباط با دیگران و حل مشکلات در زندگی از دروسی که بچه ها در مدرسه یاد میگیرن مهمتره ولی در هیچ مکانی اینا مطالب مهم را به دانش آموزها آموزش نمی دهند.
بچه ها اگه این مهارت ها رو یاد نگیرن با طرد شدن از طرف جامعه روبرو میشن و یا آدم های موفقی نمیتونن بشن  حتی اگه پیشرفت علمی خوبی داشته باشن. واسه همینه که تاثیر نمایش آموزشی چندین برابر نسبت به آموزش خالی بیشتره!!! چرا که کودک ضمن بازی و کسب مهارت های زندگی آموزش میبینه و این یعنی آموزشی که در دنیا باب شده و ما هم تو مجموعه  لاماس حرف آخر سعی کردیم همین روش رو پیاده سازی کنیم.

شماره تماس حرف آخر یکی از راهکارهای است که دانش آموزان به راحتی می توانند محصولات ابتدایی موسسه حرف آخر را خریداری کنند برای اطلاعات بیشتر می توانید تماس حاصل نمایید.

معرفی ابتدایی حرف آخر با لاماس


یکی از دغدغه های والدین مخصوصا تو دوره کرونا اینه که بچه ها مدرسه نمیرن و از کیفیت یادگیری اونا کم شده که کاملا دغدغه درست و به جاییم هست! ما به این موضوع خیلی فکر کردیم و میدونیم بچه ها با اپلیکیشن ها نظیر شاد فعلی و کلاس های آنلاین ارتباط زیادی برقرار نکردن مخصوصا که وضعیت اینترنت هم تو کشور ما … ، بگذریم،

همه این موضوعا باعث شد تا لاماس حرف آخر آموزش را به صورت تصویری و نمایشی اجرا کند تا جذابیت فوق العاده ای داشته باشه و میزان ماندگاریشم تو دهن و حافظه کودک و دانش آموزها چند برابر بشه چرا که کودک شما این آموزش رو حس میکنه و با همزاد پنداری ای که در نمایش براش ایجاد میشه اون رو به عنوان بخشی از زندگی یاد میگیره و این یعنی دیگه نیازی نیست که شما بچه رو به زور پای درس بشونی بلکه خود کودک به دنبال اینه که قسمت های جدید نمایش رو ببینه ..‌.

شخصیت های لاماس(ویوالداس)

شخصیت های لاماس(ویوالداس)

ویوالداس موسیقی،شعر و آهنگ در تدریس ها را بر عهده دارد از لحاظ علمی ثابت شده است که اگر یک مطلب را به صورت شعر و آهنگ و موسیقی آموزش داده شود یادگیری آن برای کودکان خیلی راحت تر است و دانش آموز را ترغیب می کند یادگیری براش لذت بخش می شود به همین دلیل در لاماس حرف آخر این نقش کمک بزرگی در جذاب کردن آموزش ها است

شخصیت های لاماس(ماسگامبولی)

شخصیت های لاماس(ماسگامبولی)
شخصیت های لاماس(ماسگامبولی)

ماسگامبولی یکی از دو شخصیت اصلی لاماسه که ایفای نقش اون به عهده هنرمند عزیز و کاربلد کشورمون یعنی حمید گلی هست که سالها صبحای جمعه به همراه گروه فوق العادشون از شبکه ۲ برای بچه ها اجرای برنامه میکردن. ماسگامبولی یه برادر به اسم گامباسگولی داره که این دو نفر به صورت اتفاقی و با کمک مادرشون و به یه شیوه ی خیلی جذاب عاشق درس خوندن میشن و …

شخصیت های لاماس (گامباسگولی)

شخصیت های لاماس (گامباسگولی)
شخصیت های لاماس (گامباسگولی)

گامباسگولی هم شخصیت یکی از دو شخصیت اصلی مجموعه ی لاماسه که هنرنمایی این شخصیت رو علی فروتن انجام میده. علی فروتن که یه عمر هر هفته با گروهشون صبح جمعه های مارو برامون زیبا کردن و به عشقشون از خواب بیدار شدیم..‌. گامباسگولی به همراه برادرش ماسگامبولی هم آموزش میبینن و سواد یاد میگیرن و پله پله میان بالا و هم کلی ماجراهای جذاب و دوست داشتنی براشون اتفاق میوفته که باعث میشه بچه ها تو موقعیت های مختلف بتونن مشکلاتشونو بهتر حل کنن

شخصیت های لاماس(ماماس_گولیما)

شخصیت های لاماس(ماماس_گولیما)
شخصیت های لاماس(ماماس_گولیما)


ماماس گولیما یک مادر بزرگ فوق العاده مهربونه که خیلیم بافرهنگه و در واقع گنجینه ای ازادب و آموزش زندگی هستش و تو حل خیلی از مشکلات به دوبرادر پیشنهاد و مشاوره میده و اون ها رو راهنمایی میکنه تا هم درس هاشون رو بهتر یاد بگیرن و هم بتونن تصمیم های بهتری واسه زندگیشون بگیرن.

شخصیت های لاماس(باسگامبولیبا)

شخصیت های لاماس(باسگامبولیبا)
شخصیت های لاماس(باسگامبولیبا)


باسگامبولیبا پدربزرگ ماسگامبولی و گامباسگولی هاست که خیلی هم با مزه هستش و زودم از کوره در میره و عصبی میشه یه خصوصیت دیگه هم که داره اینه که یکدفعه وسط کارای مهم بی هوا و بی صدا خوابش میبره ، اما اونم باسواده و با آموزش های قدیمی چیزای خوبی یاد گرفته

شخصیت های لاماس(ماتورنگ)

شخصیت های لاماس(ماتورنگ)
شخصیت های لاماس(ماتورنگ)

ماتورنگ یک شخصیت منفی جادوییه که به هزاران ترفند نمیخواد بچه ها یعنی ماسگامبولی و گامباسگولی درس بخوانند ماتورنگ هربار با شکل مبدل و متفاوت و با یه شخصیت جدید ظاهر می شه و سعی میکنه بچه ها رو از رشد فرهنگی منع کنه که هربار با داستانهای مختلفی که در مجموعه لاماس خواهیم دید با شکست مواجه میشه.
داستان هایی که در لاماس اتفاق می افته بسیار جذاب بوده و باعث میشه کودکان مطالب درسی رو در قالب نمایش یاد بگیرن و همین موضوع ماندگاری یادگیری اونها رو به شدت افزایش میده.

شخصیت های لاماس(شوتمانگولی)

شوتمانگولی هم  یک شخصیت قد کوتاه داستان است که در اصل همکار ماتورنگ  می باشد و نقش اصلی شوتمانگولی هم این است که دانش آموزها را به سمت بازی گوشی ذوق می دهد و اجازه نمی دهد که سراغ درس بروند گاهی وقتا موفق میشه که یه کارایی بکنه و دیدن این مقابله ها و گول خوردنا و گول زدن ها در نوع خودش خیلیم جذابه و باعث میشه بچه ها خیلی از مهارت ها رو هم حین دیدنش یاد بگیرن

شخصیت های لاماس(پاس-پاس)

شخصیت های لاماس(پاس-پاس)
شخصیت های لاماس(پاس-پاس)

پاسبان مجموعه لاماس و مامور قانون است که گاهی هم رفتارهای خنده دار و دیوانه وار انجام می ده. به همه چیز مشکوکه و یک موتور نامرئی دارهو به محض اینکه صدایی از جایی شنیده بشه خودش رو سریع به محل میرسونه و جالبتر اینکه خیلی وقتا یدفعه ای میرقصه

شخصیت های لاماس(پوریا مظفریان)

پوریا مظفریان هم که یکی از شخصیت های بسیار معروف می باشد که ریاضی این مجموعه را همراه با ماسگامبولی و گامباسگولی بر عهده گرفته و با نمایش و ترفند های جذاب دانش آموزان دوره ابتدایی به راحتی ریاضی را آموزش می بینند.

شخصیت های لاماس(پیمان کامیار)

استاد پیمان کامیار هم جزو یکی از بهترین اساتید فیزیک است که خیلی ها با سبک تدریسش آشنایی دارند و در لاماس حرف آخر تدریس علوم را بر عهده گرفته است و همراه با ماسگامبولی و گامباسگولی علوم را برای دانش آموزها بسیار جذاب و دیدنی کردن و دانش آموزها با نمایش و طنز به راحتی مطالب را در حافظه بلند مدت شان قرار می دهند.

اهداف موسسه حرف آخر از تدریس برای دانش آموزان دبستان

آموزش ابتدايي ، دانش آموزان را براي مقاطع بالاتر(راهنمایی،دبیرستان و مراحل زندگی) آماده مي کند و زمانی که از نظر کمي و کيفي در سطح بالاتري آموزش داده شود ، افت تحصيلي و ترک تحصيل در مقاطع بعدي ، کمتر مي شود . اگر آموزش دوران دبستان در سطح گسترده اي صورت بگيرد و اکثرا خانواده ها و والدین آموزش این دوران را جدی بگیرند ، مي تواند ، بي سوادي را در کشور از بین ببرند.

از دیدگاه مربيان تعليم و تربيت ، مشاوره و راهنمايي تحصيلي در دوره دبستان ، بايد به طور سيستماتيک صورت گيرد و مشاهده سيستماتيکي از کودکان، به منظور تشخيص استعدادهايشان مي باشد

هدف عمده آموزش دوران ابتدايي ، پرورش استعدادها و قابليت هاي بالقوه کودکان مي باشد ؛ لذا اين آموزشها در تمام دنيا ، تحت عنوان آموزشهاي عمومي در نظر گرفته مي شوند خوشبختانه موسسه حرف آخر با آموزش تصویری که در تمام دروس ارائه کرده است باعث شده دانش آموز دو دوران ابتدایی احساس خوشحالی کنند و به درس خواندن علاقه پیدا کنند.

لیست قیمت محصولات ابتدایی حرف آخر

عنوان درسقیمت (تومان)
فارسی اول ابتدایی حرف آخر(لاماس)1980000
ریاضی اول ابتدایی حرف آخر(لاماس)1960000
علوم اول ابتدایی حرف آخر(لاماس)1940000
فارسی دوم ابتدایی2220000
ریاضی دوم ابتدایی2260000
علوم دوم ابتدایی2240000
فارسی سوم ابتدایی2620000
ریاضی سوم ابتدایی2660000
علوم سوم ابتدایی2640000
فارسی چهارم ابتدایی حرف آخر(لاماس)2820000
ریاضی چهارم ابتدایی حرف آخر(لاماس)2860000
علوم چهارم ابتدایی حرف آخر(لاماس)2840000
فارسی پنجم ابتدایی حرف آخر(لاماس)3080000
ریاضی پنجم ابتدایی حرف آخر(لاماس)3120000
علوم پنجم ابتدایی حرف آخر(لاماس)3100000
فارسی ششم ابتدایی حرف آخر(لاماس)3280000
ریاضی ششم ابتدایی حرف آخر(لاماس)3320000
علوم ششم ابتدایی حرف آخر(لاماس)3300000

هدف اساتید ابتدایی حرف آخر در دی وی دی ها

  • پرورش استعداد های های کودکان (استعداد های تخصصی که در هر دانش آموزان وجود دارد)
  • آشنا نمودن دانش آموزان با آیین و معارف دینی( دانش آموزان مفاهیم دینی و قرآنی را باید از همان سال
  • ایجاد احساس مسولیت در دانش آموزان و حس نظم در کارهای شخصی دانش آموزان
  • آموزش کارهای بهداشتی و سلامتی فردی

درس های ابتدایی(دبستان)حرف آخر

موسسه حرف آخر محصولات پایه های ابتدایی اول تا ششم را برای دانش آموزها آماده کرده است که به صورت زیر می باشد:

سال اول ابتدایی(دبستان)

  • ریاضی اول ابتدایی
  • علوم اول ابتدایی
  • فارسی اول ابتدایی

سال دوم ابتدایی (دبستان)

  • ریاضی دوم ابتدایی
  • علوم دوم ابتدایی
  • فارسی دوم ابتدایی
  • هدیه های آسمانی دوم ابتدایی

سال سوم ابتدایی (دبستان)

  • ریاضی سوم ابتدایی
  • علوم سوم ابتدایی
  • فارسی سوم ابتدایی
  • هدیه های آسمانی سوم ابتدایی
  • مطالعات اجتماعی سوم ابتدایی

سال چهارم ابتدایی (دبستان)

  • ریاضی چهارم ابتدایی
  • علوم چهارم ابتدایی
  • فارسی چهارم ابتدایی
  • هدیه های آسمانی چهارم ابتدایی
  • مطالعات اجتماعی چهارم ابتدایی

سال پنجم ابتدایی (دبستان)

  • ریاضی پنجم ابتدایی
  • علوم پنجم ابتدایی
  • فارسی پنجم ابتدایی
  • هدیه های آسمانی پنجم ابتدایی
  • مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی

سال ششم ابتدایی (دبستان)

  • ریاضی ششم ابتدایی
  • علوم ششم ابتدایی
  • فارسی ششم ابتدایی
  • هدیه های آسمانی ششم ابتدایی
  • مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی

ویژگی های دوران ابتدایی که والدین بدانند بهتر است و …

رشد و پرورش جسماني کودک

 در دوره دبستان ، تارهاي عصبي ، شروع به رشد می کنند در نتيجه ، رشد جسماني کودک در اين دوره ، بسيار مهم است . رشد و پرورش تارهاي عصبي ، در مقطع دبستان ، به سطوح بالاتر و تکامل مي رسد و موجب هماهنگي کامل حس و حرکت کودک مي گردد.

هماهنگي حسي – حرکتي در اين دوره از رشد بالايي برخوردار است. کودک در اثر تکامل مراکز عصبي و تجارب جسماني خود ، قادر به تعبير و تفسير پيامهاي دريافتي حواس خود بوده و مي تواند بدانها پاسخ صحيحي بدهد . فرق رشد جسماني کودک دبستاني و پيش دبستاني از این نظر می باشد.  

کاهش خود مداري

در دوران ابتدایی یا دبستان دانش آموزان در صورت قرار گرفتن در يک محيط مناسب ، مدرسه مطلوب و منابع آموزشی خوب ، کم کم مي تواند به حقوق ديگران توجه و آن را رعايت نمايد ؛ حتي گاهي اوقات نيز مي تواند ، از حق خود بگذرد و ديگران را در نظر بگيرد .  

تغيير شکل کنجکاوي کودک

 کنجکاوي کودک در دوره ابتدایی یا دبستان ، بر خلاف دوره پيش دبستاني که بي هدف بود ، هدفمند و جهت دار مي شود. در دوره دبستان ، با استفاده از دروسي مثل علوم ، مي توان مفهوم عليت را در کودک پرورش داد که خوشبختانه با اساتیدی مطرح حرف آخر دانش آموز به این هدف می رسد.

ظهور استعدادها

سن نه سالگي ، سن ظهور استعدادهاي مختلف، از قبيل استعداد موسيقي مي باشد . به منظور ظهور استعدادهاي کودک، بايد او را در معرض فرصتهاي يادگيري متنوع قرارداد و کودک را در برنامه هاي مختلف فوق برنامه ، از قبيل فعاليتهاي علمي ، هنري ، ورزشي و موسيقي شرکت داد . در اين برنامه ها ، فرصتهاي يادگيري متنوعي در اختيار کودک قرار مي دهند تا مربيان متوجه استعدادهاي برجسته وي شوند و آنها را پرورش دهند.

به منظور بروز استعدادها ، بايد از به کارگيري روشهاي تدريس يکسان در مورد دانش آموزان اجتناب نمود ، زيرا اين امر سبب کسالت کودک و گريز وي از مدرسه مي شود . معلمان بايد تلفيقي از روشهاي تدريس ، از جمله روش سخنراني ، توضيحي ، پرسش و پاسخ و … را به کار گيرند تا به نتايج و بازدهي بالايي دست يابند که خوشبختانه حرف آخر با به کار گیری چند نفر در آموزش هر درس تدریس را جذاب کرده است

انتظارات موسسه حرف آخر بعد از پایان آموزش

– بتواند به طور آشکارا و وضوح با دیگران ارتباط مناسب برقرار نماید و از گونه های زبانی و نمادها در این ارتباطات استفاده نماید،

– بتواند از طریق زبان ایده هایش را کشف و توسعه بخشد،

– دارای مهارتها و استراتژیهای گسترده ای در خصوص حل مساله باشد،

– بتواند اطلاعات را از منابع متعدد جمع آوری، تحلیل و تفسیر نماید،

– بتواند با علاقه و اثربخش گوش دهد،

– بتواند به شکل روان و قابل درک بنویسد،

– مهارت خواندن در وی رشد یافته باشد،

– مهارتهای قضاوت صحیح در وی رشد یافته باشد،

– دارای احساسات مثبت در ارتباط با ابعاد معنوی زندگی باشد،

ابتدایی حرف آخر

بازدهی تدریس برای اول ابتدایی در اپلیکیشن شاد

از لحاظ علمی اثبات شده که برای مقاطع ابتدایی تدریسی که به صورت تصویری نباشد به هیچ عنوان بازدهی ندارد دانش آموزان سال اول ابتدایی به دلیل اینکه فقط به صورت ویس اینا با معلم در ارتباط هستند و نه در محیط مدرسه رفتند و نه معلم را می شناسند به هیچ عنوان باعث نمی شود که دانش آموز را علاقمند کند و پای کلاس به صحبت های معلم گوش کند.

روش تدریس در گذشته با تدریس و کتاب های جدید خیلی تفاوت دارد و اولیا به هیچ عنوان نمی توانند به دانش آموزان ابتدایی خود تدریس کنند.

حرف آخر کلاس را به صورت واقعی شبیه سازی کرده است و دانش آموزان ابتدایی در مقایسه با اپلیکیشن شاد بهتر می توانند ارتباط برقرار کنند

مشکل والدین مقاطع ابتدایی

در اکثر خونواده ها که دانش آموز ابتدایی دارند مشکل ها و سختی های زیادی را مخصوصا مادر اون خونواده می کشد و چون خیلی از بچه ها اولا صبح زود بیدار نمی شوند که در برنامه شاد با معلم باشند چون متاسفانه مخصوصا بیماری کرونا خیلی از بچه ها را تنبل کرده است و پدر و مادر هم مجبور هستند تنهایی با دانش آموز کار کنند که والدین با اینکه تمام سعی و تلاش خودشون را برای یاد گیری فرزندشون می کنند ولی متاسفانه بچه های ابتدایی با همچین آموزش هایی هیچی یاد نمی گیرند.

چون آموزش ابتدایی یک کار تخصصی می باشد و استادی می تواند تدریس کند که حداقل سه چهار سال آموزش و مربیگری دیده باشد خوشبختانه موسسه حرف آخر بهترین معلم ها که تجربه دارند برای شما انتخاب کرده است

خوشبختانه طبق نظراتی که از والدین دانش آموزها داشتیم کسانی که این پکیج ها را تهیه کردند هم فرزندشون خوشحال تر و فعال تر و علاقمند تر به درس و مدرسه شده است و در کلاس های برنامه شاد هم فعال تر شده است

و همچنین مادرها کارشون راحت تر شده است و به راحتی به کارهای روز مره خودش رسیده است

اساتید پایه های ابتدایی حرف آخر

پایه اول دبستان مینا قجر، پایه دوم دبستان نرجس نوربخش ، پایه سوم دبستان ریحانه رضایی ، پایه چهارم دبستان فرزانه صدیقی ، پایه پنجم دبستان زهرا بلیوند و اکرم دمرچلی، پایه ششم دبستان نیلوفر قهرمانی و مریم احمد پور

هدیه پکیج های ابتدایی حرف آخر

برای دریافت 20 درصد هدیه مقطع دبستان اول تا ششم حتما با مشاورین دفتر مرکزی حرف آخر تماس بگیرید تا این پکیج را رایگان دریافت کنید حتما با مشاوران ارشد موسسه حرف آخر تماس بگیرید

خرید محصولات ابتدایی حرف آخر

خانواده های و والدین محترم که قصد آشنایی بیشتر با دی وی دی های دبستان حرف آخر را دارند حتما قبل از خرید محصولات با کارشناسان ما تماس بگیرند تا به صورت کاملا تخصصی شما را راهنمایی کنند و لیست قسمت محصولات ابتدایی حرف آخر را در اختیار شما قرار دهند.

قیمت محصولات حرف آخر به شما عزیزان کمک می کند که به تمامی محصولات حرف آخر دسترسی پیدا کنید حتما وارد مقاله مربوطه شوید

02166000362


09120034203


منبع: موسسه حرف آخر

سوالات متداول

1)برای اطلاع از لیست قیمت های محصولات ابتدایی و خرید محصولات حرف آخر چطوری اقدام کنم؟

برای اطلاع از لیست قیمت و همچنین مشاوره رایگان با کارشناسان ما با شماره های زیر تماس بگیرید.
02166000362
09120034203
09390087754

2)محصولات دبستان حرف آخر شامل چیا می باشد؟

محصولات ابتدایی علاوه بر پکیج های آموزشی شامل کتاب و همچنین وسایل رسم و دست ورزی می باشد که یادگیری برای دانش آموز راحت تر شود

3)برای دریافت پکیج های رایگان ابتدایی حرف آخر چطوری اقدام شود؟

با شماره 02166000362 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *