حرف آخر یا سایر موسسه ها

معلم خصوصی پرش یا حرف آخر

معلم خصوصی پرش یا حرف آخر

اگر شما هم دانش آموز کنکوری هستید و به دنبال منبع مناسبی میگردید قاعدتا نام معلم خصوصی پرش یا حرف آخر به گوشتان خورده است اما اگر بین این دو موسسه مردد هستید حتما مطلب زیر را مطالعه کنید.

امیدواریم مقایسه این دو موسسه کمک شایانی به انتخاب منبع مناسب برای شما داوطلبان گرامی کنکور بکند.

 

لازم به ذکر است که اینجا قصد توهین یا تخریب هیچ موسسه و یا هیچ شخص خاصی را نداریم و هدف صرفا مقایسه مزایا و معایب هر دو موسسه میباشد.

 

موسسه پرش یا موسسه حرف آخر

در این قسمت به صورت کامل فرق بین معلم خصوصی پرش یا حرف آخر را به صورت کامل برای شما علاقمندان به آموزش به صورت لوح های فشرده را برای شما توضیح خواهیم داد.

 

تدریس مفهومی حرف آخر یا موسسه پرش؟

امروزه همواره شاهد این هستیم که کنکور بسیار مفهومی و ترکیبی شده است

و دیگر استفاده از تکنیک و یا راه میانبر جوابگو نیست،یا به عبارتی تنها راه موفقیت در کنکور،آموزش مفهومی و ترکیبی دروس می باشد.

موسسه ای کارامدتر است که آموزش مفهومی و ترکیبی را در اولویت خود داشته باشد.

موسسه پرش از این امر مهم غفلت کرده است،به عنوان مثال عربی سه سال به هم مرتبط هستند و قواعد عربی سه سال زنجیره وار به هم مرتبط میباشند بنابراین دانش آموزان باید عربی سه سال و قواعد عربی را یک جا و سلسه وارآموزش ببینند.

اما پرش به جای تدریس جامع عربی این درس را در سه پکیج سال دهم،یازدهم و دوازدهم تدریس کرده است،

که علاوه بر افزایش قیمت،تدریس به شکل جدا کارایی زیادی نخواهد داشت چون تنها راه اینکه سوالات ترکیبی را به خوبی پاسخ دهید این است که مطالب را ترکیبی بیاموزید.

در دروس دیگر هم این ضعف به چشم می آید،

در تدریس درس ریاضی موسسه پرش نیز قاعده تدریس ترکیبی اصلا رعایت نشده است در حالی که مباحث ریاضی زنجیره وار به هم مرتبط هستند.

به عنوان مثال یک مبحث ریاضی مانند مثلثات یا حد یا احتمال در طی سه سال تدریس میشود پس برای مطالعه کنکور باید مباحث ریاضی سه سال را یک جا مطالعه کرد تا از پس سوالات ترکیبی کنکور برآمد.

ما در کنکور سوالی نمیبینیم که فقط از مثلثات سال دهم طرح شده باشد سوال قطعا ترکیبی از مثلثات سه پایه است پس باید مثلثات سه پایه یک جا تدریس شود و دانش آموز یک جا آموزش ببیند این بزرگترین ضعف پرش است که در حرف آخر وجود ندارد.

موسسه حرف آخر با تدریس مفهومی و ترکیبی  اولین موسسه ای است که این قاعده مهم را رعایت کرده است و به سبب همین امر ما شاهد آن هستیم که دانش اموزان به خوبی از پس سوالات ترکیبی تمام دروس در کنکور برمی آیند چون مطالب را ترکیبی و با رعایت پیش نیاز هر درس و هر مبحث آموزش میبینند.

 

مقایسه قیمت بسته آموزشی پرش با حرف آخر

به دلیل تدریس سال به سال و عدم تدریس ترکیبی و جامع،هزینه محصولات پرش بسیار بیشتر از موسسه حرف آخر میباشد

 اما چون در موسسه حرف آخر تدریس ترکیبی و جامع است قیمت ها مناسب تر هستند مثلا عربی در پرش در 3 پکیج تدریس شده است اما عربی در حرف اخر در یک پکیج جامع تدریس شده است پس قیمت ها نیز مناسب تر میباشد.

 

اساتید پرش یا اساتید حرف آخر؟

اساتید برجسته حرف آخر به شکل اختصاصی در زمینه کنکور فعالیت دارند و تمامی تمرکز آنها بر روی تدریس ترکیبی و مفهومی کنکور میباشد.

به همین علت هر ساله ما شاهد با کیفیت تر شدن تدریسات حرف آخر هستیم اما اساتید گرامی پرش تدریس دوره متوسطه اول و دبستان را هم انجام میدهند،

قطعا دانش آموز کنکوری استادی را می طلبد که تمامی تمرکز خود را روی کنکور نهاده باشد،نه اینکه صرفا معلم باشد و دروس سال های پایین تر را نیز تدریس کند!

اساتید حرف آخر سابقه بسیار درخشانی در عرصه کنکور دارند و حتی بعضی از این اساتید قبلا طراح کنکور نیز بوده اند.

 به عنوان مثال استاد عبدالرضا منتظری مدرس ریاضی و مدیر انتشارات حرف آخر بیش از 20 سال سابقه تدریس کنکوری دارد اما استاد ریاضی پرش به جای تمرکز بر 3 سال کنکور،

ریاضی سال هفتم،هشتم و نهم را هم تدریس میکند و این قطعا باعث کاهش کیفیت تدریس کنکوری ایشان میشود.

 

تدریس انیمیشنی حرف آخر

در ادامه لازم به ذکر است که موسسه حرف اخر روش تدریس پویا نمایی یا استفاده از انیمیشن والگو که برترین شیوه تدریس در دنیا میباشد را برای اولین بار در ایران اجرایی کرده است و این شیوه تدریس نوین که در موسسات دیگر به چشم نمیخورد یکی ازعوامل موفقیت دانش آموزان در کنکور میباشد.

اما پرش سبک خاصی در تدریس ندارد و اساتید پرش صرفا به روش کنفرانسی تدریس می کنند.

 

حرف آخر یا پرش

 

مقاله : مقایسه رایان کلاس با حرف آخر

حضور استادیار در دی وی دی های حرف آخر و عدم حضور آن در پرش

یکی از شیوه هایی که میتوان به کار برد تا دانش آموزان در یادگیری با دی وی به مشکل برنخورند حضور استادیار در کنار استاد اصلی هر درس میباشد.

از مزیت های حضور استادیار همین بس که ایشان تمام سوالاتی که امکان دارد برای داوطلبان کنکوری در حین مشاهده  دی وی دی پیش بیاید را از استاد اصلی میپرسند و اینگونه دانش اموز به مشکل برنمیخورد.

اما در آموزش های پرش جای استاد یار خالیست و صرفا تدریس فقط با یک استاد انجام میگیرد برای اطلاعات بیشترمی توانید با شماره های حرف آخر تماس بگیرید تا شامل مشاوره رایگان شوید

درکلام آخر اگر شما کنکوری هستید و هدف والایی دارید،تنها موسسه ای که میتواند شمارا یاری کند به جرات میتوان گفت که انتشارات کنکوری حرف آخر است.

فقط کافیست به شیوه تدریس دی وی دی ها،سابقه درخشان اساتید حرف آخر،تعداد رتبه برتر های هرسال و… نگاهی بیاندازید تا بدانید که این حرف ما شعار نیست.

 

می توانید برای اینکه با موسسه حرف آخر آشنا شوید صفر تا رتبه حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید

برای اطلاع از لیست قیمت های حرف آخر می توانید وارد فروشگاه موسسه حرف آخر شوید و یا اینکه برای ارتباط با مشاوران ارشد موسسه حرف آخر می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید تا کارشناسان ما به صورت تخصصی تر سوال های شما را پاسخ دهند.

 

02166000362📞

 

………

 

09120034203📞

 

…………

 

منبع: دپارتمان رتبه برترها

 

 

سوالات متداول دانش آموزان

 

1)برای ارتباط با مشاوران تخصصی که به صورت کامل موسسه پرش و حرف آخر را مقایسه کند چکار کنم؟

برای ارتباط با مشاوران ارشد حرف آخر تماس بگیرید تا کاملا راهنمایی تون کنند.

راه های ارتباطی و شماره حرف آخر در زیر می باشد
09120034203
02166000362

2) برای ارتباط با دانش آموزانی که از محصولات حرف آخر یا پرش استفاده کردند چطور اقدام کنم؟

برای دیدن نظرات دانش آموزان حرف آخر از محصولات حتما کلیک کنید تا به صورت کامل با نظرات دانش آموزها آشنا شوید

5 نظر در “معلم خصوصی پرش یا حرف آخر

  1. موسسه دنیای زبان گفت:

    مطلب خوبی بود

  2. امیر گفت:

    پرش نگیریم از من به شما نصیحت خدایی نگیرید که بجز استاد جلینی بقیه واقعاً خودشان هم نمیدونن چی تدریس می کنند اما استاد منتظری هم به اندازه ایشون قوی هستند و من به شخصه حرف آخر را پیشنهاد می کنم

    1. حسین گفت:

      راجب بسته جامع کنکور پرش صادق نیست

  3. Rsh گفت:

    فقط تخریب کردین پرشو هیچ خوبیی ازش نگفتین با اینکه درست بودن اما لزومی نمی بینم این حرفا زده بشه

    1. محمد ازرنگ گفت:

      همه دانش آموزان الان در عصری هستند که می توانند به اینترنت و فیلم های آموزشی دسترسی پیدا کنند شما خودتون مقایسه کنید و بهترین پکیج آموزشی رو خریداری کنید و هدف ار این پست هم به هیچ عنوان توهین یا قصد بدی نداشتیم فقط به درخواست دانش آموزها این مقاله آماده شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *