در اینجا به معرفی حرف آخر مهر به صورت کامل می پردازیم … حرف آخر مهر درسال 1390 به همت یک تیم قدرتمند متشکل از اساتید برتر کشوری و نخبگان علمی که دغدغه اموزش و عدالت اموزشی را داشتند شکل گرفت و روز به روز اوازه ی این سبک نوین و پویا نمایی و نتایج فوق العاده موفق ان در سراسر کشور پیچیده شد

استاد عبدالرضا منتظری مدرس ریاضی و موسس و بنیان گذار موسسه کنکوری حرف آخر هستند که توانستند اساتید مطرح و توانمند درحوزه ی افرینش محتوای که تا کنون نظیرش در کشور نبود را گردهم اورند و این سبک خارق العاده در تمام دروس عمومی و تخصصی پیاده شده است

و دانش اموزان چه در اموزش دروس حفظی که به جرات میتوان گفت در کوتاه ترین زمان ممکن  میتوانند به درصد عالی برسند و چه در اموزش دروس فرمولی و چالش برانگیز ریاضی فیزیک شیمی میتوانند تجربه شیرینی از درس خواندن را داشته باشند.

دریافت شماره کارت حرف آخر مهر

برای گرفتن شماره کارت حرف آخر مهر می توانید با شماره هایی که در زیر درج شده است تماس بگیرید تا در کمترین زمان شماره کارت رسمی به اسم حرف آخر مهر در اختیار شماره قرار داده شود.

دانش آموزهای حرف آخری برای خرید محصولات می توانند از طریق موارد زیر اقدام به خرید محصولات حرف آخر کنند

برای ارتباط با خط مرکزی حرف آخرمهر

02166000362📞

ویژگی های و سبک تدریس موسسه حرف آخر مهر

درخلق این انقلاب اموزشی ساختار مغز و پیچیدگی ها ی مربوط به یادگیری در نظر گرفته شده مغز ما از دو نیمکره چپ و راست تشکیل شده است که هریک از این نیم کره ها وظیفه خاصی را برعهده دارند نیم کره چپ مغز کوتاه مدت است و روش های متداول درس خواندن به روش سنتی مربوط به این نیم کره میشود پس ما در مطالب حفظی نیاز به مرور خیلی بالای داشتیم اما از نیم کره سمت راست مغز بگویم این نیم کره بلند مدت است و ثبت تصاویر مناظر زنده و طبیعی وشنیداری وتصویری را بر عهده دارد

تمرکز حرف اخر بر روی نیم کره راست بوده با شیوه انیمیشن سازی و شبیه سازی دانش اموزان  راحت تر دروس خشک را درک میکنند  و حتی برای سالها بعد نیز در خاطرشان خواهد ماند مانند برنامه کودک های که زمان بچگی انها را میدید ولی همچنان در خاطرتان هستند و برای خاطرات لذت بخشی را به ارقام اوردند

اولین گام موفقیت انتخاب مسیر درست است  … و اما سوالات متداول؟

دانش اموزان اصولا با مشکل نداشتن زمان روبرو هستند و دغدغه کمبود زمان همیشه یکی ازمهم ترین مشکلاتی است که ذهن انها را به خود مشغول میکند.

یکی از سوالات متداول ومهمی که اکثر دانش اموزان و خانواده ها رو درگیر خود کرده این است که کدام کلاس بهتر است؟ یا اینکه اصلا کلاس بروند یا خودشان بخوانند ؟

یا راجبه کیفیت موسسات و ازمون های مختلف می پرسند؟؟ و تمام این سوالات؟؟ گاها باعث سردرگمی انها خواهد شد و قاعدتا اگر با اگاهی واطلاعات کافی تصمیم گرفته نشود خسارت های جبران ناپذیری را برای دانش اموز به همراه خواهد داشت چرا که پاسخ به تک تک این پرسش ها مستقیما با اینده شما در ارتباط است پس لطفا با اگاهی تصمیم بگیرید.

انتخاب کلاس خصوصی یا منابع های آموزشی موسسه حرف آخرمهر؟

کلاس رفتن معایب و مزایای خودش را دارد از جمله مزایای که میتوان از ان نام برد ارتباط مستقبیم با استاد و رفع اشکال است و از معایب ان میتوان به زمان رفت و امد و زمان پرتی که برای دانش اموز به وجود می اورد اشاره کرد شما باید برای رفت و امدتان زمان مشخصی را در نظر بگیرید که اگر در ماه حساب کنید عدد قابل توجهی خواهد شد یادتان باشد ارزشمند ترین دارایی یک دانش اموز زمانش است پس از این موضوع به راحتی گذر نکنید نکته بعدی مرور مطالب تدریس شده درکلاس در بلند مدت به طور مثال 6 ماه یا یک سال بعد برای دانش اموز اغلب سخت است زیرا عمده مطالب فراموش شده ویاداوری انها برای وی مشکل و زمان بر خواهد بود .

کیفیت تدریس استاد مورد نظر و ….. تمام این موارد را در انتخابتان در نظر بگیرید .

درچند سال اخیر انتشارات و اموزشگاه های زیادی شروع به فعالیت و تولید محتوا در زمینه کنکور کردند .

اما موسسه دانش بنیان حرف اخر به عنوان بهترین موسسه کنکوری کشور شناخته شد

این موسسه تا کنون موفق به کسب مدارک معتبری ازجمله ایزو از دانشگاه فرانسه …

و این موسسه حمایت یونسکو را نیز به دست اورده است چرا که با تولید محتوای علمی و سبک نوین و با ارزش الگو انیمیشن در تدریس های خود درس خواندن را برای دانش اموزان راحت تر کرده و تحول عظیمی در حوزه اموزشی کشور ایجاد نموده است .

اگردر هنگام اموزش با تدریس های حرف اخر سوالی برایمان پیش امد چه کنیم ؟ و ایا حرف آخر برای این موضوع راه حلی پیش بینی نموده یاخیر؟

پاسخ این است که بله تیم اتاق فکر دپارتمان حرف اخراز پس این چالش هم به خوبی برامده بدین شکل که در هر درس کنار استاد مربوطه استاد یاری حضور دارد که سوالاتی را که ممکن است برای دانش اموز در منزل به وجود بیاید را مطرح میکند و به اصطلاح نقش دانش اموز را ایفا خواهند کرد پس از اینکه سوالی براتان پیش بیاید و بیجواب بماند خیالتان راحت باشد قطعا چنین اتفاقی نخواهد افتاد .

پکیج های موسسه حرف آخربرای چه دانش اموزان و با چه سطحی مناسب است؟

از انجایی که تدریس های حرف اخر با الگو و انیمیشن هستند برای خیلی از دروس نیاز به یادگیری قطعی پیش نیازها ندارند و پس کسانی که پایه ضعیفی دارند و یا چند سال از درس دور بودند به راحتی و بدون نگرانی میتوانند از پکیج ها استفاده کرده و نتیجه فوق العاده ای را رقم بزنند برای دانش اموزان متوسط و قوی نیز بسیار کارامد است چرا که به انها این توانایی را میدهد تا در کثری از ثانیه و بسیار زودتر از رقیب های خود به جواب برسند ومیدانیم که تک تک ثانیه سرجلسه کنکور حیاتی و سرنوشت ساز است پس با سرعت و تسلط میتوان زمان سیو کرد و سوالات بیشتری را پاسخ داد .

کدام دروس حرف آخر را برای مدرسه و کنکور انتخاب کنم؟

عبدالرضا منتظری در سال 90 که تصمیم گرفت موسسه حرف آخر را بنا کند از همون روز اول متد و سبک آموزشی را مشخص کرده بود و تصمیم داشت تمام درس ها چه اختصاصی و یا عمومی از شیوه الگو و انیمیشن استفاده کنند که باعث شود دانش آموزها مطالب را مفهومی یاد بگیرند استفاده از نیم کره راست از ویژگی های منحصر به فرد موسسه حرف آخر می باشد.

به همین دلیل برای استخدام و ورود اساتید به موسسه حرف آخر سخت گیری های زیادی را انجام دادند و برای جذب هر کدوم از اساتیدی که الان در موسسه حرف آخر بیشتر از صدها اساتید و معتبر از اساتید تهران را رد کردند تا اینکه به اساتیدی رسیدند که سبک تدریسش به موسسه حرف آخر نزدیک باشد به همین دلیل تمام دروس خوشبختانه عالی بوده و تمام دانش آموزهایی که استفاده کردند راضی بودند.

چطور با بهترین مشاورین ارشد موسسه حرف آخر مهر در ارتباط باشم؟

دانش آموزهای عزیزی که می خواهند با موسسه حرف آخر پیش بروند حتما قبل از خرید پکیج های موسسه حرف آخر باید مشاوره بگیرند تا منابع های مخصوص با سطح و مقطع دانش آموز انتخاب شود و همچنین در طول این مسیر شامل مشاوره و برنامه ریزی رایگان شوند که برای ارتباط با دپارتمان موسسه حرف آخر کافی است با شماره های زیر تماس بگیرید همچنین برای معرفی حرف آخر به صورت کامل حتما با مشاورین تماس بگیرید

رویاهایتان منتظر شما هستند.

ارتباط با مشاورین ارشد سایت مرکزی موسسه حرف آخر و شرکت در طرح های کنکوری موسسه با شماره های زیر تماس بگیرید.

02166000362📞

منبع:موسسه حرف آخر

سوالات متداول در مورد معرفی حرف آخر