اخبار حرف آخر, اخبار کنکور(1401 و 1402 و 1403 و 1404), حرف آخر یا سایر موسسه ها

کلید مئدیاkilid Mediaچی میگه؟آیا تقلب در کنکور 1400 واقعیت دارد؟

کلید مئدیاkilid Media

در این روزها خبرهای زیادی از تقلب در کنکور سراسری 1400 توسط کانال تلگرامی کلید مئدیاkilid Media و کانال های دیگر در حال پخش و اطلاع رسانی می باشد که در این قسمت می خواهیم به بررسی دقیق این موضوعات بپردازیم تا دانش اموزان از جریان کار با خبر شوند.

کلید مئدیاkilid Media چی میگه؟

کلید مئدیا یک کانال تلگرامی است که توسط یک فرد ناشناس اداره می شود و کسی از ادمینش اطلاع نداره و به صورت مخفی و پنهانی کار می کند.

کانال تلگرامی کلید مئدیاkilid Media مدعی است که در کنکور 1400 و در کنکور تجربی دانش آموزان زیادی توسط این کانال تقلب کردند و جواب سوالات رشته تجربی در درس های عمومی و اختصاصی را دریافت کردند.

این کانال با اخباری که بین دانش آموزها پخش کرده است مدعی است که هر ساله در کنکور سراسری تقلب گسترده ای وجود دارد البته تا به این لحظه از اهداف دقیق این کانال کسی اطلاع ندارد که می خواهند با این کار چه کمکی به دانش آموزها بکند.

محتوای کانال کلید مئدیا شامل چیاس؟

داخل کانال کلید مئدیاkilid Media از ساعت 8 صبح تا ساعت 12 ظهر جواب بعضی از سوالات داخل کانال آماده است و از واقعیت این ماجرا که این کانال واقعا ساختگی نیس اطمینان کامل نیس.

چون با توجه به تکنولوژی و همچنین آبدیت های جدید تلگرام امکان دارد که حل سوالات کنکور 1400 دقیق در آن روز نبوده و یک ماجرای ساختگی برای جمع کردن فالور و اعضا می باشد.

انشاالله در روزهای آینده از طریق پلیس فتا و مراکز اجرایی آزمون حتما این ماجرا را پیگیری کنند که آیا این قضیه حقیقت دارد یا نه؟؟؟

داوطلبان کنکوری 12 سال زحمت میکشند و انتظار دارند که یک آزمون عادلانه داشته باشند که امیدواریم همچین اتفاق هایی در حد شایعه باشد.

آیا تقلب در کنکور سراسری 1400 واقعیت دارد؟

هر سال در کنکور سراسری گروه هایی هستند که از طریق تلگرام و یا اینستاگرام اقدام به حل سوالات می کنند و خیلی از از این گروه خوشبختانه توسط پلیس فتا و دادگستری و نهاد های دیگر در فضای مجازی سرع دستگیر می شوند.

چیزی که سازمان سنجش و عوامل اجرایی کنکور 1400 می گویند به هیچ عنوان در کنکور 1400 تقلبی رخ نداده است

متاسفانه خیلی از کانال ها و سایت های بزرگ برای اینکه بازدیدی داشته باشند و بتوانند اعضای تلگرامی و اینستاگرامی خود را زیاد کنند اقدام به این اخبار ها می کنند.

تقلب در کنکور سراسری 1400 ممکن است به وجود آمده باشد ولی جای نگرانی نیست چون کسی که دنبال یک رتبه خوبی است و می خواهند پزشکی و دندانپزشکی و … قبول شود معمولا با تقلب که زمان بسیار محدود است نمی تواند 100 درصد بزند چون سره جلسه کنکور مراقبت است و چه بسا دانش آموزشی که این کار را می کند از لحاظ استرس و تپش قلب تمام سوالات ها را اشتباهی وارد کند

با اطمینان به دانش آموزها اعلام می کنیم که تقلب دانش آموز را به رتبه های خوب و دانشگاه های بزرگ نمی رساند شاید در حد دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزادی بتواند قبول شود.

افشاگری استاد امیر مسعودی در مورد کانال کلید مئدیا

استاد مسعودی معلم ریاضی با انتشار کلیپی از کانال کلید مئدیا از تقلب آشکار در کنکور سراسری 1400 پرده برداشت و مدعی است که خیلی از دانش اموزها توسط کانال تلگرامی کلید مئدیا تقلب کرده اند

در این کلیپ که از این استاد انتشار شده است تمام سوالات کنکور 1400 توسط ادمین های کانال کلید مئدیا حل شده است و مدعی است که کنکور با توجه به اینکه در کنکور 1400 سخت بوده است این کانال تمام سوالات ریاضی و درس های دیگر را حل کرده است و دیگر در کنکور 1400 برای دانش آموزهایی که ادعای سخت بودن می کنند بی نتیجه خواهد بود.

در عکس زیر قسمتی از عکس از کلیپ منتشر شده را خواهید دید.

افشاگری استاد امیر مسعودی در مورد کانال کلید مئدیا
تقلب در کنکور 1400 واقعیت دارد؟

نظر سازمان سنجش در مورد تقلب در کنکور 1400

سازمان سنجش معتقد است که تمام کارهایی که قبل و بعد از کنکور باید انجام می داد انجام داده است و هیچ گونه تقلبی در کنکور 1400 وجود نداشته است و حتی از دانش آموزان و معلمانی که در کنکور 1400 تقلبی یا چیزی را دیده اند با مدرک برای سازمان سنجش ارسال شود تا بررسی شود.

سازمان سنجش مدعی است که کنکور یکی از عدالت ترین آزمون ها برای دانش آموزها می باشد و کنکور 1400 هم مث کنکور سال های پیش بوده است.

سازمان سنجش تا به امروز هیچ تقلبی را در کنکور 1400 تایید نکرده است

در پایین نظر سازمان سنجش را در مورد کنکور 1400 می توانید ببینید

نظر سازمان سنجش در مورد تقلب در کنکور 1400
سطح سوالات کنکور 1400
نظر سازمان سنجش در مورد تقلب در کنکور 1400
سطح سختی و دشواری کنکور 1400
نظر سازمان سنجش در مورد تقلب در کنکور 1400
دشواری و سختی کنکور از نیگاه سنجش

نظرات اساتید بزرگ کشور در مورد تقلب در کنکور سراسری

استاد عبدالرضا منتظری یکی از اساتید بزرگ مجموعه حرف آخر است که در این می گوید هر سال گروه های اندکی وجود که اقدام به تقلب در کنکور می کنند ولی چیزی که مهم است دانش آموز باید سراغ این حاشیه ها نباشد و تمام سعی و تلاش خود را بکند که سوالات کنکور را حل کند.

استاد منتظری معتقد است اگر دانش آموز خوراک آموزشی مناسبی داشته باشد اصلا نیازی به تقلب ندارد و حتی در لایو در اینستاگرام هم تمام سوالات ریاضیات کنکور تجربی را برای دانش آموزها حل کرد و به دانش آموزها اثبات کرد که کنکور سخت نیست و اگر هم سخت باشد برای همه سخت بوده است.

کنکور اگر سخت باشد آمار درصد ها پایین میاد و دانش آموزها باید سره جلسه کنکور بتواند کنترل خود را حفظ کند و سوالات ساده را تشخیص بدهد.

و همچنین معتقد است یک استاد بعد از کنکور باید سراغ این باشد که آیا آموزشی که در اختیار دانش آموز قرار داده است با کنکور مطابقت داشته است و یا نه و دنبال حاشیه سازی نباشد.

یکی دیگر از اساتید ریاضی کشور که شاید اکثر دانش آموزها او را بشناسند حامی دانش آموزها شده است و اعتقاد دارد که در کنکور سراسری 100 درصد تقلب رخ داده است و با امضا جمع کردن خواستار لغو کنکور 1400 شده است و معتقد است که کنکور 1400 بسیار سخت بوده و سازمان سنجش باید این سوالات را در کنکور سراسری نمی داد.

مافیای کنکور چه کسانی هستند

این مقاله شاید برای شما مفید باشد

سخن آخر و نصیحتی برای دانش آموزان

این اخبار و خبرهایی که در اینستاگرام و تلگرام شنیده می شود فقط باعث می شود دانش آموزان سال دهمی و یازدهمی وارد حاشیه سازی بروند و زمان و وقت خود را که با ارزش ترین کالا در دنیا است از دست بدهند و هیچ نفعی برای دانش آموزها ندارد. پیشنهاد ما به شما این است که با قدرت به کار خود ادامه دهید و مطالعه کنید و برای کنکور 1401 و 1402 آماده شوید و دنبال کانال هایی به این شکل که پول از شما می گیرند که سوالات کنکور را در اختیار شما قرار می دهیم و یا در حین کنکور سوالات را برای شما حل می کنیم نباشید.

دانش آموزی که دنبال این اخبار کذب باشد صدرصد از رقابت کنکور باز می ماند و بعد از کنکور به این نتیجه می رسد که تمام اون خیال بافی هایی که در مورد تقلب در کنکور سراسری می کرد به نتیجه ای نرسیده است.

اگر دانش آموزی با فکر و خیال تقلب سره جلسه کنکور برود مطمئن باشید به هیچ عنوان نمی تواند در کنکور سراسری رتبه برتر شود.

نظرات خودتون را در پایین این پست حتما کامنت کنید

اگر پیشنهادی برای کنکور سال های دیگر دارید بنویسید

15 نظر در “کلید مئدیاkilid Mediaچی میگه؟آیا تقلب در کنکور 1400 واقعیت دارد؟

  1. ناشناس گفت:

    یه خانم درکوهدشت لرستان درکنکورتجربی ۱۴۰۰ با رتبه دوهزاروخورده ای در رشته تکنولوژی اتاق عمل در دانشگاه ایران پذیرفته شده تقلب کرده لطفا بررسی کنید

  2. ناشناس گفت:

    یه خانم از کوهدشت لرستان درکنکورتجربی ۱۴۰۰تقلب کرده ودررشته تکنولوژی اتاق عمل پذیرفته شده است با رتبه دوهزاروخورده ای دردانشگاه ایران پذیرفته شده لطفا بررسی کنید

  3. ناشناس گفت:

    کوهدشت لرستان خیلی درکنکور تجربی 1400تقلب کردند.لطفا کوهدشتیهای دانشگاه ایران را بررسی کنید در رشته تکنولوژی اتاق عمل پذیرفته شده آند

  4. سید گفت:

    تقلب گسترده به فتوای بیشتر مراجع تقلید حرام است
    این شما و این دین و ایمونتون

  5. علی گفت:

    تقلب در کنکور تجربی درسهرسنان ما کاملا واضع است مگر میشه دانش آموزی در مدرسه عادی بدون حتی یک ساعت کلاس در سال کرونا ریاضی که نفر اول کنکور ۵۵درصد زده بیاید ۸۰درصد!!!!!! بزن و بعد دروس عمومی را همه زیر ۱۰درصد بزنه.ویازبان را در تجربی ۷۲درصد بزنه وروز بعد در آزمون زبان منفی۸بزنه!!!!!اگر راست میگی تقلب نشده حداقل سه نفر از مشکوکین شهری کوچکی در خراسان شمالی بنام اسفراین مورد بررسی قراردهید.

  6. مجید گفت:

    بنظرم منم اکثر اخبارها در مورد تقلب گسترده واقعیت نداره شاید مث هر سال افراد خیلی کمی تونستن با اثترس و تپش قلب بالا ی جورایی تقلبی ناقص بکنن و این حرفا بزرگ جلوه داده بشه ولی در کل این همه مراقب این همه امنیت جلسه ک خیلیا زحمت کشیدن و حواسشون بوده این همه مراقب این همه اندیشیدن برای بهترشدن جلسه..لطفا زحمات مراقبین ومسولین رو زیر سوال نبرین همه اخبارا برای جذب افراد هس بنظرم .بازم مراجع امنیتی هستن وحواسشون هست نباید الکی حاشیه بسازیم و اونارو زیر سوال ببریم .

  7. مبینا گفت:

    لعنت بر ذات کثیف تقلب و مخصوصا سکوت سازمانها در مورد تقلب. جوانی و روحیه بچه های مردم مگر مسخره شماست. این کنکور رو باطل کنید و دوباره بصورت سالم برگزار کنید

  8. Mm گفت:

    پسرم چهار سال زندانی بوده شبها نخوابیده حقش پایمال شره یک طرف
    این کسانی که با تقلب دکتر و مهندس می شوند می خواهند این کشور را به کجا ببرند واله در دانشگاه هم با پول و رانت کار خود را پیس خواهند بر د
    وای به حال ابن مردم

  9. مسعود گفت:

    به نظر من این کانال ادعاش درست نیست چون یسری برنامه ها هس به راحتی میشه ساعت و تاریخ شو تغییر داد

  10. Hk گفت:

    سوالات در حد المپیاد بود کاش میشد سنجش به این موضوع پی می برد!!!

    1. م. ا گفت:

      المپیاد درمقابل سولای ریاضی تجربی لنگ مینداخت😐

  11. سهیلا سالاری گفت:

    باید عین ورود به فرودگاه بازرسی شوند .نکته ی دوم وقتی محل جداگانه برای کرونایی ها گذاشته میشود باید واقعا امنیت کامل برقرار شود چون احتمال تقلب بالا میرود.
    هنگام ورود به جلسه بازرسی جدی دیده نمیشود
    احتمال استفاده از ساعتهای مخصوص با دوربین وامکانات عکس برداری هست.باید دقت شود
    یکسال یه ادانش اموز تمام وکمال وقت میگذارد.
    عدالت باید رعایت شود وجلو تقلبات گرفته شود.
    حق باید به حق دار داده شود ولاغیر

    1. ناصر اسدی گفت:

      کاملا درسته

  12. مهشاد گفت:

    کلید مئدیا درست میگه هزار تا از این کانال ها هس و تقلب زیاده …بدبخت ما کنکوری ها که شب و روز درس میخونیم

  13. کریمی گفت:

    کنکور ۱۴۰۰ باید لغو شه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *